Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Büse vs Mugen Race

Előzmények: 2003 táján begyűjtöttem a Louisnál a Büse kabátot (volt vagy 120 euro, emlékszem akkoriban még 230 Ft körül váltottunk), konkrétan azért kellett kin megvennem, mert a nőnemű osztrák és német csajok átlagméretei alapján ott lehetett bögyösebb kabátot beszerezni, merthogy nekem is ugye erőteljesebb tüdőcsúcs jutott... Itthon jóformán akkoriban csak férfi kabát volt, ami mellben jó, az háton-derékon-karon lötyögött, vagy tehénen a zsák fazon formát vett fel, a protektorok meg sehogyan se rögzültek ebben az állapotban... tehát világgá kellett menni kabátért. Aztán vettem még egy A csomagot, meg bakancsot is odakint, meg egy kesztyűt és egy nadrágot is a kabáthoz mert ákcijóban volt vele, összesen horribilis 220 eurót költve, azóta is megvan még az a kesztyű, meg bakancs is, a párnázott része rojtosodott ki a fel-le huzogatástól, meg elkopott valamennyire a jobb talpa a fékezésektől, de használható állapotban van még az is.

Megvásárláskor az alábbi szempontok voltak: legyen csípő alá érő, legyenek benne hát-váll-könyékportik, nem baj ha a gatyóval összezippzárazható (ez télen tökjó!), ki lehessen venni a bélést, cickó elférjen és kapjak levegőt benne, karjaimat tudjam mozgatni, nem baj ha nem fekete teljesen és van benne valami szín, kicsit nőiesebb szabásvonala is lehet, víz és szélálló goratex-szerű anyag legyen, mosható legyen, a bélését ki lehessen venni amolyan téli-nyári univerzálban.
Ezekből mindösszesen a nőiesebb szabásvonal nem teljesült, és a színesebb vágyálom: minimalista fazon, szürke-feketével, egy db kábé 4 négyzetcentis piros betéttel... , meg a hátprotektor csak szimplán a kivágott kemény habszivacs, de akkoriban úgy voltam, hogy a robeszra talán annyira mégse kéne a púpos bőrkabát. :D

No, Büse kabátocskát nyúztam is napi szinten, volt benne hentergés is háromszor: egy kicsi robesszal behasalás az aszfalton (nyoma nincs), aztán szalagkorlát alá való befekvés (nincs nyoma), majd egy elsőkerék defekt hasig nyitott állapotban (a könyékrész kopott meg, meg a kihajtóka és vállnál (azon az oldalon csúsztam ezek szerint), a zippzárja tökéletesen működik és zár azóta is, a zsebek nem rojtosodtak ki és a protektorok is működnek. Szóval 9 éves a kabát és látszik ugyan rajta az idő vasfoga, de még a mai napig is becsülettel teszi a dolgát. A nadrágján látszanak az aszfaltra térdelések nyomai, de az anyag nem foszlott tovább kívül, a szövés normálisan tartja magát a szakadás mentén is (pedig már illene pár év és néhány mosás után megvarrni). A nadrág belső selyembélését a vízálló heggesztések mentén szétültem, az egész szettnek a közel 10 év alatt, ennyi búbánata lett, asszem ezek az üzemszerű elhasználódás jeleiként leírhatók.

Aztán ahogy teltek-múltak az évek, mostanság már azon veszem észre magam, hogy nem baj az, ha nőnek néznek a motoron. Ezt egyrészt a tapasztalat is mondatja: a kilógó szőke copffal mindig nagyobb féktávolságot hagytak mögöttem, másrészt ahogy vénül az ember, egyre bátrabban elfogadja és viseli azt, aminek született :D

Idén tavasszal pedig már egyenesen elkapott a gépszíj, és vettem egy igazán nőies fazonú Mugen Race kabátot. Merthogy mostmár 2012 táján már bögyösebb lényeknek is lehet hazánkban venni végre motoros ruhákat, bár még mindig szűk a felhozatal a női motoros szerkók tekintetében, de már erősen javul a tendencia. Ákcijós volt, 49-ről 16 e-re a motorkiállításon, és baromira örültem neki, hogy végrevégre lesz egy nőiesebb motoros ruhám...
Na szóval ez ilyen csajos rövid, derékig érő fazon, rövidke hátprotival, váll és könyékprotikkal, de igazán nőcis szűkített fazonban, a tüdűcsúcsok is elférnek meg minden, indás-csillagocskás fényvisszaverős minták, első látásra szerelem volt... Mondom volt. Ma már nem az. A márciusban megvett kabátott májusnál előbb nem tudtam használni, mert a béléssel is csak 20 fok felett lehet hordani (Büsét 0 fokig egy pulcsi + bélés, 0 alatt kétpulcsival 2 harisnyával meg a béléses gatyával lehet még hordani). Áprilisi este hazafelé tekerve benne, kb azt éreztem, ha nem érek haza elég gyorsan, pajszerral kell majd lefeszegetni engem a vasról, mert szimplán ráfagyotk... Szél és vízálló ugyan, de rövidsége miatt a befagyó fenék és az ázó derékrészek csöppet se teszik vonzóvá a benne való motorozást cudarabb időben. Bosszantó részlet a mindennapokban: ugyan van a zippzár alá szélfogó betét, de az nagy lett, és állandóan becsípi a húzóka, és a küzdelmet nem igazán értékeli. A márciusi vásárlás óta pár hónap, és a zippzár a nyaralás kellős közepén dobta fel a pacskert: az egyik tankolás után a már háromszor visszahajtogatott zippzárkocsi végül szimplán kettétört a húzás közben. Nem nagyon szeretek lifegő kabátszárnyakkal motorozni, mert a mai napig bennem van, hogy a hasig húzott kabátban hogyan jött le a vállamról a bőr a perecnél... még ha kis helyen is. Hazafelé a motort már inkább kölcsönkabátban tettem meg, és jobban is tettem, mert akkora vihar kapott el, hogyha a jégeső azon a fél kilométeren keresztül dobol szabadon hagyott csöcseimen (mert esőben nem ácsorgunk fa alatt, ugyanis a vihar oda szeret mennykövet hajigálni előszeretettel, inkább keresünk legalább egy alaposan földelt benzinkutat), garantáltan felkeresem az eladót és a zippzárkocsit a kabáttal együtt a torkán gyömöszölöm le akcijó ide vagy oda... Aztán most felmásztam a mugenrace oldalára, és nem találom az indás-csillagocskás fazont a hivatalos felsorolásban. Felmerült bennem a gyanú, hogy ez akár egy hamis mugen kabát is lehet, bár lehet hogy nem, mert a kidoglozásai, és a belső betétjei elsőosztályúak, abban nincs hiba. No, okosabb nem lettem ez ügyben.

Tanulság: az osztrák és a magyar akció között igen nagy a különbség. Minőségben.
Csatolás megtekintése 12818
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Ha már fika, tehettél volna képet is hozzá, hogy tudjuk melyik az. Én mondjuk tudom, mert már láttam rajtad. :D
 
Nyóvan lefotózom mindkettőt. Állandóan melóztacc, látod ezért van ez, hogy gyanakodnak, hogy fizetsz nekem..... :D :D :D
 
Nálam az vált be,hogy bármilyen tartós dolgot akarok venni,mindig körbekérdezem az ismerősöket,hogy :Te,neked milyen is van,jó az,vagy csak jobbhíján?
A férjem márkás agyondícsért sisakja szerintem egy sapka szart nem ér,az én 4 éves olcsó(mellesleg Shark teszten 5 csillagos) Akira sisakom százszor csendesebb,nem hullik szét semmije,és erősen strapálva sem hótkarcos.Nem feltétlen a márkás,csakmostcsakneked akcijós cuccok a jók!
 
Büséről én is sok jót hallottam akkoriban, inkább a higgadtabb régóta motorozóktól, a Mugen meg hát ja, erősen marketingelt fénnyel csillog, nem a szóbeszéd viszi a hírét...
 
Hát Mina, sajnos igazam lett. Eredeti az hidd el, ennyit bírnak. 49 sosem volt, mert amikor még új volt (szerintem nem idén, de lehet nem is tavaly) akkor is már akciósan adták. Ismerős mesélte, hogy neki a második felhúzást se bírta ki a zipp, te még szerencsés voltál. Nekem egy régi modellem volt, az kicsit tán még jobban össze volt rakva. Hamar eladtam, mert az unisex fazon állandóan a nyakamba kötött ki.
Sajnos, ha jót akarsz magadnak megint egy márkásabbat nézel, akár zsebbenyúlósan is, mert azok kibírnak 10 évet, te is tapasztalod. Én is megvettem már sok vackot, mire idén beneveztem a megfelelő kombóra. A kabát szerencsére akciós volt (90 helyett 62) de még így is drága. De jó is, hogy megvettem, mert ismét nem gyárt 3in1 kabit a Bering (külön kivehető a termója és van egy plusz víz és szélállója, azon túl, hogy maga a külső cordura százszor jobban bírja a szelet, vizet mint egy Mugen) Egy kívánságom nem teljesült csak, hogy sajna nincs színe, full fekete. De legalább nőit fazon. Spidiből kaptam volna nem feketét, 105-ért. Kösz, de kösz nem.

Éljen a Louis akciója :) Vagy a Hein Gericke :)
 
Azon hogy elvagy engedve (kölcsönzöm) tüdöcsucsba ne keseregj.Van akinek az tetszik.Na terjünk a ruhara.A ruha csak penz kerdese.Arra mar rajöttem ami akcios az nem veletlenül akcios.Ha textilröl beszelünk szerintem a Rukka a legjobb igaz az ara se semmi.Velemenyem a motoron ne divatozzunk a hajad kilog a sisak alol latjak csaj vagy ha meg megallsz huzd le a zipzart hogy a csicsokat is lassak es el van intezve a dolog.:D
 
Hát, egy kicsit titkon reménykedtem, hogy azért a Mugen kibír majd pár évet legalább, hogy csajoskodhassak egy picit még amíg a korom megengedi... ;-) A varrások jónak tűnnek, de most az van, hogy vagy varrok bele magam zippzárat, vagy találok valami ügyest aki ráteszi az új kocsit... Na ja a minőségnek ára van, ez mindig is így volt: másfél évig pofázta az egyik fotós tanárom, hogy vegyek manfrotto állványt, de nekem kellett vennem hamát, vivitart és még valami fostalicskát (összesen annyi volt a három ára mint a manfrottóé), mire rájöttem, hogy igen, az működik, a többi meg csak szopás. :D
 
mina;bt24480 írta:
Hát, egy kicsit titkon reménykedtem, hogy azért a Mugen kibír majd pár évet legalább, hogy csajoskodhassak egy picit még amíg a korom megengedi... ;-) A varrások jónak tűnnek, de most az van, hogy vagy varrok bele magam zippzárat, vagy találok valami ügyest aki ráteszi az új kocsit... Na ja a minőségnek ára van, ez mindig is így volt: másfél évig pofázta az egyik fotós tanárom, hogy vegyek manfrotto állványt, de nekem kellett vennem hamát, vivitart és még valami fostalicskát (összesen annyi volt a három ára mint a manfrottóé), mire rájöttem, hogy igen, az működik, a többi meg csak szopás. :D

Csajoskodhatsz nyugaodtan meg sokaig.:D
 
Mugenről én is csak rosszat hallottam sajnos :(
Nekem a B-Star kabátok voltak abszolút pozitív csalódások, 4-5 év után kezdett pl. az Ádáméban széttörni a protektor illesztése (mielőtt valaki megijedne már vettünk egy másik kabátot) meg elengedte magát a nyakát záró tépőzár (meglepő). Az enyém meg se nyikkant mikor hemperegtünk egyetlen helyen volt egy pici nyomásfolt a bal vállamnál, de még cskafájni sem fájt. Egyedül a kezénél látszott meg hogy a koszt néha muszáj voltam körömkefével kivakarni belőle. Esőt is jól bírta, én maximálisan elégedett voltam vele.

Szerintem csináltasd meg és add el annyiért amennyiért vetted, mielőtt totál használhatalan szar lesz.
Jó a dumád, menni fog...! :D
 
Nekem sikerült a B-Star-ba perecelni tavaly. A kabáton nyoma sincs annak, hogy a könyökömmel tompítottam, ellenben a karom csúnyán megzúzódott. A vizet szerintem nem bírta rosszul, Veresről hazáig ázva (kb. 20 km) én nagyjából száraz maradtam, csak a kezemnél meg a nyakamnél folyt be. Azóta nem áztam :) Viszont szombaton félreöntöttem a vizet és pár csepp a nadrágomon landolt. Meghajtottam az egyik vízcsepp alatt a nacit az meg lecsúszdázott :D Le kellett volna fotózni/videózni :D
 
Nekem a B-star nagyon sokat kapott esőt/özönvizet/jégesőt :) Sosem volt semmi bajom azaz egyszer, amikor nagyon okosan visszafolyattam a kesztyű karimájában összegyűlt vizet a kabát ujján :D A jól karbantartott ruha szerintem meghálálja a törődést, legyen akármilyen olcsó is.
 
2007-ben vettem (mintha a fogamat húzták volna, rohadt drága volt de végül csak az van, hogy megérte az árát) még egy Bering feles kabátot, hogy majd milyen jó lesz az tavasszal és ősszel, amikor már nincs olyan jó idő. Aztán az lett, hogy amikor már jó lenne, akkor én nem motorozok (papírkutya, tudom : )))))), de cserében ilyen jó télikabátom az életben nem volt még. A legnagyobb mínuszokban egy hosszú ujjú pólóval alatta közlekedek. : )))))
Plusz mentem vele kétszer is olyan esőben, hogy kettőig nem lehetett látni és száraz maradtam, pedig a Szolnok-Cegléd távon kaptam be a felhőszakadást, ott meg sehova nincs elbújni. Szóval csak annyit akartam köhögni, hogy nem kell sajnálni a jó ruhára a zsét, ha teheti az ember, mert megszolgálja az árát.
 
Csatlakozom az előttem szólóhoz, a bering tényleg jó cucc vagy én vagyok kemény nem tudom, de nekem csak alsónemű volt alatta megy egy póló télen, ha már tényleg erős mínuszok voltak akkor vettem egy jéger alsót és és pulcsit alá és esőben többet ért mint az esőruha! A szigeteléséről még annyit, hogy egyszer jeges esőben mentem vele vidékre is rám fagyott a víz de nem fáztam!!! (kabát+nadrág 100.000 ft)
Ugyanez a shoxról nem mondható el ami az első kisebb felhő láttán magától felszívja a vízet! :D (kabát+nadrág 30.000 ft)
 
Huhh ZP, akkor Te aránylag olcsón megúsztad ha a nadrág is belefért. Egy csinos szőkétől vettem a Foktéknál (ugye ez még nem reklám? :)) és a kabát is nagyon jó volt, úgyhogy szó nélkül (bár reszkető kézzel :D) nyújtottam neki a kártyát, hogy "oké, kérem!". Talán valami 70K körül mocorgott az ára akciósan, utolsó darabként. 2007-ben. : ))))))
 
vanucci nadrág használtan icipici hibával: 9 ezer ft, Bering kabát alig használtan 10 ezer ft + Forcefield váll és könyök protik 14 ezer ft. :)
 
Z
egy b csillagosom van nekem is,nem rossz csúsztam benne egy erős 10-est,nem nagyon látszik rajta,azonban fossá ázik.....Ellenben széles idő intervallumban használható,mert termós a belseje és kivehető,meg lecipzározható az ujjának,a hátának,elejének a külseje és jó így melegben is......
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
2,946
Hozzászólások
40
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

  • Kukimágnes
    Tegnap elmentem a robesszal 160 km-re a kaptárgyárba lépkeret lécekért...
  • Változó korszakok
    Nehéz döntésre jutottam. Megvettem a Lóóóra a gumikat, aztán mondták...
  • Tagama
    Elment tavasszal. Nem tudtam elmenni a temetésére. Most sikerült...
  • A legnagyobb harcos elment...
    Azt hittem acélból van és sosem hal meg. A profilképén jó ideig egy kis...
  • Kegyelmi állapot
    Mostanában nem írtam blogot. Mert minek... Elfoglalat a kert, az...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére