Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Szeles ez a dobozos

Mikor tavaly megvettem a Siklót, és az első hosszabb utamat megtettem vele, igen csalódott voltam. Nem csak a korábban már említett túl magas ülés és a csúszós, kemény gumi (meg a ronda duda), miatt. Valahogy az volt az elképzelésem, hogy egy ilyen burkolt, nagy idomos motoron majd semmi szél nem ér, és nyugodtan hordhatok ezentúl nyitott sisakot.

Ehhez képest a gyári kis füst színű plexi, amitől az egész motornak olyan dögös megjelenése van, pont a sisakom plexijének a közepére terelte a menetszelet, és egész úton úgy rázta a fejemet, hogy azt hittem, agyrázkódást kapok, mire hazaérünk. És most senki ne gondolja, hogy megöregedtem, megkényelmesedtem, megvettem a dobozost és már nem bírom a szelet sem... ZP a tanúja, hogy a plexitartó csavart is kirázta a szél a bukóból - ugyanis ő volt az, aki később megjavította.



Először azt gondoltam, hogy majd az alacsonyabb ülés meg a leeresztett hátsó teleszkóp majd ezt a problémát megoldja. Aztán jött az önostorozás: ezt a motort nem 180 centi magas embereknek találták ki, tehát nekem sosem lesz jó. Később olvastam teszteket róla (rutinos motorvásárlóként vásárlás után...), és a legtöbb helyen azt írták, hogy nem is értik, hogy ilyen rossz aerodinamikájú motort hogy árulhat egyáltalán a Harley, és a legtöbb tulajdonos a szélvédelemre panaszkodott leginkább.



Aztán megláttam, hogy a Womenridersnow.com tulajdonosának, Genevievnek is Street Glideja van, és neki valami speckó plexi van rajta. Rögtön el is kezdtem vele levelezni. Kiderült, hogy a Klock Werks gyártja ezt a pexit több méretben. Gevevieve valamivel alacsonyabb nálam, viszont a motorján levő plexi nekem túl magasnak tűnik, ekkorában már olyan bután néz ki szerintem ez a hullámos forma.

Az már extra szerencse, hogy egy ismerősünk pont akkor utazott ki az USÁ-ba, és ott megrendelte nekem a 6,5 hüvelykes (kb. 15 cm) plexit, és bőröndben, jól becsomagolva haza is hozta. Most, hogy a képeket kerestem, kiderült az is, hogy éppen egy évvel ezelőtt, június 4-én próbáltam ki először az új szerzeményt.



Azt nem mondom, hogy tökéletes, valószínűleg ha eggyel magasabb lenne, ahogy Genevieveé is 8,5 hüvelyk (kb. 20 cm), még jobb szélvédelmet adna, de ahogy már írtam, úgy nem tetszene a motor, és hát a szépségért néha szenvedni kell.

Egyébként ez az egész most arról jutott eszembe, hogy az egyik baggeres kolléga a tanácsomra megvette ugyanezt a plexit eggyel nagyobban,és épp a napokban próbálta ki a gyakorlatban. Ő ezt írta tegnap:

"Most már mentem az új szélvédővel jó néhány km-t! Először Győrújbarát oda vissza, majd egy Balaton megkerülés, majd a múlt hosszú hétvégén egy Prágai sörözés volt a cél. Most már vannak tapasztalataim. Először csalódtam, mert volt egy kis szembe-oldal szél. Teljesen a sisakra rakott mindent cibálta a fejemet mindenfelé. Aztán lett egy kis hátszél. Na ez a legjobb semmi turbulencia csaknem olyan volt mint a kocsiban. Nagy sebességnél ez sem jó. 120 ig ok aztán rázza a sisakot. Tartósan nem mentünk 140 nél nagyobb tempóban, mert volt velünk a Prágai úton egy Softail is. Valóban jobb mint az előző, de titokban többet vártam! Azon tűnődöm, talán ha még magasabbat vettem volna? Mert az ember telhetetlen tudom! Talán most Alsóőrsön lesz valakinek nagyobb, majd megkérdezem a véleményét. Az milyen. Na persze aki motorozik az ne legyen puhány igaz."



Azóta persze már megszoktam, sőt, tavaly augusztusban megérkezett a gyönyörű, csillogó rózsaszín, nyitott sisakom is, és a szezon hátralévő részében már abban motoroztam.

Hozzászólások

L
Cabrio autó csukott tetővel? Azon nincs huzat. 4 keréken perecelni is nehezebb. :D
 
Te NaNa, őszintén. Vót má Neked Jawád?:D:D

Eccer vót egy 559-es, amit Nagyharsánybú köllött Győrbe vinnem. Reggee fél 4-kó kelés, vonatozás, délután 3-kó indulás, háromnegyed 10-kó nagy vagányan idösanya főhívás Székesfehérvár előtt, ó semmi bajom nem vagyok áámos nem lesz baj, Fehérvár után Győrig (bő 100-as) arra koncentrálás, hogy ha fölébredek, ne úgy ijedjek fő, mer eerántom a kormány oszt másnap reggelig csak az Úristen taláána rám, ammeg nem tuggya levenni a nyakamrú a vasat. Ok: A HIBÁTLAN SZÉLVÉDELEM A GYÁRI PLEXI MÖGÖTT!!!! :heureka:
 
Ez a ZP egy igazi jószívű srác lehet! Mindig megoldja a gondotokat.

Jó nézni meg fotózni, ahogy más dógzik?:D
 
vidék;bt24059 írta:
Ez a ZP egy igazi jószívű srác lehet! Mindig megoldja a gondotokat.

Jó nézni meg fotózni, ahogy más dógzik?:D

Legalább van róla bizonyíték, hogy néha dolgozik.
 
Nekem nincs plexim... Állítólag 100-as utazó így is jó, 130-nál már izmozni kell, hogy fent maradjon az ember. Mondjuk aki ezt mondta, az valamivel több mint 160 centi, én meg csak 155. (Jógától nőttem két centit, eddig.)
Néztem plexit, de drága, meg az se biztos, hogy érdemes-e olyan motorra, aminek úgyis csak 130-140 a vége.
 
Az eddigi 17 évemet plexi nélkül motoroztam le, szóval tudom milyen az.
Azzal egyébként semmi vbajom nem volt. de amikor a plexi (illetve a huzat) egy ponton veri a fejem, na az azért durva. És plexi nélkül nagyonbénán nézne ki a motor. :)
 
Z
Figyi Nana!Odadom' a Drz-t,menjél vele 130-as tempót és utána majd egekbe magasztalod a moccod szélvédelmét...:D ;)
 
Szerintem a herli a kövér, szakállas, tetkós pasiknak való! :D
Amúgy csak azért javítottam meg a plexit mert unatkoztam és kellett valami kihívás de hamar vége lett az örömömnek mert könnyű volt megcsinálni! :D
Erika meg is lepett a múltkor egy kupac ördög lakattal meg ilyesmivel de nem jelentett túl nagy kihívást! :)
 
V
macs;bt24063 írta:
Nekem nincs plexim... Állítólag 100-as utazó így is jó, 130-nál már izmozni kell, hogy fent maradjon az ember. Mondjuk aki ezt mondta, az valamivel több mint 160 centi, én meg csak 155. (Jógától nőttem két centit, eddig.)
Néztem plexit, de drága, meg az se biztos, hogy érdemes-e olyan motorra, aminek úgyis csak 130-140 a vége.

Esetleg egy ilyennel meg lehet próbálkoznod: http://nzi.triplajam.com/dinamic/Products/729/img_3054.jpg
Univerzális, nem vészesen drága, felszerelni is könnyű, és nekem pl. olyan 20km/h-val feljebb tolta a kényelmesen motorozás határát az 1.4-en.
 
T
NaNa, tudom miről beszélsz. Az én motoromon eleve nem a gyári plexi van, hanem egy állítható a Wunderlich-től, az is a max. állásban. Tkp egész jó, viszont ha elmegy a nap, és felnyitom a napellenzőt a sisakomon, akkor azt pont telibeveri a szél :( . Most már rendszeresítettem egy kis textilzsákot a dobozomba, h le tudjam venni az ellenzőt. Na de nem mindig szeretnék megállni, és időt veszíteni. Ilyenkor baromira zsong már a fejem, mire célba érek. Mivel még magasabb plexit nem szeretnék, és nem is nagyon van a motoromra, ezért vettem új sisakot :)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
1,764
Hozzászólások
30
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére