Miután szorgalmasan csepegették a fülembe a bogarakat, és felültettek különféle vasakra, úgy fest, tényleg igaza volt a kritikusoknak; nem vagyok én béna motorügyileg, csak a Wolffal nem vagyunk úgy istenigazából kompatibilisek. Nem sikerült hozzászoknom a kétütemhez, és kanyarodni sem tudok vele, szóval úgy fest, elválnak útjaink – de azért barátok maradunk.
Ennek szellemében tegnap hat motort próbáltam végig, felvásárlási céllal
Típusokat szándékosan nem írok, de azért bemutatom a három toplistás dögöcskét
1.: Enduro. Ha két éve valaki azt mondja nekem, hogy endurora fogok ülni, kiröhögöm. Ha tavaly ilyenkor azt mondja, hogy vezetni fogok egy ilyet, akkor pláne. Ha három napja azt mondják, hogy élvezni fogom...
+: Ráültem, és mentem vele. Nem volt szerencsétlenkedés, nem volt félsz, kiderült, hogy én úgy motorozok, mint az álom, kanyarodni is tudtam, és a körforgalomban sem féltem, pedig az eddig toplistás volt paráim közt! Oké, van még mit tanulni, de ezzel úgy érzem, hogy tudok fejlődni.
Mondjuk nem konkrétan ezzel a példánnyal, mert olyan magas volt, hogy csak segítséggel tudtam róla leszállni, meg egyéb bajaink is vannak egymással, de töröm a buksim valami hasonlón.
-: Szerintem az endurok nagyon csúnyák. Formára is, ráadásul a legtöbb olyan tiritarkára van festve-matricázva, mintha papagájjal járnék az utakon. Tudom, hogy a motort nem nézegetni kell, hanem menni vele, de azért szeretném, ha tetszene is, és ha első látásra beleszeretnék. Elvégre hosszú távú kapcsolatra tervezek
2.: Utcai motor. Nem túl gyakori fajta, de én pont ilyenen tanultam vezetni, szóval nem volt ismeretlen terep. Az eladó nagyon szimpatikus volt, évek óta alig használja, a vas 16 éves, de jónéhányat simán letagadhatnak, szerintem nagyon szép állapotban van.
+: Jó ránézni, jó ráülni, jó vezetni. Kényelmes, és már flörtöltünk korábban.
-: Igazából nem nagyon van negatívuma, leszámítva, hogy nem tudtam úgy menni vele, mint az álom. Mint az enduroval
3: Túraenduro. Amikor megmutatták, az volt az első: erre a batár állatra én rá nem ülök! Aztán ráültem, és kiderült, hogy csak nagynak látszik, de igazából telitalppal leér a lábam. Szóval mégiscsak tettünk egy kört közösen
+.: Fiatal kiscsikó még szinte, alig 6 éves, jó állapotban van, szerették, nem gyepálták. Nagyon jó ár/érték arányért adják, igaz, hogy ez a nagyon jó ár is jóval meghaladja a motorra szánt készleteimet. Persze mindent meg lehet oldani, de akkor csak nézegetem a tárolóban, mert benzinre nem lesz pénzem
-.: mindenki kiröhög miatta, de engem némiképp zavar, hogy a fejidomtól nem látom a motor elejét. És a fejidom nem fordul a kerékkel együtt, ami nekem nagyon furi! A kipróbáláskor ott sakkoztam az úton tíz percig, mert amikor vissza akartam fordulni, nem láttam, hol ér véget a kerék és hol kezdődik a gödör...
És hát ezzel sem tudok úgy kanyarodni, mint azzal a bizonyos enduroval.
Itt állok tanácstalan...
Ennek szellemében tegnap hat motort próbáltam végig, felvásárlási céllal
Típusokat szándékosan nem írok, de azért bemutatom a három toplistás dögöcskét
1.: Enduro. Ha két éve valaki azt mondja nekem, hogy endurora fogok ülni, kiröhögöm. Ha tavaly ilyenkor azt mondja, hogy vezetni fogok egy ilyet, akkor pláne. Ha három napja azt mondják, hogy élvezni fogom...
+: Ráültem, és mentem vele. Nem volt szerencsétlenkedés, nem volt félsz, kiderült, hogy én úgy motorozok, mint az álom, kanyarodni is tudtam, és a körforgalomban sem féltem, pedig az eddig toplistás volt paráim közt! Oké, van még mit tanulni, de ezzel úgy érzem, hogy tudok fejlődni.
Mondjuk nem konkrétan ezzel a példánnyal, mert olyan magas volt, hogy csak segítséggel tudtam róla leszállni, meg egyéb bajaink is vannak egymással, de töröm a buksim valami hasonlón.
-: Szerintem az endurok nagyon csúnyák. Formára is, ráadásul a legtöbb olyan tiritarkára van festve-matricázva, mintha papagájjal járnék az utakon. Tudom, hogy a motort nem nézegetni kell, hanem menni vele, de azért szeretném, ha tetszene is, és ha első látásra beleszeretnék. Elvégre hosszú távú kapcsolatra tervezek
2.: Utcai motor. Nem túl gyakori fajta, de én pont ilyenen tanultam vezetni, szóval nem volt ismeretlen terep. Az eladó nagyon szimpatikus volt, évek óta alig használja, a vas 16 éves, de jónéhányat simán letagadhatnak, szerintem nagyon szép állapotban van.
+: Jó ránézni, jó ráülni, jó vezetni. Kényelmes, és már flörtöltünk korábban.
-: Igazából nem nagyon van negatívuma, leszámítva, hogy nem tudtam úgy menni vele, mint az álom. Mint az enduroval
3: Túraenduro. Amikor megmutatták, az volt az első: erre a batár állatra én rá nem ülök! Aztán ráültem, és kiderült, hogy csak nagynak látszik, de igazából telitalppal leér a lábam. Szóval mégiscsak tettünk egy kört közösen
+.: Fiatal kiscsikó még szinte, alig 6 éves, jó állapotban van, szerették, nem gyepálták. Nagyon jó ár/érték arányért adják, igaz, hogy ez a nagyon jó ár is jóval meghaladja a motorra szánt készleteimet. Persze mindent meg lehet oldani, de akkor csak nézegetem a tárolóban, mert benzinre nem lesz pénzem
-.: mindenki kiröhög miatta, de engem némiképp zavar, hogy a fejidomtól nem látom a motor elejét. És a fejidom nem fordul a kerékkel együtt, ami nekem nagyon furi! A kipróbáláskor ott sakkoztam az úton tíz percig, mert amikor vissza akartam fordulni, nem láttam, hol ér véget a kerék és hol kezdődik a gödör...
És hát ezzel sem tudok úgy kanyarodni, mint azzal a bizonyos enduroval.
Itt állok tanácstalan...