Technikai okok miatt még mindig nem álmodtam meg, hogy milyen motort is akarok, vagy milyet nem akarok, vagy egyáltalán lesz-e motorcsere, nagyjából háromnaponta elővesz a kérdés, kétségbeesem, végigtúrom a netet, aztán hagyom a csudába az egészet.
Ma úgy döntöttem, hogy ez a szép januári nap igazán motorozásra csábító, szóval SZMS kíséretében felkerestük a Red Baront, hogy megnézegessünk néhány típust, hátha rájövök, mit is szeretnék igazán. Beléptünk, jött a srác, hogy miben segíthet, közöltem vele, hogy a következő szerelmemet keresem. Endurot, esetleg talán supermoto-ban gondolkodom még, leérjen róla a lábam, 400-650 ccm között. Mire rám néz nagy, kerek szemekkel: "Amúgy motoroztál már?"
Igen, mondom, van egy KLE 500 otthon. "Az nem ugyanaz". Használtam a pasim TTRjét egy ideig. "Az sem ugyanaz". Szóval ma megtudtam, hogy a TTR nem enduro
Ezek után közölte, hogy majd ő mutat nekem egy csomó olyat, amibe rögtön beleszeretek, hát csupa utcai motorra akart rádumálni, amiknek egyenként akkora tankja volt, mint három másiknak. Szépek voltak, nem mondom, de ha egyszer én az enduro menetdinamikáját szeretem... (meg a karcsúságát).
Egyetlen előnye volt a dolognak: megnéztem az XT-t és megállapítottam, hogy ez nekem széltében-hosszában-magasságban túl nagy, legalább egy motort lehúzhatok a listáról
Ezek után benéztünk a Shoxba, mert izgatott ez a bukósisak-akció dolog.
A kinézett buksiból már természetesen nem volt XS, de megnyugtatott a csaj, hogy ne bánkódjak, mert az AGV XS az nekem nagy lenne a fejemre, de ajánl ő nekem másikat... úgyhogy az MDS utódja megint egy MDS lesz, úgy fest, ez a gyártó az egyetlen, ami ilyen pici fejekben is gondolkodik.
Itt is benzintyúknak néztek kissé, mert amikor megkérdeztem, hogy mennyire zajos a sisak, azt mondta a csaj, hogy "ez motortól is függ, de sokkal fontosabb lenne a kérdés, ha elöl ülnék, hátul nem annyira zavaró..."
Tanulság?
Nincs.
A történetben sincs csattanó.
Csak el akartam mesélni, hogy ma kétszer is benzintyúknak néztek
Ma úgy döntöttem, hogy ez a szép januári nap igazán motorozásra csábító, szóval SZMS kíséretében felkerestük a Red Baront, hogy megnézegessünk néhány típust, hátha rájövök, mit is szeretnék igazán. Beléptünk, jött a srác, hogy miben segíthet, közöltem vele, hogy a következő szerelmemet keresem. Endurot, esetleg talán supermoto-ban gondolkodom még, leérjen róla a lábam, 400-650 ccm között. Mire rám néz nagy, kerek szemekkel: "Amúgy motoroztál már?"
Igen, mondom, van egy KLE 500 otthon. "Az nem ugyanaz". Használtam a pasim TTRjét egy ideig. "Az sem ugyanaz". Szóval ma megtudtam, hogy a TTR nem enduro
Ezek után közölte, hogy majd ő mutat nekem egy csomó olyat, amibe rögtön beleszeretek, hát csupa utcai motorra akart rádumálni, amiknek egyenként akkora tankja volt, mint három másiknak. Szépek voltak, nem mondom, de ha egyszer én az enduro menetdinamikáját szeretem... (meg a karcsúságát).
Egyetlen előnye volt a dolognak: megnéztem az XT-t és megállapítottam, hogy ez nekem széltében-hosszában-magasságban túl nagy, legalább egy motort lehúzhatok a listáról
Ezek után benéztünk a Shoxba, mert izgatott ez a bukósisak-akció dolog.
A kinézett buksiból már természetesen nem volt XS, de megnyugtatott a csaj, hogy ne bánkódjak, mert az AGV XS az nekem nagy lenne a fejemre, de ajánl ő nekem másikat... úgyhogy az MDS utódja megint egy MDS lesz, úgy fest, ez a gyártó az egyetlen, ami ilyen pici fejekben is gondolkodik.
Itt is benzintyúknak néztek kissé, mert amikor megkérdeztem, hogy mennyire zajos a sisak, azt mondta a csaj, hogy "ez motortól is függ, de sokkal fontosabb lenne a kérdés, ha elöl ülnék, hátul nem annyira zavaró..."
Tanulság?
Nincs.
A történetben sincs csattanó.
Csak el akartam mesélni, hogy ma kétszer is benzintyúknak néztek