Tudom, bae most majd azt mondja, hogy így nem ér, mert ez a kép már fenn van a galériában, de a hét legjobb élménye nekem ez volt: az ORFK-s vezetéstechnikai tréning. Végre megint motorral, végre megint gyakoroltam.
Hogy miért olyan csupasz a motor hátulja? A biztonság kedvéért, és mert az ördög nem alszik, az ilyen tréningeken le szoktam venni a dobozokat. Igaz, hogy soha nem estem még el, de ha egyszer mégis úgy alakulna, akkor így olcsóbban megúszom.
(Rájöttem, bae, hogy akkor lesz egy blog lepattintós, ha csak így magamban hangosan gondolkodom, és mindenki látja, érzi, hogy igazából csak ennyit akartam - kiírni magamból egy élményt.)
Hogy miért olyan csupasz a motor hátulja? A biztonság kedvéért, és mert az ördög nem alszik, az ilyen tréningeken le szoktam venni a dobozokat. Igaz, hogy soha nem estem még el, de ha egyszer mégis úgy alakulna, akkor így olcsóbban megúszom.
(Rájöttem, bae, hogy akkor lesz egy blog lepattintós, ha csak így magamban hangosan gondolkodom, és mindenki látja, érzi, hogy igazából csak ennyit akartam - kiírni magamból egy élményt.)