Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Tájékozódj!

A minap egy új felhasználó akart rendelni a webáruházamból. Ősrégi, megbízhatatlan emilcímről, aztán egy másikról, majd küldött három, megszólítás és aláírás nélküli dühöngő emilt, megannyi felkiáltójellel tarkítva, miszerint nem tud regisztrálni, az aktivációs link pedig nem működik... Majd pár perc múlva gyors egymásutánban leadott két megrendelést, a fent említett "sikertelen" regisztrációval. Elnézést kérni persze elfelejtett a köpködésért... Pedig úgy illett volna.
csajszi.gif



A GYIK-ban persze le van írva, hogy mi a teendő, ha nem sikerül a regisztráció, illetve, hogy mi lehet az oka. Ja, csak ezt el kéne olvasni, ugye... Szóval feltételezem, hogy az első regisztrációja is működőképes volt.


A második rendelésnél megjegyzésben odaírta, hogy vonjam össze a két rendelést. Ezt amúgy is megtettem volna, így 1 számlaüzenetet küldtem neki, amiben világosan feltüntettem, hogy milyen számítás alapján készült a számla.
Erre visszaír a fent említett stílusban, hogy ő nem tud az én bankomba utalni, mert ahhoz nemtomhova kéne buszoznia, és ő két kisgyerekkel van otthon, de ilyenmegilyen bank van náluk is, és ő utánvéttel akarja ezt a csomagot, mert máshol az interneten lehet úgy is.
Megírtam neki nagyon udvariasan, hogy nem értem a problémát, mert bárhonnan tud utalni, nem kell ahhoz az én bankomba buszoznia, és utánvétes küldést okkal nem vállalok, és sajnálom, hogy a rendelés leadása előtt nem tájékozódott az áruházra vonatkozó vásárlási és szállítási feltételekről (amit egyébként a regisztrálással és rendelés leadással automatikusan elfogad, ez is benne van az ÁSZF-ben).

Erre visszaír nekem a már ismert stílusban, hogy mindenki azt ért meg amit akar, bárhol lehet utánvéttel is vásárolni, tele van az apró ilyen hirdetésekkel, és én őt, mint vásárlót most el fogom veszíteni, és ajánlani se fogja az áruházam senkinek, és biztos nincs forgalmam sem ilyen hozzáállással, blablabla...

Hú bakker, most tökre befostam :D ! Szerettem vna megírni neki, h ő csak a saját tájékozatlanságának esett áldozatul, én nem rövidítettem meg semmivel, és hál'isten a vásárlóim 99,9% azért rendel mert tisztában van a feltételekkel, és el is fogadja azokat. Ezek önkényesen nem megváltoztathatóak, nem kívánságműsor, nem alakíthatja mindenki kénye-kedve szerint. Én pl. bármilyen webáruházban először is az ÁSZF-et olvasom el először, illetve a szállításra vonatkozó részt, és ha nem értek egyet vele, vagy sokallom a szállítási ktg-et, akkor inkább nem is regisztrálok oda. Ezeket én is nagyon alaposan és körültekintően fogalmaztam meg, és nem dísznek kerültek a honlapra, vagy azért, mert előírás.

De rájöttem, hogy aki képtelen a kultúrált, felnőtthöz illő kommunikációra, annak úgyis hiába magyarázom. Így egyetlen sort írtam csak, hogy köszönöm a visszajelzését, és törlöm a rendelését. Szerencsére nem érkezett rá válasz :D

Hozzászólások

Amúgy én viszonylag sokat szoktam webáruházból rendelni. Nem csak a lustaság miatt, hanem mert úgy gondolom, hogy a körforgást fenn kell tartani: Ha én azt szeretném, hogy tőlem rendeljenek, nekem is rendelnem kell másoktól. Ez a világ rendje. Azt kapod, amit adsz.

Általában egyébként nem olvasom el a feltételeket, csak max a szállítási költséget nézem meg. Ha nagyon elrugaszkodottak az árak, akkor még mindig dönthetek úgy, hogy inkább nem rendelek.

Úgy gondolom egyébként, hogy minden fizetési módot meg kell adni. Sajnos az utánvét drága, mert a posta felszámolja a súlydíjat, az értékdíjat, meg még azt is, hogy ott ül egész nap a postáskisasszony.

Nálam is szoktak lenni érdeekessségek: Pl. a múltkor a pasi megrendeli a pólót "Postai Utánvéttel", aztán odaírja megjegyzésnek, hogy hívjuk fel telefonon, mielőtt viszi a postás. Nem tudom, hogy gondolta... megadom a telefonszámát a postásnak? Vagy én tartom a kapcsolatot a postással, és amikor ott áll már a postaládáknál, akkor rámcsörög, hogy most hívhatom az ügyfelet?
 
Tagama, lehet jobban jártál, hogy nem vásárolt nálad, mert ha ekkora cirkuszt csinál az önálló webes átutalásból is (hogy ne kelljen buszoznia), az egy reklamációs esetben elmegy a végletekig. (Egyébként fasza lehet anyukának az ilyen, hogy a kölkökkel takarózik még egy ilyen szituban is...) Hálistennek ritka azért az ilyen. Nekem meg ma jött meg egy megrendelésem Hongkongból, ezek a csíkszeműek idáig nálam mindig zökkenőmentesek voltak vásárlásnál. Max ha nem érti mit akarok még kétszer ráeresztem google translét barátunkat a témakörre... :D
 
T
NaNa, nagyon :köszi: a képet, és a linket :love: Én igazán nem reklámnak szántam a blogot, azért kerültem konzekvensen mindenfajta ráutalást. De persze örülök, hogy te így döntöttél :sze:

Nos, már én is 4 éve ruházom virtuálisan a jó népet, szal tudnék még mesélni. :)
Igen, én is tudom, h milyen drága az utánvétes küldés, azért is zárkózom el tőle. Nálam előre utalás van, a 8 napos visszaküldési garanciát tartom, ezenkívül választható, h ajánlva, vagy simán kéri a vevő, illetve elsőbbségivel. Én nem szabom meg senkinek, h mennyit költsön a postára.
Na meg azért, mert a jóhiszeműségemre már nemegyszer ráfizettem. Ha utánvéttel megy a csomag, és az ügyfél nem akarja/nem tudja átvenni, akkor az visszajön nekem, ergo fizethetem a dupla postaktget, az áru utazott egyet, de rajtam maradt, meg fölöslegesen mostam-vasaltam.
Ettől joggal tartok, mert így is van, h valaki megrendel egy rakat cuccot, én átvedlek mosómasává, aztán letelik az 5 napos fizetési határidő, és nemhogy utalás nem jön, de még lemondani sem képesek. Pedig a számlaüzenetben külön felhívom erre a figyelmet, h a rendelés még innentől is visszamondható, csak írják meg, és ne várják meg a határidő letelte utáni törlést.
Szerintetek hányan teszik ezt meg? Ha ennek mindnek elküldtem vna utánvéttel a cuccot, már csődbe mentem vna.
Persze tisztelet a kivételnek, de egy kezemen meg tudom számolni, h a 4 év alatt hányan jeleztek vissza, h mégis törlést kérnek.
Már listát vezetek a nemfizető felhasználókról. Viszont az is előfordult, h közülük aztán újra rendelt vki, de akkor udvariasan rákérdeztem, h ezúttal mennyire komolyak a szándékai, és akkor fizetett.

Egyébként van egy sablon szövegem, ami számlaüzenetként megy, és amibe minden fent említett fontos tudnivaló benne van. Nah ezt egyszer egy hölgy olyan szinten magára vette, h hasonlóan köpködő stílusban rámrivallt, h tegyek már egy szívességet magamnak is, meg neki is, és küldjem el utánvéttel a csomagot. Pont akkor talált meg ezzel a kedves levéllel, mikor Apu kórházban volt, és a lehető legrosszabb passzban voltam... Hívni is próbált, de akkor én épp az Intezíven ültem. Persze annyira türelmetlen volt, h nem győzött emileket meg sms-eket küldözgetni, amiben engem szidott. Késő este lett, mire egyáltalán a legelső irományát elolvastam. Erre jó hosszan és udvariasan válaszoltam, mindent töviről-hegyire szájbarágósan elmagyarázva.
A webáruházban pontosan le van írva, h a megadott számon mikor vok elérhető, de bekapcsolva maradt a telefonom, de nem volt nálam Ő, mivel nem fogadtam a hívását, küldött megint egy káromkodós sms-t, h ő aztán egy nagyon jó kis webáruházat fogott ki, h még a hívást sem fogadják soha, meg totál megbízhatatlan vagyok, és reméli, h nincs is forgalmam, stb. Persze az előző esti emilemet el sem olvasta. Az "előbb a pofon, aztán a kérdés" klasszikus esete. Estére persze egy nagyon udvarias és (nem túl nyomatékos, de azért mégis) bocsánatkérő levél várt, h elnézést meg miegymás, természetesen azonnal utal...
Aztán mikor megkapta a csomagot meg nem győzött hálálkodni, h milyen szépek a ruhák, meg szépen ki vannak mosva-vasalva, illatosak, és nahát, még ajándékot is kapott!

Egyébként a vendégkönyvben olvasható beírások mindegyike azért pozitív, mert negatívat még nem kaptam :) De esküszöm, h azt is közzétenném. Egyszer akart vki visszaküldeni egy kabátot, de azért, mert kicsi lett, viszont másnap örömmel írta, h eladta vkinek,így nem kell költenie a visszáruzásra.
Egy másik pedig a csomag átvétele után hetekkel visszaírt, h minden :jo, majd újabb kb. 1 hónap múlva közli, h elszakadt a rendelt csizma. Mivel használtak a holmik, én értelemszerűen minőségi garanciát nem vállalhatok rá, de ő már kb. négyszer rendelt tőlem, így kész voltam rá, h az aktuális rendeléséből vmennyit elengendjek, csakhogy kompenzáljam egy kicsit a "kárát". Habár a története eléggé sántított, és 8 napos visszavételi garanciát is erősen túllépte. Mindössze annyit kértem, h fotózza le a "sérülést". Ígérte, h estére küld képet, de nem tette, még kétszer írtam neki, aztán azóta se híre, se hamva. Természetesen a rendelést se mondta vissza.
 
T
mina;bt24693 írta:
Tagama, lehet jobban jártál, hogy nem vásárolt nálad, mert ha ekkora cirkuszt csinál az önálló webes átutalásból is (hogy ne kelljen buszoznia), az egy reklamációs esetben elmegy a végletekig. (Egyébként fasza lehet anyukának az ilyen, hogy a kölkökkel takarózik még egy ilyen szituban is...) Hálistennek ritka azért az ilyen. Nekem meg ma jött meg egy megrendelésem Hongkongból, ezek a csíkszeműek idáig nálam mindig zökkenőmentesek voltak vásárlásnál. Max ha nem érti mit akarok még kétszer ráeresztem google translét barátunkat a témakörre... :D

Szerintem is. Irtó nagy veszteség nem ért :D

Azt képzeld el, h egyszer vki azt írta, h neki meghalt a gyereke, a férje meg éjszakás, és ő nem fogja elintézni az utalást, és h a "maradék" kisgyerekével neki is buszoznia kéne. Vele is közöltem tapintatosan, h manapság ki sem kell mozdulni a lakásból egy utalás miatt, erre persze nem válaszolt, és a rendelést sem vonta vissza. Persze az ő cuccai is ki lettek mosva...

Lassan már annyi ilyen fölöslegesen átmosott holmi van, h hamarosan úgy kell árulnom őket, h "sosem használt, agyonmosott, törölgetni még jó lesz" :D

Apropó csíkszemű... Tudod, h ők hogy hívnak minket? :muhaha:
 
Én úgy látom, még mindig sokan jobban bíznak a postában, mint a bankokban, ezért kell az UV.
Persze nekemis volt olyan, hogy valaki megrendelt kb 100 000 Ft értékben komplett motoros szerkót (bőrkabát + bőrnadrág) karácsony előtt. A súlyameg az értéke miatt is horror volt a postaköltség, aztán persez baszott átvenni... Mást nem tudtam tenni, kitiltottam, hogy többet ne tudjonrendelni.
Gondolom ilyen jóakarók is vannak, akiknek ez a hobbija, hogy így akarnak kibaszni másokkal.
 
T
Baccki... :eek:

Én 2 kg-i levélként küldöm, 2-20 kg között meg csomagként, ezen belül egységesen 1.115,- Ft az ára. Ennél nagyobbat úgysem kér senki.

Én meg azt mondom, h le a kalappal a posta előtt, mert eddig a sima küldemények is mind célba értek! Persze izgulok értük qrvára, és lefotózom a kész dobozokat, meg a vevő nevére kérek számlát a feladáskor. Ezt aztán bescannelem, és a fotóval együtt elküldöm, mikor értesítem a vevőt, h útra kelt a csomag.

Egyszer történt, h vki a munkahelyi címére kérte a csomagot, a regisztrációnál viszont az otthonit adta meg, és összekeverte az irányítószámokat. Mivel regisztrálatlan csomag volt, ezért nem tudtuk ragszám alapján kerestetni, de mégis meglett! Jó sok telefonálgatásba került, de sikerült megcsípni.

Tavaly meg egy muksó rendelt 3 síoverált, előre utalt is, sőt jóval többet, mint kellett vna, így a többletet beleraktam a csomagjába. Azt írta, h "egy kedves barátja nevére" küldjem a csomagot, de másik címet nem adott meg. Így én az ismert címre és a megadott névre küldtem, de előtte írtam neki, h jó lesz-e így? Nem válaszolt, elküldtem. Két hét múlva visszajött a csomag, h címzett ismeretlen. Persze a visszaküldést fizetnem kellett.
Írtam a fickónak, elismerte, h ő hibázott, megadta a "barát" címét is a nevéhez., kérte, h küldjem el újra, és átutalta a visszáru, ill. az új küldés ktg-ét.
Két-három hét múlva ez a csomag is visszajött, mert a címzett "nem kereste"! Megint fizetnem kellett az átvételért. A faszit megint nem értem el telefonon, csak emilben, akkor meg azt írta, h eljön a csomagért, mert úgyis erre jár ekkormegekkor. Persze nem jött, két napig vártam, mert az sem volt egyértelmű, h mikor jön. Később azt állította, h ő hívott, de én nem voltam elérhető. Kérdeztem, h milyen számot hívott, kiderült, h az hibás volt. Itt már elfogyott a türelmem, kértem, h adjon meg egy számlaszámot, visszautalom a maradék pénzét. Könyörgött, h adjam fel újra a csomagot, de már csak a harmadát, akkor elég lesz a nálam levő pénz mindenre, a maradékot meg megtarthatom. Na jó, ráálltam, de megírtam neki, ha megint visszajön, már nem fogom átvenni. Elküldtem, a "maradékot" betettem a csomagba, feladtam csakazértis ajánlva. A csomag szerencsére nem jött vissza, de ő sem jelentkezett többé.
 
Nekem talán egyszer kellett kerestetni egy csomagot a postán, és egyszer volt, hogy eltűnt a csomagból egy 3000 Ft-os valami. de aztán bejelentettem, és később kifizették, mert én is mindent vagy ajánlott levélként, vagy értékcsomagként adok fel.
 
A GLS-t nem használjátok? Olcsóbb mint a posta MO-n belül, és 50e Fg-ig van rá értékbiztosítás. Igaz nem a postára kell menni, hanem akármilyen üzeltekbe (gls pontoknak hívják őket), de ezeröccázé megy a közepesen kicsi csomag az egész országban.
 
T
Engem már többször kerestek, de mivel magánszemély vok, ezért tárgytalan, meg amúgy sem éri meg, mivel nem "nagy tételben" szállí(tat)tok. A legközelebbi kontaktpont meg 25 km-re lenne, tehát oda-vissza benzinpénzzel már régen nem éri meg.
A legtöbb rendelés nálam egy kg alatt van, sőt nemegyszer olyan is akadt, ami elfért egy borítékban :)
Ekkora súlyoknál meg a posta verhetetlen.
 
No igen, a piciben verhetetlen a posta. :) De a 2-10 kg-ig nálam ők a nyerők :D Tagama, tedd már ki a linkjét, mert én már láttam a webshopod, de vissza nem találnék...
 
így van, futárszolgálattal csak akkor érimmeg, ha tényleg nagy tételben szállíttatsz. akkor átalány szeződést lehet velük kötni, el is jönnek a csomagokért, viszont akkor is ki kell fizetni a kialkudott összeget havonta, ha nem szállíttatsz annyit.
ezért van, hogy a nagy webáruházaknál mindent ugyanannyiért szállítanak. nekem szimpatikusabb, hogy aki kisebb súlyú, olcsóbb dolgot rendel, az kevesebbet fizessen...
 
T
Bizony :hi-hi:

Nekem volt már olyan, h vki olyan módot választott a küldésre, h az többe került, mint maga a megrendelt cucc. Sikerült lebeszélnem róla :) Igaz , senkinek nem akarok beleszólni a dolgába, de nem szeretem az értelmetlen pénzkidobást, és szeretek más zsebére is spórolni. :angyal:
 
Megkukkantottam az oldalt, tényleg szuper! El is mentettem gyorsan, eztán ha valamit keresek, ez lesz az első hely, ahol megnézem!:)
 
tagama;bt24703 írta:
NaNa odatette a blog első sorába :sze:

Ha valaki nem minden hozzászólásában a vállalkozását nyomatja, akkor nincs vele gond szereintem egyszer-egyszer. Főleg a régi tagoknak, és nem azoknak, akik csak azért regisztrálnak, hogy felrakják a linküket egy blogba vagy fórumhozzászólásba. Egyébként itt a blogoknál lehet létrehozni extra oldaldobozokat, és ahogy minánál, birgénél meg nálam is van, oda is fel tudod rakni az oldalad linkjét. Akkor a blogod olvasói mindiglátni fogják.

A másik lehetőség, hogy a Csajokamotoron.hu főoldalán is van hirdetési lehetőség, és az első 5000 megjelenés ingyenes. Mindenkinek. Persze azért megnézem, hogy nagyon béna, gagyi bannertek ne kerüljenek fel, de szerintem azt is érdemes kipróbálni, ha valakinek olyan biznisze van. De szerintem erről is ment már ki egy millió hírlevél meg mindenféle.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
tagama
Olvasás
295
Hozzászólások
46
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére