Ezt most nem tervezem különösebben hosszú blogpostnak, csak szeretném megosztani örömömet veletek is, miszerint 2 napja sikeresen vettem az akadályt és letettem a rutinvizsgát
Nem mondanám, hogy simán ment, azaz pontosítva a vizsgakörök csont nélkül meg voltak, de azt a bénázást, amit előtte levágtam a bemelegítő köröknél (meg egyébként előtte lévő rutinórákon is) , nos azt örülök, hogy nem látták sokan...
A gondot igazából az okozta, hogy valahogy nem találtam meg a közös hangot az sv 650-el. Pedig igyekeztem..tényleg...Szerintem teljesen hülyének néztek, amikor először ráültem és a tankot simogatva mormoltam a motornak, hogy legyünk barátok..
Az elején igazából nem is volt gond, óvatosan kóstolgattam a motort, barátkoztunk és azt hittem minden jól megy, aztán elkezdtem a köröket és a nyolcasnál hopp, láb lent...nem baj majd a következő...na most meg nem mertem fordítani a kormányt és kimentem a pályáról.
Egy szó mint száz, valahogy ez a forgolódás nem ment szerencsétlennel, egyszerűen ha elkezdtem vele élesebben kanyarodni maga alá bicsaklott a kormány a kezemben és már tenni is kellett le a tappancsot.
Hétvégén hát kimentünk gyakorolni Pé-vel, megnézni vajon a kawával is kínlódok-e és láss csodát a kawa kegyes volt hozzám és egy két kör után szépen mentek a nyolcasok, folyamatosan. Persze ezzel aztán még rontottunk a helyzeten mert következő rutinon visszaülve az SV-re, még úgy sem ment mint azelőtt, mivel fordítottam volna ahogy a kawát és hopp már bicsaklott is be a kormány.
Biztos vagyok benne, hogy a technikámmal van a gond,nem a motorral és ha meglesz a jogsim meg utána jó pár ezer kilométer a vezetőülésben, egyszer vissza fogok rá ülni és megmutatom neki, hogy igenis be tudjuk mi venni azt a nyolcast együtt, többször is és nem csak a vizsgán. De azért az első motorom tuti nem egy sv lesz
Azért végül (és ezért aztán megbocsátottam mindent a jószágnak) a vizsgán csak engedett nekem (na meg szerintem ahány embernek mondtam hogy szorítson értem, az ő pozitív energiájuk is pályán tartotta a motort)
Irány a forgalom....ezt a vizsgát viszont már a kawa nyergében teszem le, főleg mert az oktató is ezt kérte (mondjuk nem miattam, hanem mert a másik nagy motorját összetörték és ugye 2 kell a vizsgázáshoz)
U.I.: (csak mert vicces): amikor a fékhatást kellett prezentálni az elindulás előtti ellenőrzéseknél (hátsó fék) kb harmadjára sikerült úgy megmozdítanom a motort, hogy ne álljon meg mielőtt rálépek a fékre...kíváncsi lettem volna a vizsgabiztos arcára, én mindenesetre röhögtem magamon
Nem mondanám, hogy simán ment, azaz pontosítva a vizsgakörök csont nélkül meg voltak, de azt a bénázást, amit előtte levágtam a bemelegítő köröknél (meg egyébként előtte lévő rutinórákon is) , nos azt örülök, hogy nem látták sokan...
A gondot igazából az okozta, hogy valahogy nem találtam meg a közös hangot az sv 650-el. Pedig igyekeztem..tényleg...Szerintem teljesen hülyének néztek, amikor először ráültem és a tankot simogatva mormoltam a motornak, hogy legyünk barátok..
Az elején igazából nem is volt gond, óvatosan kóstolgattam a motort, barátkoztunk és azt hittem minden jól megy, aztán elkezdtem a köröket és a nyolcasnál hopp, láb lent...nem baj majd a következő...na most meg nem mertem fordítani a kormányt és kimentem a pályáról.
Egy szó mint száz, valahogy ez a forgolódás nem ment szerencsétlennel, egyszerűen ha elkezdtem vele élesebben kanyarodni maga alá bicsaklott a kormány a kezemben és már tenni is kellett le a tappancsot.
Hétvégén hát kimentünk gyakorolni Pé-vel, megnézni vajon a kawával is kínlódok-e és láss csodát a kawa kegyes volt hozzám és egy két kör után szépen mentek a nyolcasok, folyamatosan. Persze ezzel aztán még rontottunk a helyzeten mert következő rutinon visszaülve az SV-re, még úgy sem ment mint azelőtt, mivel fordítottam volna ahogy a kawát és hopp már bicsaklott is be a kormány.
Biztos vagyok benne, hogy a technikámmal van a gond,nem a motorral és ha meglesz a jogsim meg utána jó pár ezer kilométer a vezetőülésben, egyszer vissza fogok rá ülni és megmutatom neki, hogy igenis be tudjuk mi venni azt a nyolcast együtt, többször is és nem csak a vizsgán. De azért az első motorom tuti nem egy sv lesz
Azért végül (és ezért aztán megbocsátottam mindent a jószágnak) a vizsgán csak engedett nekem (na meg szerintem ahány embernek mondtam hogy szorítson értem, az ő pozitív energiájuk is pályán tartotta a motort)
Irány a forgalom....ezt a vizsgát viszont már a kawa nyergében teszem le, főleg mert az oktató is ezt kérte (mondjuk nem miattam, hanem mert a másik nagy motorját összetörték és ugye 2 kell a vizsgázáshoz)
U.I.: (csak mert vicces): amikor a fékhatást kellett prezentálni az elindulás előtti ellenőrzéseknél (hátsó fék) kb harmadjára sikerült úgy megmozdítanom a motort, hogy ne álljon meg mielőtt rálépek a fékre...kíváncsi lettem volna a vizsgabiztos arcára, én mindenesetre röhögtem magamon