A szezon végére már egészen olyan lett a Sikló, amilyen nekem pont jó. Na nem mintha túl sok baja lett volna előtte... mondhatni semmi. Nem véletlen, hiszen ezt is (ahogy általában a kocsijaimat meg a a nagyobb dolgokat is) újholdnál vásároltam.
Azért szezon közben még változtattam rajta ezt-azt.
Bár gyárilag is elég alacsony építésű a Street Glide, az első nagyobb változtatás az ültetés volt. A gyári értéke felfújt hátsó telóval 69,34 cm, leeresztve 66,8 cm, szóval bőven jól leér a lábam róla a magam szerény 180 centijével. Összehasonlításképpen a Moto Guzzi Californiának 77 centi körül van, és 10 éven keresztül azon pörögtem, hogy lehetne valahogy leültetni az egészet. A futóművet persze nem akartam tönkre tenni, így maradt mindvégig eredeti állapotában.
A választásom többek között azért is esett erre a Harley modellre, mert én így szeretek ülni a motoron. Lent, előrenyújtott térdekkel. A Suzuki Swiftben is majdnem ugyanígy ülök különben.
Csatolás megtekintése 12088Csatolás megtekintése 12089Csatolás megtekintése 12090Csatolás megtekintése 12091Csatolás megtekintése 12092
Nem is gondoltam rá, hogy le kell ültetnem egész addig, míg Mufi nem vett egy Harley-Davidson Electra Glide-ot kicsivel utánam. Álltam a piros lámpánál mellette, és valahogy sokkal lejjebb ült ő a fulldresser túramotoron, mint én az enyémen. Na neee!!! Valamit tenni kell ez ellen. Először kézenfekvőnek látszott, hogy az ő vékonyított ülését rakjam fel, mert neki az úgysem kellett, de a végső megoldás mégsem ez lett.
Véletlenül akkoriban jártunk más ügyben a Radical Garage-ban, és rákérdeztem, hogy lehet tartósan leültetni egy ilyen gépet. A telóleengedés ugyanis nem vált be. A motor össze-vissza libegett a rossz utakon meg a kanyarokban, szóval valami más megoldás kellett.
Sanyika javasolta, hogy vegyek ültető kitet, ami két kis vas háromszög, ami a hátsó lengővilla és a teleszkóp közötti távolságot változtatja meg körülbelül 2,5 centivel. Kis rábeszélés után meg is rendeltem, úgy rémlik, nem volt túl drága, talán 20-25 ezer. Másnapra megérkezett, a férjem pedig házilag beszerelte.
Azt kell mondjam, hogy bevált, eltekintve attól az apróságtól, hogy a vezetéstechnikai tréningeken azóta leér a motor váza, de ez a közúton eddig soha nem zavart a vezetésben.
Azért szezon közben még változtattam rajta ezt-azt.
Bár gyárilag is elég alacsony építésű a Street Glide, az első nagyobb változtatás az ültetés volt. A gyári értéke felfújt hátsó telóval 69,34 cm, leeresztve 66,8 cm, szóval bőven jól leér a lábam róla a magam szerény 180 centijével. Összehasonlításképpen a Moto Guzzi Californiának 77 centi körül van, és 10 éven keresztül azon pörögtem, hogy lehetne valahogy leültetni az egészet. A futóművet persze nem akartam tönkre tenni, így maradt mindvégig eredeti állapotában.
A választásom többek között azért is esett erre a Harley modellre, mert én így szeretek ülni a motoron. Lent, előrenyújtott térdekkel. A Suzuki Swiftben is majdnem ugyanígy ülök különben.
Csatolás megtekintése 12088Csatolás megtekintése 12089Csatolás megtekintése 12090Csatolás megtekintése 12091Csatolás megtekintése 12092
Nem is gondoltam rá, hogy le kell ültetnem egész addig, míg Mufi nem vett egy Harley-Davidson Electra Glide-ot kicsivel utánam. Álltam a piros lámpánál mellette, és valahogy sokkal lejjebb ült ő a fulldresser túramotoron, mint én az enyémen. Na neee!!! Valamit tenni kell ez ellen. Először kézenfekvőnek látszott, hogy az ő vékonyított ülését rakjam fel, mert neki az úgysem kellett, de a végső megoldás mégsem ez lett.
Véletlenül akkoriban jártunk más ügyben a Radical Garage-ban, és rákérdeztem, hogy lehet tartósan leültetni egy ilyen gépet. A telóleengedés ugyanis nem vált be. A motor össze-vissza libegett a rossz utakon meg a kanyarokban, szóval valami más megoldás kellett.
Sanyika javasolta, hogy vegyek ültető kitet, ami két kis vas háromszög, ami a hátsó lengővilla és a teleszkóp közötti távolságot változtatja meg körülbelül 2,5 centivel. Kis rábeszélés után meg is rendeltem, úgy rémlik, nem volt túl drága, talán 20-25 ezer. Másnapra megérkezett, a férjem pedig házilag beszerelte.
Azt kell mondjam, hogy bevált, eltekintve attól az apróságtól, hogy a vezetéstechnikai tréningeken azóta leér a motor váza, de ez a közúton eddig soha nem zavart a vezetésben.