Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Elő szülinapi ajándék - Engem szeretnek odafönnt...

Még mindig remegek. 40 km a városban, életveszély. Persze semmi komoly. Csak hát na, nem vagyok én ehhez hozzászokva. A futároknak és a napi szinten két keréken közlekedőknek mély kalapemelgetés!

Akkor fújjuk ki magunkat! Kezdem a végén, mert úgy mindig élvezetesebb és az élmények is frissebbek. Nem motoroztam ma sokat, de a mai remek időjárásnak köszönhetően áztam és döglöttem meg a melegtől egyaránt. Már itthon jártam, amikor gondoltam egyet, hogy én még tekergek egyet a 0-áson. Egy lejáratnyit, mert a kettő között lakunk és rendes tempónál is kipróbálom az új sisakom. Megy a tötyörgés a Szentmihályin, majd az Ázsia előtt meglódultunk. Jókis tempó majd bevált a lámpa. Na mondom ez kicsit nagyobb fékezés lesz a szokottnál, mert az autó előttem megállt, hát nekem se ártana. És ekkor jött a jaj. Igen, túl vagyok életem első blokkoló hátsó kerekes manőverén. Azt vettem észre, hogy lefullad a motor, majd a következő pillanatban már táncolt is a segge. Reflexből gondolom, hogy engedhettem a féken, mert lassacskán abbamaradt és megálltam az említett autó mögött. De hogy hogyan ne kérdezzétek. Tudatosság nem volt benne. Nem fékeztem nagyot, sőt ennél már sokkal nagyobbakon is túl vagyok. Csak volt egy tényező, ami eddig nem. Vizes volt az aszfalt. Tudjátok az a legrosszabb fajta, hogy éppen csak pici eső esett, és még poros. Nem értem hogyan nem taknyoltam el. Kb. 60-ról fékezhettem és nem satu meg semmi, csak erőteljesebben, ahogy mindig is szoktam.

Utána ahogy elindultunk a lámpától próbálgattam kicsit a motort, szlalomoztam vele a sávon belül, de gyorsan abba is hagytam, mert úgy éreztem megint táncolni kezd. Persze valószínűleg csak beképzeltem! Mondom akkor a 0-ás érdeklődés hiányában kimarad irány haza, éppen vissza is tudok fordulni a körforgalomnál. De úristen ott kanyarodni kell. A motorom meg furán viselkedik, ha nem egyenes a kormány. Persze ez sem volta igaz. Gyök2-vel visszakanyar a körforgóban, épp fater kanyarodott be elém, aki láthatóan nagyon nézett, de nem ismert meg. Ahogy visszakanyarodtunk a Szentmihányira integettem, ő meg vészvillogózott egyet, csak leesett neki. Itthon aztán mesélte, hogy azt hitte beengedi a motoros és nem ismert meg az új sisak miatt, csak amikor integettem már :)

Ezért hordom mindig a medálom. Istibizi most is az segített. A mai nap termése egyébiránt 3 erősen sárga piros, ahol úgy mértem fel nem bírok már megállni. Itt kénytelen voltam és tényleg majdnem nem bírtam.

A városi közlekedésről ez alatt a kb. 1-1,5 óra alatt. Mindenki gyökér, nem tudnak vezetni és nem figyelnek. Semmi veszélyes szitu nem volt, kivételesen, bár nem is kerestem a veszélyt a motorozásommal. El voltam én a 123.nak is a sorba nem mentem előre a kamaz és a busz között. Egy futár viszont úgy került ki, hogy éreztem a szelét. Mivel épp a kátyúkkal voltam elfoglalva észre se vettem, csak amikor elment mellett. Remélem figyelt rám is. De nagyon durván tolta, amíg láttam, mert aztán elcikázott a zsúfolt Róbert Károlyon.

A mai nap tanulsága, hogy mindig öltözz be és ha van kabalád mindig azzal menny. A nélkül soha. Na meg hogy ilyen időjárásra NEM LEHET felöltözni. Áztam el, kicsit, folyt rajtam a víz nagyon. Bolond idő volt ma. A kics ázást meg se érezte a Bering szett. Az új sisak meg kicsit fura. Olyan mintha jobban lenne szigetelve és a szellőzők is jobban zárnának ezért menetszél 0. Viszont 80-90-nél már hangos. Kívülről hangos. Nem értem, még tesztelni kell :)

És a csattanót a végére hagytam, hogy legyen min derülni :)
Az albérlet előtt akartam felállni a járdára. Ez olyan hely, hogy autóknak van kialakítva beálló, szóval sima ügy. Nézem, hogy a cicababa sétáltatja a hónaljfifit, mondom egye fene nem megyek át rajta. Megállok leszállok. Pumpált szájú cicababa szól, hogy nem vagyok jó helyen. Nézek rá. Mondom csak 2 percre szaladok fel. Jó-jó, de ezek a helyek itt el vannak adva, és szoktak oda jönni, nem olyan jófej emberek. Mondom csak felszaladok, ma már volt ilyen köröm nem lesz gáz. Hát jó, de... mondom elmennétek, a tied az az autó ott? Nem, nem csak gondoltam szólok. Ok. Éppen végeztem a motor lezárásával jön egy papa, csillogó szemekkel. Ezt fiygeljétek, szakadtam a röhögéstől:Csókolom, magácska vezeti ezt a nagy motort?" Fújok, egyet, kettőt, hogy ne mondjak semmi csúnyát. Nem, nem én a plázacica a tűsarokban. Hozzáteszem, hogy a sisak még a fejemen és talpig motorosban toltam. "Igen" " Jaj, hát azt hogy.. blablabla, nem figyeltem már rá, csak azt hallottam még, hogy a cicababa mondja, hogy "Chuck Norris" :D :D :D

You made my day :D
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

T
Fúúú, dettóra ugyanilyen helyzetem volt pár éve, még a Suzukival. Én épp sávot is váltottam a piros előtt, az épp megállni készülő kocsisor mögé. Félig-meddig keresztben, és csúszva érkeztem az utsó kocsi mögé :eek: Először azt hittem, h a felezővonalon csúsztam meg, és nekem is lefulladt, nem is tudtam elindítani. Kitappogtam vele a padkához, három sávnyit. De az jobbra leforduló sáv volt. Levettem a sisakot, letettem a padkára, de visszaültem a motorra, jobb lábam a padkán, mert ha letámasztom, akkor nagyon belógott vna a sávba. Pár perc múlva beállt MÖGÉM (habár a vonaltól kb. 5 méterre álltam) egy autós, majd mikor zöldre váltott a lámpa, nem indult el, hanem már a sárgán, iszonyú dudálások, gumicsikorgatás, ökölrázások, szitkozódások közepette kikerült, és elhajtott. Szerinted saját magát szidta? :)
 
Na ja a hatso fek mar csak ilyen:DVolt egy bacsi aki azt mondta tanulni tanulni tanulni.
 
V
Na de hogy fullad le hátsó fékre a motor? Ahhoz azért eléggé bele kell taposni szerintem... Ha meg lefullad, és nem húzom be a kuplungot, nem is marad abba a blokkolás. Nem annyira értem... Amúgy, ha lámpa meg kereszteződés, akkor nem lehetetlen, hogy nem is a por+víz volt a ludas, hanem valami busz vagy teherautó elpötyögtetett egy kis gázolajat várakozás közben... az minimális vízzel is nagyon csúszik.
 
Mi kocsival voltunk ma várost járni... hát... basszus, ha esik egy kis eső mindenki (mondom minden hülye) kocsiba ül.
És ahhoz képest milyen idő volt, egy csomó motorost is láttunk. Igaz, ez az időjárás tipukusan az, amikor bugyiig ázol egyik percben (még jégesőben is voltunk), aztán a következő kilométeren megszáradsz. Na de akkor is!
 
Nem hinném, hogy a hátsó fék erősebb taposása miatt. Meg mondom már fékeztem nagyobbat is, olyan igazi vészfékezőset és akkor nem csinált ilyet. Viszont ma korábban is lefulladt már és ott nem is fékeztem nagyot. A kuplung az első másodperctől be volt húzva mert én nagy fékezésnél autómatikusan húzom, safetyn azért tanították, hogy ne fulladj le :D Nem értem ezt a lefulladásos dolgot a Züminél. Amúgy a váltóval lehet, hogy gondok vannak/lesznek mert csinál mást is még. Na mindegy, a lényeg hogy megúsztam és nem lett perec.
 
T
Azt én sem tudom, h pl. nálam miért fulladt le, mert én is olyan 10-15-tel gurulhattam már, és én sem tapostam nagyot. de arra emlékszem, h foltos volt az út, lehet, tényleg olaj volt. Nem tudom. Az is lehet, h a lefulladásnak semmi köze nem volt a fékezéshez. Nekem anno a Suzi fulladt le úgy is, h dugózásnál lassan gurulás közben, kis gáznál. Vagy pl. 160-nál az autópályán, előzés közben, nekiállt lökdösni, behúztam a kuplungot, már le is fulladt, de a lendülettel még sikerült sávot váltanom, és legurulni a leállósávba. Ennek mondjuk később rájöttünk az okára.
 
Én mentem vagy 60-al és szinte egyből lefulladt. Előtte meg nem is óriástempós és óriásfékezés volt és szintén lefulladt fékezés kuplungolás közben. De akkor még gurulás közben beindítottam és gyí tovább.
 
T
Akkor sztem nézzetek rá a szelepekre, nekem ugyanis annak a feje volt eltörve, az egyiké, úgy, h a végén már egyáltalán nem volt kompresszió... Tudod, amit meséltem, h éveken keresztül gondjaim vtak a váratlan lefulladásokkal.
 
Tavaly lettek megnézve, állítás miatt, de azt hiszem, hogy majdnem mind (a 16-ból) gyári értéken volt, csak egy vagy kettőt kellett állítani. Sérülve tutira nem volt, mert arról tudnék. De amúgy is tervbe van véve, hogy megyek a szerelőmhöz, mert lóg még a vészvillogóval és akkor megkérem, hogy nézzen már bele rendesen. Ha nem talál semmit akkor egyértelműen én vagyok a béna...
 
Basszus most olvasom végig a blogokat, hát nnaaa! Babu, az első csúszkálásom anno nagyvassal kb ugyanez a szituáció volt - hetekig tojáshéjjal fékeztem utána extra nagy féktávolságot hagyva... Ez a hetek óta tartó frontváltós esős genyó megterhel mindenkit és mindenki figyelmetlenebb, legyetek óvatosak nagyon!
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Babulu
Olvasás
967
Hozzászólások
20
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Babulu további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére