Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Vezetéstechnikai tréning

Kobold barátunk úgy érezte, ha már egy rendes* motort vetetett velem, ideje rendes képzést is kapnom. Bár a ma délutánt alvással szándékoztam tölteni, de aztán mégiscsak elcsábítottak motorozni. Én vezettem a sort, úgy éreztem magam, mint valami vizsgán: jött mögöttem két pasi, akik a technikámat vizslatták. Volt is lámpalázam rendesen! Úgyhogy végül ha tetszett, ha nem, egy körforgalomban kötöttünk ki, ahol körbe-körbe-körbe-körbe-körbe kellett mennem, és amikor meguntam, akkor a két pasi otthagyott, hogy akkor ők most lemennek a közeli szántóföldre a két enduroval.

Ekkor én még körbe-körbe-körbe-körbe mentem. Hogy ne szédüljek el olyan nagyon az aszfalton, végül engem is bevittek a susnyásba, bár már-már rendesnek tekinthetőek, hiszen csak homokos, csúszós földutakon és nagyjából egyenes területeken mentünk, alig két olyan pont volt, ahol átadtam a motort, hogy én itt aztán nem. Az egyiknél le is koppant az alja:S
Meg egy helyen nemtávirat megtartotta nekem az elejét, míg lassan learaszoltam a meredek lejtőn (aminek a végén egyébként betonpatak volt) de ott egyedül is boldogultam volna, csak hát túlteng benne a segítőkészség.

A kellemetlen rész ezután jött, ugyanis nemtávirat visszaadta Kobold kölcsönmotorját, így hát ketten kellett hazajönnünk valahogy Gyálról. Ha tetszett, ha nem, át kellett adnom a volánt és felkapaszkodtam a saját motorom hátsó ülésére:( Féltem persze rendesen, de legalább megtanultam két dolgot:
a., én már egész ügyesen vezetem ezt a motort, legalábbis olyanhoz képest, aki most ül rajta először
b., ötezres fordulatszám felett igen izgalmas rezgéseket érezni a hátsó ülésen. Ha nemtávirat öreg lesz és impotens, visszatérhetünk a kérdésre;)

De ezt már nem hagyhattam annyiban, szóval hazaéréskor ráparancsoltam a zemberre: most aztán csere! És életemben először vittem valakit a hátsó ülésen. Nem is olyan nehéz a dolog mint gondoltam, csak elindulni, megállni meg kanyarodni kell megtanulni; az egyik kanyarnál meg is kellett kérni nemtáviratot, hogy ő is tegye le a lábát, mert én nem tudtam volna megtartani a motort kettőnkkel:D

*szegény wolfieról meg úgy általában az "utcai" motorokról nem egyszerűen pocsék véleménnyel van az illető, hanem olyan szavakkal illeti, amit nem szívesen ismétlek meg, főleg, hogy én szeretem a Wolfot. Szeretném hangsúlyozni, hogy én minden motort rendes motornak tartok.

Hozzászólások

Fel kell egyszer üljek erre a szerzetre, ha csak oldalsztenderes segítséggel is, de izgassa a fantáziámat :D Lehet vennem kéne egy 100-125 ccm-es kis bokorugrót és légvonalba menni az osanba :D
 
Amúgy szántásban menni király (nagy a pofám mert én csak ücsörögtem hátul). Mikor a jelenlegi gülüfejűt mentünk megnézni Debrecenbe, volt egy motorbalesetet a 35-ösön az egyik pályafelüljárón és teljes útzár volt. Mondta a rendőr, hogy forduljunk vissza, lesz nemsokára egy bekötőút azon menjünk végig. Annyit mondjuk hozzátett a motort elnézve, hogy ezzel ott nem lesz gond... Na hát gond nem volt, csak épp az aszfaltút (ami a főútról nem látszott) egy nagy tanyában ért véget, ahonnan ugye a földút majd a szántás volt tovább. Néztünk mi is, meg az autósok is hülyén aztán kezdett mindenki fordulni. Néztük a GPSen a térképet, hogy hát előttünk nagy zöld, de ha egyenesen megyünk akkor van nem messze egy aszfaltút. Szóval szántáson mindenen át mentünk 27 kmet, és Balmazújváros alatt jutottunk ki:D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
39
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére