Kobold barátunk úgy érezte, ha már egy rendes* motort vetetett velem, ideje rendes képzést is kapnom. Bár a ma délutánt alvással szándékoztam tölteni, de aztán mégiscsak elcsábítottak motorozni. Én vezettem a sort, úgy éreztem magam, mint valami vizsgán: jött mögöttem két pasi, akik a technikámat vizslatták. Volt is lámpalázam rendesen! Úgyhogy végül ha tetszett, ha nem, egy körforgalomban kötöttünk ki, ahol körbe-körbe-körbe-körbe-körbe kellett mennem, és amikor meguntam, akkor a két pasi otthagyott, hogy akkor ők most lemennek a közeli szántóföldre a két enduroval.
Ekkor én még körbe-körbe-körbe-körbe mentem. Hogy ne szédüljek el olyan nagyon az aszfalton, végül engem is bevittek a susnyásba, bár már-már rendesnek tekinthetőek, hiszen csak homokos, csúszós földutakon és nagyjából egyenes területeken mentünk, alig két olyan pont volt, ahol átadtam a motort, hogy én itt aztán nem. Az egyiknél le is koppant az alja:S
Meg egy helyen nemtávirat megtartotta nekem az elejét, míg lassan learaszoltam a meredek lejtőn (aminek a végén egyébként betonpatak volt) de ott egyedül is boldogultam volna, csak hát túlteng benne a segítőkészség.
A kellemetlen rész ezután jött, ugyanis nemtávirat visszaadta Kobold kölcsönmotorját, így hát ketten kellett hazajönnünk valahogy Gyálról. Ha tetszett, ha nem, át kellett adnom a volánt és felkapaszkodtam a saját motorom hátsó ülésére Féltem persze rendesen, de legalább megtanultam két dolgot:
a., én már egész ügyesen vezetem ezt a motort, legalábbis olyanhoz képest, aki most ül rajta először
b., ötezres fordulatszám felett igen izgalmas rezgéseket érezni a hátsó ülésen. Ha nemtávirat öreg lesz és impotens, visszatérhetünk a kérdésre
De ezt már nem hagyhattam annyiban, szóval hazaéréskor ráparancsoltam a zemberre: most aztán csere! És életemben először vittem valakit a hátsó ülésen. Nem is olyan nehéz a dolog mint gondoltam, csak elindulni, megállni meg kanyarodni kell megtanulni; az egyik kanyarnál meg is kellett kérni nemtáviratot, hogy ő is tegye le a lábát, mert én nem tudtam volna megtartani a motort kettőnkkel
*szegény wolfieról meg úgy általában az "utcai" motorokról nem egyszerűen pocsék véleménnyel van az illető, hanem olyan szavakkal illeti, amit nem szívesen ismétlek meg, főleg, hogy én szeretem a Wolfot. Szeretném hangsúlyozni, hogy én minden motort rendes motornak tartok.
Ekkor én még körbe-körbe-körbe-körbe mentem. Hogy ne szédüljek el olyan nagyon az aszfalton, végül engem is bevittek a susnyásba, bár már-már rendesnek tekinthetőek, hiszen csak homokos, csúszós földutakon és nagyjából egyenes területeken mentünk, alig két olyan pont volt, ahol átadtam a motort, hogy én itt aztán nem. Az egyiknél le is koppant az alja:S
Meg egy helyen nemtávirat megtartotta nekem az elejét, míg lassan learaszoltam a meredek lejtőn (aminek a végén egyébként betonpatak volt) de ott egyedül is boldogultam volna, csak hát túlteng benne a segítőkészség.
A kellemetlen rész ezután jött, ugyanis nemtávirat visszaadta Kobold kölcsönmotorját, így hát ketten kellett hazajönnünk valahogy Gyálról. Ha tetszett, ha nem, át kellett adnom a volánt és felkapaszkodtam a saját motorom hátsó ülésére Féltem persze rendesen, de legalább megtanultam két dolgot:
a., én már egész ügyesen vezetem ezt a motort, legalábbis olyanhoz képest, aki most ül rajta először
b., ötezres fordulatszám felett igen izgalmas rezgéseket érezni a hátsó ülésen. Ha nemtávirat öreg lesz és impotens, visszatérhetünk a kérdésre
De ezt már nem hagyhattam annyiban, szóval hazaéréskor ráparancsoltam a zemberre: most aztán csere! És életemben először vittem valakit a hátsó ülésen. Nem is olyan nehéz a dolog mint gondoltam, csak elindulni, megállni meg kanyarodni kell megtanulni; az egyik kanyarnál meg is kellett kérni nemtáviratot, hogy ő is tegye le a lábát, mert én nem tudtam volna megtartani a motort kettőnkkel
*szegény wolfieról meg úgy általában az "utcai" motorokról nem egyszerűen pocsék véleménnyel van az illető, hanem olyan szavakkal illeti, amit nem szívesen ismétlek meg, főleg, hogy én szeretem a Wolfot. Szeretném hangsúlyozni, hogy én minden motort rendes motornak tartok.