A Dodor haja kihullott, mert csinált egy motorshow-s vágást, hogy miért biztonságosabb motorral közlekedni, mire az OBB megejnyebejnyélte a dolgot (kábé a kettedik perctől van a lényeg, addig csak reklámok nyomulnak):
Hát igen, a motoron valahogy én is nagyobb biztonságban érzem magam, ez kérem az evolúció amikor négy kerékről végre két kerékre egyenesedik az ember. Más vezetési élmény, sokkal közvetlenebb mint autóban, sokkal több az egymásra hatás a vas és a pilótája között, sokkal több a lehetőség, a mobilitás, a fürgeség, a manőverezhetőség, és legfőképp az élmény. Mert motorozni ÉLMÉNY akárki akármit is mondd, és van aki ezt szereti, és a mindennapi rutin neki (a közlekedés) is örömmé válik vele.
Vegyük sorra miért jobb:
- eleve érzem a járgány működését, rajta ülök a motoron és nem benne, ez eleve egy más élmény, egy másik dimenzió,
- a fejem igen, magasabban van mint a hanyattfekvő négykerekűké, és valszeg többet is látok az útból mint a szifonpatronos tatter kalapban és társainak, akiknek zavaró tényező a kormány jelenléte a látókúpban, valamint a motorháztető szigorú fixírozása 10 óra 10 perc magasságában teljesedik ki,
- egy bizonyos idő után az ember rájön, hogy akkor ül fel a motorra amikor tényleg a képességei megengedik, kerüli a hullafáradt és idegroncs állapotokat, ami autóban azért elég sűrű (és ott se kéne a kéttonnákkal garázdálkodni még inkább), nem beszélve a piásokról (féljózan autósokról már hallottunk, meg a kocsiból rendőr elé kiforduló másik hullarészegről is számtalan legenda dereng), míg egy részeg állat nem fog tudni motorral egyensúlyozva elindulni se,
- dugóban motorral habkönnyű a lelkiállapotom, mert úgy megyek el a négykerekűek között mint kés a vajban, ők meg feszengjenek csak és tapossák el egymást, valamint hulljon csak a hajuk míg hazaérnek,
- no igen, motoron bátrabban fékezek erőset, és kanyarintok hirtelent ha rákényszerítenek, mert tudom hogy sokkal rövidebb a fékutam mint a kéttonnával tehetetlenül sodródva előre a kilépő gyalogos, babakocsis felé...
- motorral fürgébb vagyok, gyorsabb, mobilabb és bátrabban fékezek eredményest,
- motorral könnyebben menekülök vészhelyzetből egyrészt a kicsinységem, másrészt a fürgeségem miatt, (igen, volt már olyan, hogy a stoptáblával védett kereszteződésben csak a lendület és az előremenekülés mentett meg, kocsival olyan szépen csattantunk volna, hogy azóta is ott szedetném az alkatrészeket meg a testrészeket...
- hát ja, arányaiban nekem sokkal szélesebb az út, és sokkal kisebb helyeken is elmegyek...
- örök fóbiám a konzervdobozban való húspépé darálódó karambol (jajj de jó még bele is vagyok kötve, ki se ugorhatok ha lenne időm), míg a motorral bizonyos szituációkban még leugorhatok, előreküldhetem magam elé a vasat takarítani és hasonlók... na de ez privát szocproblémám, használom a biztonsági övet, és kétszer már segített is rajtam, szóval jó találmány, ez csak olyan kóbor rossz gondolatom, amit mindig elhessegetek, mert ilyen csak kamionos találkozásnál , illetve elcseszett vasúti átjáróban lehet érvényes.
Hát szóval, na a Dudornak igaza van. Csúnyán mondja, de akkor is van benne igazság!
[video=youtube;x6Sz5q8QzdU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x6Sz5q8QzdU[/video]
Hát na, a Dodor tényleg nem egy maszületettbárány, és ebben a vágásban is felismerhető némi kerékemelés, valamint riogatja a csajokat de biza szerintem is igaza van. (Ostoba egy pina lehet az, amelyik az álló motor hangjára úgy megugrik a zebrán többedszerre is, mint ideges kecske a hegyen. Tény, ha ezt kivágják a felvételből, lehet nem kárál megint az OBB a huligán motorosokra, ahelyett, hogy észrevennék a Dodor pöcsére kell most csomót kötni.) Hát istenem, má megint belefutottunk abba, hogy nem azt figyelik mit mondasz, hanem azt, hogy hogyan mondod. Ha szépen küldenek el a picsába örömmel mész, hálásan és énekelve, de ha csúnyán, ejdejajvan! Csúnya huligán motorsbácsi megint nőket riogatott!
Hát igen, a motoron valahogy én is nagyobb biztonságban érzem magam, ez kérem az evolúció amikor négy kerékről végre két kerékre egyenesedik az ember. Más vezetési élmény, sokkal közvetlenebb mint autóban, sokkal több az egymásra hatás a vas és a pilótája között, sokkal több a lehetőség, a mobilitás, a fürgeség, a manőverezhetőség, és legfőképp az élmény. Mert motorozni ÉLMÉNY akárki akármit is mondd, és van aki ezt szereti, és a mindennapi rutin neki (a közlekedés) is örömmé válik vele.
Vegyük sorra miért jobb:
- eleve érzem a járgány működését, rajta ülök a motoron és nem benne, ez eleve egy más élmény, egy másik dimenzió,
- a fejem igen, magasabban van mint a hanyattfekvő négykerekűké, és valszeg többet is látok az útból mint a szifonpatronos tatter kalapban és társainak, akiknek zavaró tényező a kormány jelenléte a látókúpban, valamint a motorháztető szigorú fixírozása 10 óra 10 perc magasságában teljesedik ki,
- egy bizonyos idő után az ember rájön, hogy akkor ül fel a motorra amikor tényleg a képességei megengedik, kerüli a hullafáradt és idegroncs állapotokat, ami autóban azért elég sűrű (és ott se kéne a kéttonnákkal garázdálkodni még inkább), nem beszélve a piásokról (féljózan autósokról már hallottunk, meg a kocsiból rendőr elé kiforduló másik hullarészegről is számtalan legenda dereng), míg egy részeg állat nem fog tudni motorral egyensúlyozva elindulni se,
- dugóban motorral habkönnyű a lelkiállapotom, mert úgy megyek el a négykerekűek között mint kés a vajban, ők meg feszengjenek csak és tapossák el egymást, valamint hulljon csak a hajuk míg hazaérnek,
- no igen, motoron bátrabban fékezek erőset, és kanyarintok hirtelent ha rákényszerítenek, mert tudom hogy sokkal rövidebb a fékutam mint a kéttonnával tehetetlenül sodródva előre a kilépő gyalogos, babakocsis felé...
- motorral fürgébb vagyok, gyorsabb, mobilabb és bátrabban fékezek eredményest,
- motorral könnyebben menekülök vészhelyzetből egyrészt a kicsinységem, másrészt a fürgeségem miatt, (igen, volt már olyan, hogy a stoptáblával védett kereszteződésben csak a lendület és az előremenekülés mentett meg, kocsival olyan szépen csattantunk volna, hogy azóta is ott szedetném az alkatrészeket meg a testrészeket...
- hát ja, arányaiban nekem sokkal szélesebb az út, és sokkal kisebb helyeken is elmegyek...
- örök fóbiám a konzervdobozban való húspépé darálódó karambol (jajj de jó még bele is vagyok kötve, ki se ugorhatok ha lenne időm), míg a motorral bizonyos szituációkban még leugorhatok, előreküldhetem magam elé a vasat takarítani és hasonlók... na de ez privát szocproblémám, használom a biztonsági övet, és kétszer már segített is rajtam, szóval jó találmány, ez csak olyan kóbor rossz gondolatom, amit mindig elhessegetek, mert ilyen csak kamionos találkozásnál , illetve elcseszett vasúti átjáróban lehet érvényes.
Hát szóval, na a Dudornak igaza van. Csúnyán mondja, de akkor is van benne igazság!