Hallelúja,eltelt egy kis idő,motoroztam egy kicsit és lőn az 50-ből 100 ezer lett!
Kerékcsapágy csere,blokktartó szilentek cseréje,hátsó teló alatt is van egy szilent,szintén cserés,valszeg már a kormány csapágy is esedékes volna...Ennyit a futóműröl és a vázról...Blokk:a variátor belső tányérja csere éretté vált 85 ezernél...kb ennyi.Olajfogyasztás:kb 1-1.5 deci 1000 km-enként.Ja és meglógósodott a szabadon futót takaró kupak,de egy kis dáktéppel betekerve és helyre rakva ismét tök jól funkcionál.
Jól indul hidegben is,jön-megy teszi a dolgát...Szóval zsírpipi!De azért a garagéban ott áll a donor,8700 km-el (lol )
Mindent összevetve megérte az árát..........
Kerékcsapágy csere,blokktartó szilentek cseréje,hátsó teló alatt is van egy szilent,szintén cserés,valszeg már a kormány csapágy is esedékes volna...Ennyit a futóműröl és a vázról...Blokk:a variátor belső tányérja csere éretté vált 85 ezernél...kb ennyi.Olajfogyasztás:kb 1-1.5 deci 1000 km-enként.Ja és meglógósodott a szabadon futót takaró kupak,de egy kis dáktéppel betekerve és helyre rakva ismét tök jól funkcionál.
Jól indul hidegben is,jön-megy teszi a dolgát...Szóval zsírpipi!De azért a garagéban ott áll a donor,8700 km-el (lol )
Mindent összevetve megérte az árát..........