Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Webáruház helyzet Karácsony előtt

A hozzám hasonló mizantróp embereknek - akik a karácsony előtti shoppingolási őrületet igyekeznek elkerülni - hatalmas segítség, hogy léteznek webáruházak. A számítógép előtt ülve kiválasztom és megrendelem az ajándékokat, és még ha úgy is tűnik, hogy a postaköltség miatt rosszabbul járok, felmérhetetlen, hogy mennyit spórolok azzal, hogy így csak azt veszem meg, amire tényleg szükségem van, és nem csábítanak el a szupermarketek és plázák rendkívüli, karácsonyi akciói.
ajandekok.jpg


Hogy a spirituális oldalát is megemlítsem a dolognak, hiszek abban, hogy amit adsz, azt kapod vissza, ezért is fontosnak tartom, hogy időnként vásároljak a neten. Ha én azt szeretném, hogy a Csajokamotoron.hu webáruházából vásároljanak, nekem is vásárolnom kell mások áruházából, így ki van egyenlítve az adok-kapok.

Ebben az évben még a szokásosnál is nagyobb hasznát veszem az internetes áruházaknak, hiszen kisbabával shoppingolni a tömegben végképp rémes lehet... de a korábbiakkal összehasonlítva egyértelműen kijelenthetem, hogy nem vagyok megelégedve a webáruházas kollégákkal. Ők is sejthetik, hogy aki decemberben rendel, az valószínűleg karácsonyi ajándékot vásárolna...

Akadályoztatásom ellenére is rám marad ez a szép feladat, és bár a család idén is megbeszélte, hogy senkinek ne vegyünk semmit, nem szeretnék én lenni az, aki mindenkitől mégis kap valamit, én meg ott állok üres kézzel. (Na ennyit arról, hogy ne vegyünk egymásnak ajándékokat.) Készíteni nem volt időm, tehát marad a netes shopping.

Mivel már van némi tapasztalatom a postázással, a házhoz szállítás átfutási idejével és hasonlókkal, már december elején elkezdtem beszerezni, vagy legalábbis megrendelni az ajándékokat. Miután megnyomtam a "megrendelés elküldése" gombot, kényelmesen hátradőltem és azóta is várom a postást meg a futárt, hogy gyűljenek az ajándékok, amiket már csak be kell csomagolnom majd.

A héten viszont azzal kell szembesülnöm, hogy sorban jönnek a visszaigazolások az áruházakból, hogy "a megrendelt termék jelenleg nem kapható", meg "Próbáljuk beszerezni a hiányzó terméket / termékeket, amint rendelését összeállítottuk, újabb levélben értesítjük." és hasonlók. Volt, aki személyesen hívott fel, hogy egy-két dolog hiányzik, azért a többit elküldjék-e, és volt, aki azért hívott, hogy megnyugodjak, hogy holnap hozza a futár a cuccot... igaz, pont magamnak rendeltem egy számítógépes egeret - mert az is jól tudja, mikor kell bedögleni...

Közben mindössze két munkanap van karácsonyig... Most mi lesz? Egyáltalán hogy gondolják ezt? Mégis állhatok majd ott szenteste üres kézzel, abban reménykedve, hogy a család többi tagja végre megértette, hogy nem veszünk egymásnak semmit, max. a gyerekeknek... Nekem már tegnap azt mondták a postán, hogy csak az elsőbbségi csomagok érnek oda péntekig, és akik a hétvége előtti utolsó munkanapra időzítik a rendelést, remélem tisztában vannak azzal, hogy igen kicsi az esélye, hogy megérkezzen a csomag.

A legszebb egy tegnapi hírlevél volt, amiben az illető webáruház azt írta: "ÉN X.Y. GARANTÁLOM, HOGY (a rendelés - a szerk.) ODAÉR 25-ig! IGEN, EZ ÉV 2012 DECEMBER 25 ig! :)"

Nem tudom, az illető áruház tulajdonosnak feltűnt-e, hogy Karácsony Szenteste december 24-én van, a Jézuska akkor hozza az ajándékokat... Ha 25-én viszi, még ha személyesen szállítja is le - hiszen akkor már tuti nincs posta és a futárszolgálatok sem dolgoznak - már elkésett.

Hogy a családom mit kap karácsonyra? Hát majd rajzolok nekik... vagy firkál nekik valamit a baba...

Hozzászólások

Én is kaptam ettől a webáruháztól egy ilyen üzenetet ........... Hát igen elgondolkoztató R..T üzenete ... :)
ÉS itt is várok még egy ajándékot amiért fizettem is h 3-4 nap alatt ideérjen (azonnal utaltam a pénzt ) ..ma van a negyedik nap ... hát hiszem ,hogy ...........
 
Bárcsak ilyen problémáim lennének. Tegnap közölte a tűzoltó, hogy szerezzek be az utcai tűzcsapra felülvizsgálati jegyzőkönyvet, hogy az üzemszerűen működik. Karácsony előtt két nappal. Ők már ezt dec. 10-n tudták, de postára adták a hiánypótlási kérelmet, hiába volt telefonszám, e-mail cím mellékelve a kérelemhez. Csak úgy ötletszerűen felhívtam őket, hogy vajon minden rendben a kérelmemmel? Különben nem derült volna ki mi van, mert szerintem a posta kb január 5-n fog megérkezni. Valójában azt nem értem, ha kifizettem 33.500,-Ft illetékbélyeget az eljárásukhoz, meg 13.000 katasztrófavédelmi hozzájárulást is becsengettem, és szeptemberben meg kell rendelni az árut, amit majd 4 nap alatt adhatok el (ha megkapom az engedélyt tőlük), miért nincs egy saját nyilvántartásuk az összes rajtuk keresztül engedélyeztetett tűzcsapról? Ebbe a negyvenhatezerötszázba nem fér bele egy telefon, esetleg még olcsóbb e-mail? Miért nekem kell szaladnom, hogy a tűzcsapjuk rendben van-e? Ilyenkor megfordul a fejemben, hogy ezek szerint lövésük sincs a tűzcsapjaik állapotáról, és ha tűzoltót hív valaki, az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy el fognak valamit tudni oltani a közeli vízcsapról...
 
Én a netes rendelősbe általában a személyes opciót szoktam választani, mert az ingyen van és megoldom az eljutást a csomagig. De nem mindig van ez így. Rendeltem a múlt héten egy parfűm szettet a jól bevált helyemtől. Aznapi rendeléssel ingyenes szállítás volt. Királyság, kellemest a hasznossal, véletlen. Egyből visszajön a levél, hogy mikor kapom meg. Fura volt ez csütörtök este 10-kor. És nem is várható beérkezéssel. Szombaton hív a pasi, hogy nincs a nagykerbe a szett, jó-e csak a parfűm. Hát mondom, ha nincs más, akkor toljad. Jó, még visszaszól holnap (vasárnap? :O) hogy az van-e. Hétfő este hív, hogy nincsen az se és elnézést kér, esetleg egy kis kiszerelés, talán. Mondom jó, de legyen nálam akkor szerdán. Természetesen, és kapok egyedi kedvezményt, 7500 lesz, csak most csak nekem. Hozza ma a postás utánvéttel (azzal is megér egy misét a sztorim) és mondja, hogy 8000. Kifizettem, mert ajiba lesz és nem fogok zsidóskodni. Mellékelve a számla, hogy a cucc 7500+500 a szállítás. Most írjak nekik tényleg, hogy eleve semmijük se volt és még az ingyen szállítást is elfelejtették? Lesz...m mostmár tényleg.

A legújabban azon vagyok kiakadva, de most már azt kell mondjam rendszeresen, hogy nem stimmel a webes árukészlet. Egyre többször hívnak, hogy hát sajnos elfogyott, amit rendeltem, jó-e másik helyette. Nem, ha jó lenne azt kértem volna. Ha nem tuti, hogy van belőle 100 db, ne írja, hogy raktáron, 1-2 nap és mehetek érte. És főleg ne 3 nap múlva keressen hogy mi a fisz van.
 
Hát, szerintem az utolsó perces ajándékvásárlás az maga a sors kihívása.... Ahogy elnézem a kis életemet, elég erőteljes tendencia az emberek között az "utolsó előtti pillanat"-ban megoldani valamit, ami persze aztán dupla szívás, mert valami vagy nincs úgy, vagy nem úgy van, és már nincs idő korrigálni. A fősulin volt egy ilyen tárgyunk is, felvettem mert két kredit volt, aztán kiderült hogy filozófia, de tökjó tanár tartotta, így nem bántam meg. Szerintem bőven megérne az "utolsó pillanat" témaköre külön egy blogot :D
 
még nincs itt a csomagom eddig ma sem..... Tegnap meg magamnak rendeltem egy gyorspostás opciós dolgot a csomi tényleg+jött de rosszat küldtek...
 
babulu;bt25231 írta:
Én a netes rendelősbe általában a személyes opciót szoktam választani, mert az ingyen van és megoldom az eljutást a csomagig. ...


Ez igaz, de én pont azért rendelek itthonról, mert nem tudok, vagy nem akarok elmenni érte személyesen. Ha elmennék, akkor kocsival mennék, és a benzinárak mellett, lassanugyanott vagyok... mindegy, hogy a postaköltséget vagy a benzint fizetem, és megúsztam egy utat a dugóban keresztül a városon.
 
bae;bt25235 írta:
még nincs itt a csomagom eddig ma sem..... Tegnap meg magamnak rendeltem egy gyorspostás opciós dolgot a csomi tényleg+jött de rosszat küldtek...

Nekem ma megjött egy könyv... igaz a második részt nem küldték. Tegnap felhívtak, hogy az nem kapható.

Még várok egy csomagot, de azt szerencsére nem karácsonyra rendeltem... ők is írtak mailt a rendelés után két nappal, hogy előbb be kell szerezniük... biztos ők is megrendelik valami webáruházból. :D
 
Ma hívtak, hogy sikerült szerezniük egy terméket, igaz, hogy nem olyan, mint amit rendeltem, de hasonló, és ugyanannyiért tudják szállítani... majd karácsony után vagy két ünnep között (nem mindegy, mert január is karácsony után van...).

Az lett volna még szép, hogy küldenek valami tök mást, drágábban, és nem is akkor, amikor ígérték... így legalább az ára stimmelni fog...
 
Erről a csomagszállításról tudnék mesélni! :D
Nem mindig a futár a hibás pl, néha a raktárban vagy az irodában keverik meg a dolgokat.
 
Az a baj, hogy ragaszkodtok az időponthoz ami nagy hiba, ezt kihasználják és rátok sóznak bármit! Én mondjuk inkább elmegyek érte.
Városon kívülről nem rendelek ha lehet mert nehéz utána elintézni ha valami nem stimmel!
Egyszer én is becumiztam egy pipere csomagot, azóta ki van zárva bármilyen szállító cég itt belföldön.
 
T
Fúúú, ne is mondjátok, az én arcom mekkorát égett pár hete... :elpirul2:
Nálam az áruházban ugye mindenből egy darab van, így nincs olyan probléma, h vmi elfogyott. Ha vki egy terméket kosárba tesz, az rögtön eltűnik a többi vásárló szeme elől, ha meg kifizették, kipostáztam, akkor törlöm is.
Namármost pár hete megrendelt vki 2 db sínacit. Már a rendelés feldolgozásakor feltűnt, h ugyanaz a kép van feltöltve mindkettőnél, az áruk is ugyanaz volt, csak az egyiknek a derekában zsinór van. Előfordul, h egy-egy cuccból 2-3 egyforma darabom is van, és ha csak nincs túl nagy állapotbeli különbség, akkor nem feltétlen fotózom le mindet külön-külön. Ez meg egy fekete gatya volt, szal fotón nem sok különbség látszott vna.
Nah szóval, le is vettem mindkét gatyát a polcról (márkanév és méret alapján néztem), lemértem őket, és elküldtem a számlalevelet, h mennyi lesz a postaktg és az utalnivaló. A picasás képtárban vannak az eredeti fotóim, nagy felbontásban, ilyenkor onnan letöltöm amelyik kell, és elküldöm a vevőnek, h jobban meg tudja nézni az árut. Az összes képet látva gyanút fogtam, újra elővettem a két gatyót, és akkor vettem észre, h az egyiknek a fenekén van egy hímzett folt, meg egy sérülés, amit én javítottam. Sűrű bocsánatkérések közepette azonnal megírtam ezt a vevőnek (legszívesebben felhívtam vna, de éjjel fél 1 volt), és felajánlottam, h ha így is kéri, akkor adok rá engedményt, és nem értem, h ezt miért nem tüntettem fel eleve.
Amint elküldtem a levelet, szinte azonnal rájöttem, h mi is volt a hiba! Mert ez a foltos seggű is külön fel volt töltve az áruházba, engedményesen, a javítás miatt! Ekkor jöttem csak rá, h a megrendelt két db egy és ugyanaz, nincs belőle 2, hanem véletlenül én töltöttem fel duplán :heureka:! Most aztán nekiállhatok kb. 1700db terméket átnézni, h nem-e ejtettem meg ezt a hibát máskor is :(

A vevő egyébként végül két másik nacit vett meg, telefonon is beszéltünk, és teljesen tisztáztuk az egészet, azonnal fizetett, én meg kivételesen az utalást meg sem várva postáztam neki a csomagot. Ilyen vevőt kívánok mindenkinek
 
Én is szívtam a karácsonyi ajándékkal, pedig nem webshop, hanem nyomda és a leadás előtt felhívtam őket, hogy elkészül-e karácsonyra és okos felhasználó létemre még azt is megkérdeztem, hogy pontosan milyen képet, milyen formátumban, mekkora méretben szeretnék, hogy tutira okés legyen. Ennek ellenére sikerült 3 nap késéssel megkapnom a cuccot (minden egyes nap bementünk érte, de mindig "majd holnapra") és amikor megpendítettem, hogy ezért igazán adhatna engedményt a srác, vagy legalább egy "bocsi, sajnáljuk" jólesett volna, akkor még ő volt felháborodva... Azt már hozzá sem teszem, hogy a rendelt naptár egyik képét elszúrták, ezért február utolsó hete csak félig látszik, de ezt már csak itthon vettem észre...
 
nekem nem érkezett meg... tesómék azt mondták ne is mondjam meg h mi az mert karácsony után lesz még egy meglepetésük legalább :D
 
Rendeltem olaszországba is ajándékot az unokatesóm gyerekeinek az olasz Amazonról. Igaz, az mr kicsit későn jutott eszembe, hogy repülőn háromgyerekkel nem annyira buli nekik hazacipoelni az ajándékokat innen... a legó megérkezett még pénteken, igaz francia feladóval... a másikkét ajándékra tegnap kaptam a visszajelzést,hogy kb. 31-én érkezik majd. Viszont ők akkor már itt lesznek. Remélem nem küldik vissza! :D
(Csupa kaland ez a netes vásárlás.)
 
Én is +kaptam tegnap a karácsonyi csomagot... csak annyi a bosszantó h a 3-4 napos postát meg kifizettem ..
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
1,251
Hozzászólások
32
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére