.Megtehetem,megteszem,leírom......
Na szóval,akkor itt egy újabb 100 ezres tesztecske.....(rock n roll).
Típus: Drz 400 sm. (suzuki)
Évjárat:2005.
Szín:sárga (mégis egy csajos oldalon vagyunk)
Adatok: 1 hengeres,4 ütemű,2 felül fekvő vez tengely,4 szelep,víz hűtés,5 fokozatú váltó,29 kw,146 kg....
Megvettem anno 2005.nyarán 0 kilóméteres korában.
Az első 3 garanciális szervizre elvittem(a gari miatt).
Olajat cseréltek benne,meg olaj szűrőt,12 ezernél gyertyát (ngk cr8).
Rakosgattam bele szorgosan a km-eket,sok baja nem volt.
55 ezernél elfogyott az önindítóban a szénkefe(11 rugó volt a gyári,alaplapostul).Ja 24 ezrenként írja elő a szelephézag ellenőrzést,én 36-nál ellenőriztem(hibátlan volt). 97 ezernél állítottam először szelepet..
Gyakorlatilag sok dolog nem történt vele,6 ezrenként kapott olajat és olajszűrőt....Ilyenkor kimostam a légszűrőjét(szivacs) és utána véknyan' bekentem olajjal...
Egy gumi kb 20 ezret ment el hátul(25 nél már kifigyel a vászon),elöl elhúzható 30-ig is...
A lánc (czetka 520 o-gyűrüs)kb 30 ezret bír,és vele együtt a lánckerekek is.(a szett kb 23 ezer huf).
70 ezernél kicseréltem a vezérmű láncot (13 ezer),de kár volt,mert még tök jó volt,csak ha már szétszedtem,meg már ott az új,akkor rakjuk bele....Én EBC tt fékbetéteket használtam,(5800 huf előre;5500 hátra).Elöl kb 7-9 ezer km-t bír ki,hátul simán 20 ezret (bár ezen adatok nagyban függnek a felhasználótól).
Az első tárcs kb 65 ezer km-es korára elfogyott,a hátsó is....
Előre vettem rá EBC tárcsát 36 ropiért,hátsót nem cseréltem....A kuplung szerkezetet nem bolygattam,kormány és kerék csapágyat sem kellett cserélni 100 ezerig.Finom használatnál kb 3.5-őt fogyaszt,olajat kb 5 decit evett 6 ezrenként....Nagyjából ezek jutottak eszembe...Nagyon jó motornak tartom,én nem szeretek száguldozni,de szeretem a végtelenül egyszerű motorokat(a drz az),remekül túráztam vele és fasza volt a városban is....
135 ezernél tk-ra törtem,nem tudom mennyit bírt volna még,de sejtésem szerint volt még benne legalább 50 ezer km....(nem véletlenül van megint ilyen moccom )
Azoknak ajánlanám akik bírják a kicsit spártaibb kényelmi szintet és nem akarnak feltétlenül 150-el utazni....Ja,meg akik inkább mocóznak,mint szerelnek,vagy a szerelőre várnak..
Na szóval,akkor itt egy újabb 100 ezres tesztecske.....(rock n roll).
Típus: Drz 400 sm. (suzuki)
Évjárat:2005.
Szín:sárga (mégis egy csajos oldalon vagyunk)
Adatok: 1 hengeres,4 ütemű,2 felül fekvő vez tengely,4 szelep,víz hűtés,5 fokozatú váltó,29 kw,146 kg....
Megvettem anno 2005.nyarán 0 kilóméteres korában.
Az első 3 garanciális szervizre elvittem(a gari miatt).
Olajat cseréltek benne,meg olaj szűrőt,12 ezernél gyertyát (ngk cr8).
Rakosgattam bele szorgosan a km-eket,sok baja nem volt.
55 ezernél elfogyott az önindítóban a szénkefe(11 rugó volt a gyári,alaplapostul).Ja 24 ezrenként írja elő a szelephézag ellenőrzést,én 36-nál ellenőriztem(hibátlan volt). 97 ezernél állítottam először szelepet..
Gyakorlatilag sok dolog nem történt vele,6 ezrenként kapott olajat és olajszűrőt....Ilyenkor kimostam a légszűrőjét(szivacs) és utána véknyan' bekentem olajjal...
Egy gumi kb 20 ezret ment el hátul(25 nél már kifigyel a vászon),elöl elhúzható 30-ig is...
A lánc (czetka 520 o-gyűrüs)kb 30 ezret bír,és vele együtt a lánckerekek is.(a szett kb 23 ezer huf).
70 ezernél kicseréltem a vezérmű láncot (13 ezer),de kár volt,mert még tök jó volt,csak ha már szétszedtem,meg már ott az új,akkor rakjuk bele....Én EBC tt fékbetéteket használtam,(5800 huf előre;5500 hátra).Elöl kb 7-9 ezer km-t bír ki,hátul simán 20 ezret (bár ezen adatok nagyban függnek a felhasználótól).
Az első tárcs kb 65 ezer km-es korára elfogyott,a hátsó is....
Előre vettem rá EBC tárcsát 36 ropiért,hátsót nem cseréltem....A kuplung szerkezetet nem bolygattam,kormány és kerék csapágyat sem kellett cserélni 100 ezerig.Finom használatnál kb 3.5-őt fogyaszt,olajat kb 5 decit evett 6 ezrenként....Nagyjából ezek jutottak eszembe...Nagyon jó motornak tartom,én nem szeretek száguldozni,de szeretem a végtelenül egyszerű motorokat(a drz az),remekül túráztam vele és fasza volt a városban is....
135 ezernél tk-ra törtem,nem tudom mennyit bírt volna még,de sejtésem szerint volt még benne legalább 50 ezer km....(nem véletlenül van megint ilyen moccom )
Azoknak ajánlanám akik bírják a kicsit spártaibb kényelmi szintet és nem akarnak feltétlenül 150-el utazni....Ja,meg akik inkább mocóznak,mint szerelnek,vagy a szerelőre várnak..