Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Guberabájk

Szóval ugyibár kezdődött a filling azzal, hogy hazavittem a Lovat. Lehetett vele mókolni rendesen, mert a 34 év dolgozott benne rendesen. De idén is lesz kotorászás a lelkiállapotában, mert az egyik tömítés feladta, és minél gyorsabban megyek, annál jobban okádja a lábamra az olajat. Aztán meg a fene szereti a benya mellé tankolgatni az olajat is a drágának. Elégedjen meg a benyazabbal, osztán a nasiról sürgősen le kéne szokni.... De úgy tűnik fertőző vagyok nemcsak motorozás terén, hanem roncstalicska gyűjtés ügyileg is...

Tehát mire Lóóó üzembiztos, és kevésbé háklis lelkiállapotba került, Söndör beszerezte a következő bontószökevényt:
Egyik havert látogatva jó messze a nagy büdös fővárostól, az elkottyintotta magát, hogy az egyik haverja tartozik neki, és annak van valami osztrák lomizott motormaradványa. Ha meg már úgyis megvan a jogsi, tőle azt ocsójé meg lehetne venni, ő meg gyorsan behajtaná a tartozás egy részét... Hát miféle vas az? Valami nagy lehet, mert nagy kerekei vannak, meg elég nagy a blokkja is... Így megnéztük a szerkezetet, ami egy orbanyomott afrika volt, leszerelve róla az első kerék, a villák szerteszana, de egyébként nem túl lelakott alkatrészhalom. A srác azért szedte ropira a törött vasat, hogy majd akkor alkatrészenként eladja: a környéken viszont se közel- se távol egyetlen afrika se, így a kupac fél évig csöndesen várta sorsát az esőben. Söndör motoszkál a kupac tetején egy ideig, aztán már csak azt veszem észre, hogy rámolják be a cuccot a járgányba. Két nap múlva a blokk kerék nélkül vidáman ketyegett az udvar közepén egy félbevágott flakonból vidáman szürcsölve a benyát (tankja nem volt), a fejetlen/kereketlen vasdarab hálásan brümmögött az újáélesztés következtében. Az Afrikások végtelen lelkesedéssel istápolták az alkatrészbeszerzést, de nagyon úgy tűnik, ez biza akkor is öszvér lesz. Ma már lábon áll, csak néhány dolog hiányzik hozzá: mint légszűrő, egyéb apróságok. Hogy hogy néz ki, az az afrikások körében tagságot tuti nem fog érni, mert van egy varadero tank és a fene tudja miféle kormány :D Ohne márkahűség, a szent cél a ketyegés, nem a dizájn. Végül is gurulnia kell, nem reprezentálni.
Idáig a jószág költségvetése százezer alatt van. Lóóóval külön fedél alatt pihengetnek, mert valszeg a vén muraközi még mindig antiszociális a nem márkatársakkal, ugyanis napra pontosan akkor kezdett olajat okádni, amikor a másik megjelent az udvaron. Most akkor jöhet az összeszoktatás...
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Tudok Egerszalókon egy másik szétbontott Afrikát.
Görgő azért vette, hogy legyen a működő Afrikájához alkatrész. Azzal nem számolt, hogy az sosem fog elromlani. :D
 
Állandóan ijesztgetnek, hogy a húszéves wolfie egyszer csak hipp-hopp kihal alólam, bár ennek még semmi jelét nem adta. Nemtávirat hasonlókat hallgat a saját motorjával kapcsolatban.
Szóval jó ilyeneket olvasni, hogy öreg motor nem vén motor:D
Meg téged amúgy is jó olvasni.
*hízelgés off*
 
birge;bt23110 írta:
Állandóan ijesztgetnek, hogy a húszéves wolfie egyszer csak hipp-hopp kihal alólam, bár ennek még semmi jelét nem adta. Nemtávirat hasonlókat hallgat a saját motorjával kapcsolatban.
Szóval jó ilyeneket olvasni, hogy öreg motor nem vén motor:D
Meg téged amúgy is jó olvasni.
*hízelgés off*

Semmi izgalom az enyem is 26 eves azonnal indul es megy mint a golyo.Idönkent raszanok egy napot apolasra na nem külsöleg es kesz.Most is 2 honap utan pöc röf indult.
 
És a kis Ubihuszár? :)
A Varadero is Honda meg az Afrika is. Hol ebbe a márkahűtlenség? :D

Az én még kiskorú (16 múlt januárban) vasam patika állapotú (najó majdnem) -ra lett megcsinálva, szépen lassan. Én beletekerek még egyszer 50 ezret a kicsikébe, ha rajtam múlik. Mondjuk lehet, hogy 10 év alatt, de ráérünk :D
 
Na de most komolyan, Yama! Mihez is kezdenétek egy csili-vili csecsemő motorral????? Ti a kihívások emberei vagytok Söndörrel! :D
 
:D Uborka egy különösen genyó szerkezet, úgyhogy már sokkal jön nekem. Megcsináltuk ugye neki a járatot, hogy legyen végre rendes, valódi vízhűtése, de még mindig belepufog a vízbe valahol. Most Szacsa szakérti a lelkivilágát. Nagyon bízom benne, hogy idén tavasszal már locsolhatom a belébe a benyát...
 
Nagyon sokan félnek az öreggebb motoroktól,pedig csak rendben kell tartani őket is és akkor nincs gond.Mi is beleestünk párszor abba a hibába,hogy spóroltunk az alkatrészeken meg ilyesmiken,de nem éri meg.Eljön az az időszak,amikor sorozatban minden tönkremegy,elkopik és általában akkor szoktak szabadulni a géptől,pedig csak bele kéne fektetni némi tőkét,ami még így is olcsóbb mint egy új motor(pláne hitelre!)Régen is tudtak jó motorokat csinálni,de ha valami le van lakva és összevan gányolva,akkor a következő tulaj csak szív vele.A másik nagy előnye a régi motoroknak,hogy olcsó hozzá az alkatrész és nem kell feltétlen szervízbe hordani.Az én férjem például vaksötétbe seggrészegen is szétbontja meg összerakja a motor blokkját,ha muszáj.Csak egy példa:egyik ismerősünknek megállt a BMW hatalmas túramotorja(ami lerobbanhatatlan!!!:D) és az onnan el nem mozdíható,mivel se betolni,se akkut cserélni nem lehet benne az út szélén.A miénk akár 2 hengerrel is,de hazahúzza a belét.
 
No igen, a régi vasak olyan szempontból nagyon jók, hogy magad szerelheted. Akkoriban még nem volt divat a beépített elévülés meg az egyedi csavarfej és speciális gyertyakulcs... Ma meg már motor/autó helyett szolgáltatást vásárolsz, amit bevallottan max 5 évre gyártanak, és az is cél, hogy félévente egyszer tuti bemenj a márkaszervízbe, hogy ott letegyél egy kis zsetont a szolgáltatásodért...
 
HAJRÁ SÖNDÖR!!!

A én anyagi helyzetemet is az tette tönkre, hogy megesett az a hatalmas szivem egy-egy düledező romhalmazon, általába Czetkán vagy Jawán. Igazán irigylem Bélafi Dávid barátomat ebbű a szempontbú, mer neki van szive széjjelbombázni egy illyet, és nyer a dógon általába.

Nekem meg a szivem szakad meg :bömböl:
 
V
:D Sok sikert hozzá :)
(Megint nem kiabálsz időben, van otthon elfekvőben két, KTM-be való White Power első villaszáram, ami csak a port fogja...)
Van hozzá forgalmi is, vagy valami más trükköt tudtok a forgalomba helyezésre? Áruld el a titkot, ha majd sikerül... jöhet privátban is :)
 
Villaszár is volt hozzá, teljesen rendben vannak, csak szét volt kapva. :) Valszeg terepenszaladgálós/gyakorlós lesz a Frikadero, forgalomba helyezés nélkül. :D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
702
Hozzászólások
26
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

  • Kukimágnes
    Tegnap elmentem a robesszal 160 km-re a kaptárgyárba lépkeret lécekért...
  • Változó korszakok
    Nehéz döntésre jutottam. Megvettem a Lóóóra a gumikat, aztán mondták...
  • Tagama
    Elment tavasszal. Nem tudtam elmenni a temetésére. Most sikerült...
  • A legnagyobb harcos elment...
    Azt hittem acélból van és sosem hal meg. A profilképén jó ideig egy kis...
  • Kegyelmi állapot
    Mostanában nem írtam blogot. Mert minek... Elfoglalat a kert, az...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére