Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

2014-es Street Glide első benyomás

Motorral akartam menni, de a héten meg voltam fázva, és a reggeli talaj menti fagyok elvették a kedvem. Mindegy, így is nagy kalandnak ígérkezett, hogy egy év után újra ellátogathatok a Harley-Bázisra a jövő évi modellek bemutatójára. Mert amúgy tényleg pont egy éve, még pocakosan jártam ott, és akkor ültem a 2013-as Street Glideon is.

(kattints a képre a galéria megnyitásához!)

Tehát mivel a mi autónk volt az eszköz, nem is reméltem, hogy ma még motorozhatok is. Nem vittem felszerelést sem, úgy tudtam, majd ott lehet az újságíróknak feliratkozni tesztre, és majd értesítenek, hogy mikor vihetem. És akkor még ott a gyerek faktor is...

Aztán úgy alakult, hogy Dobai Attila feltette a kérdést: "NaNa, nem viszed el egy körre a Street Glide-ot?" De hát nincs se sisakom, se kabátom... "Nem baj, adunk." Ja, akkor de. :)

(kattints a képre a galéria megnyitásához!)
És tényleg elvittem. Nem tudom, de nekem úgy tűnt, másnak nem adtak ma motort... csak én voltam ilyen kiválasztott? Mondjuk ennyi kihagyás után megérdemeltem. Mielőtt felültem a motorra, még gyorsan elszaladtam WC-re, nehogy örömömben bepisiljek. :DBedobtam a ridikülöm az immár egy kézzel is nyitható oldaldobozba, és már mentem is.

Szép óvatosan kanyarodtam ki a Neszmélyi közből, nem akartam este a YouTubon szerepelni, meg a hírekben, hogy egy lelkes, ámbár tehetségtelen újságíró letarolta az egész 2014-es modellpalettát, ráadásul egy csomó újságíró szeme láttára. Nem lett volna vicces.

Csak a Budaörsi úton vettem észre, hogy a váltót úgy állították be, hogy nem fér alá a lábfejem, és nem tudok váltani, de szerencsére volt annyi lélekjelenlétem, hogy rájöttem, hogy sarokváltó van. Megpróbáltam hozzászokni ez alatt a húsz perc alatt, bár egyenlőre nem a kedvencem továbbra sem.

Újdonság ezen a motoron a fejidomon lévő légbeömlő nyílás. Kimondottan a lelkemre kötötték, hogy próbáljam ki különböző sebességeknél. A sisak plexijét nem hajtottam le a próbához, hiszen a saját motoromra azért tettem nagyobb szélvédőt, hogy ne csapkodja a fejemet a huzat. Menet közben ki-be nyitogattam a nyílást, végül úgy hagytam, ahogy a kellemesebb volt a légörvény. Csak amikor vissza értem a Bázisra, akkor vettem észre, hogy egész úton nyitva volt, tehát beváltotta a hozzá fűzött reményeket, tényleg úgy oszlatja el a beáramló levegőt ez a kis rés, hogy ezáltal kellemesebb a menetszél a fejidom mögött.

Az új Street Glide egyébként jóval erősebbnek tűnt... na ja... 103 köbhüvelyk az 1687 köbcenti, az én motorom pedig "csak" 1442 ccm.

Habár állítólag sokkal jobb lett a súlyelosztása, és ezáltal pille könnyűnek tűnik az új Sikló, mivel az én motoromat alaposan leültettük, és vékonyabb ülést is tettünk rá, furcsa volt, hogy ezúttal sokkal magasabban ülök, már a sztenderről való felállítás is nehezebb volt, mint amihez szokva vagyok. Igaz, menet közben ez a különbség eltűnik, és igazi országúti cirkálóvá válik ez a hatalmas batár. Már alig várom, hogy kicsit hosszabban is tesztelhessem.

Te kipróbálnád a Street Glide-ot vagy valamelyik másik Harley-modellt?
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Rettenet szépek a HD -k - állítólag mostanában már tényleg jók is, de kicsit megalománnak hat nekem az a cirka 1700cc :)
 
Tényleg soknak tűnik így leírva. Némelyik autóban nincs ekkora motor. Viszont ha már benne van, nem dobnám ki! :D
 
Én a saját motorommal sem tudok parkolni meg arrébb állni, egy ekkora dögöt csak messziről nézegetnék tisztelettel.
1700 cc? Hol lehet azt kihasználni?
 
Nem az autónyi köbcenti itt a probléma. :)
Ez egy igazi "nagyvas". Nehéz, lomha, kicsit esetlen. Cserében nagyon szép. Nem mondom, hogy nem kéne egy mai HD, mondjuk egy puritánabb, nem túl hivalkodó. :)
 
Szerintem ha már harley, akkor legyen hivalkodó. Hozzáteszem, sosem akartam harley-t, de aztán engedtem az erőszaknak. :D
 
Farigcsálós vas, azt mondják építgetik a saját szájuk íze szerintire, de valójában állandóan heftölni kell, mert ami kijön eredetiben a gyárból egy nagy rakás ócskavas... :D
 
Akarmit is mondanak elagott öreg technika.A HD egy eletstilus az igazi HD-seknek a többinek meg viritas.
 
A te kategóriáid szerint nem tudom, hova tartozom.
Úgy érzem, nekem a motorozás életstílus, és szoptam már eleget a szar, épített, megbuherált motorokkal ahhoz, hogy legyen egy olyan, amit nem kell szerelni. A Guzzi is ilyen volt nekem, és egyenlőre a Harley is ilyen. Az meg csak hab a tortán, hogy lehet vele virítani is (a Guzzival nem igen lehetett, arra már a vásárlás napján, nullkilométeresen azt hitték, hogy egy harminc éves motor. Alig különbözött a Lótól. A külső szemlélőknek. :))
 
Nana nem tudom majd meg meggondolom.Tudod azokat a sracokat akik a roncs HD vel elmennek mindenhova tisztelem es becsülöm uton vannak szinte egesz evben.Azoknal a HD eletforma.Akik viszint Alsoörs elött 5 kilometerrel veszik le az utanfutorol de közben veri a nyalat mekkora motoros es sok ilyen van csak viritas.Egesz evben nem mennek vele 1000 kilometert
 
Az enyémben négy évesen hatezer kilométer volt. :D
Viszont tavalyelőtt utánfutón vittem Alsóörsre. Igaz, a maradék 5 km-t sem tettem meg, csak leraktam a Csam sátor mellé.
Azért szombaton gurultunk egy keveset (de nem a felvonuláson!).
 
Mert a sátor és egy komplett kiállítási felvonulás nem fér el rajta. Lehet Bupuval kéne konzultálnod, neki van utánfutója.... :D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
1,252
Hozzászólások
38
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére