Tényleg, ti olvastatok?
Bevallom, hogy én még sosem, de mindig jókat mosolyogtam azokon a feliratokon, amik az új motorok tankjára vannak matricázva, hogy mielőtt tankolsz vedd le a tanksapkát, meg hasonló okosságok.
Anno a Guzzihoz volt egy csomó füzetecske, mivel az nullkilométeres motor volt, amikor megvettem. De azokat sem olvastam végig... még az is lehet, hogy nem is magyarul, hanem angolul és/vagy olaszul voltak. Csak odáig jutottam, hogy megnéztem a táblázatot, hogy milyen időközönként kell a kopó alkatrészeket meg az olajakat ellenőrizni és cserélni.
A Siklónál volt egy érzésem, hogy jó lenne hozzá valami használati útmutató. Az a nagy idom az elején... ki tudja miket rejt, meg van rajta egy csomó gomb. De mivel nem újonnan vettem, és az eladó nem nyomott a kezembe egy komplett paksamétát, mint én a Guzzihoz, ez az apróság elmaradt. Felültem rá, nyomtam a gombot, aztán ment.
Több mint fél év telt el mióta megvettem, és el kellett mennem Spanyolországba, Almeriába, hogy kiderüljön ez az apró hiányosság. Illetve utólag inkább többletnek nevezném. Az egyik társunk ugyanis látott már közelről korábban ilyen dobozos Harley-Davidsont, sőt neki is van egy Ultrája, meg amúgy motorosboltja is, tehát felteszem, hogy látott már közelről használati útmutatót is.
Ő volt az, aki a motoros túránk alatt az egyik parkolóban morfondírozva járta körbe a motorom, majd hosszú gondolkodás után feltette a kérdést: "Minek raktatok rá amúgy még egy szivargyújtót?"
Még egyet??? Már hogy értve?
Erre lehajolt, és kihúzta a fejidom bal alsó részéből a gyári szivargyújtót... Szóval mostantól motoros túrák közben bármilyen eszköz töltését vállalom.
Egyébként ezzel csak az az egy problémám van, hogy amikor felszereltük a kormányra a szivargyújtót, mondván, hogy egy túramotorról nem hiányozhat (és mivel nem szúrta ki a szemünket nem is feltételeztük, hogy ezen van, mikor a Honda GoldWingen sincs gyárilag), még a Facebookon is megosztottam, és egyik motoros ismerősöm sem szólt, hogy "Hahó! Azon már van egy!"
Úgyhogy a további hasonló meglepetések elkerülése végett kedves utitársunknál bejelentettem az igényemet egy kölcsön felhasználási útmutatóra.
(spanyol beszámoló is coming soon...)
[video=Motorozás Spanyolországban]303[/video]
Bevallom, hogy én még sosem, de mindig jókat mosolyogtam azokon a feliratokon, amik az új motorok tankjára vannak matricázva, hogy mielőtt tankolsz vedd le a tanksapkát, meg hasonló okosságok.
Anno a Guzzihoz volt egy csomó füzetecske, mivel az nullkilométeres motor volt, amikor megvettem. De azokat sem olvastam végig... még az is lehet, hogy nem is magyarul, hanem angolul és/vagy olaszul voltak. Csak odáig jutottam, hogy megnéztem a táblázatot, hogy milyen időközönként kell a kopó alkatrészeket meg az olajakat ellenőrizni és cserélni.
A Siklónál volt egy érzésem, hogy jó lenne hozzá valami használati útmutató. Az a nagy idom az elején... ki tudja miket rejt, meg van rajta egy csomó gomb. De mivel nem újonnan vettem, és az eladó nem nyomott a kezembe egy komplett paksamétát, mint én a Guzzihoz, ez az apróság elmaradt. Felültem rá, nyomtam a gombot, aztán ment.
Több mint fél év telt el mióta megvettem, és el kellett mennem Spanyolországba, Almeriába, hogy kiderüljön ez az apró hiányosság. Illetve utólag inkább többletnek nevezném. Az egyik társunk ugyanis látott már közelről korábban ilyen dobozos Harley-Davidsont, sőt neki is van egy Ultrája, meg amúgy motorosboltja is, tehát felteszem, hogy látott már közelről használati útmutatót is.
Ő volt az, aki a motoros túránk alatt az egyik parkolóban morfondírozva járta körbe a motorom, majd hosszú gondolkodás után feltette a kérdést: "Minek raktatok rá amúgy még egy szivargyújtót?"
Még egyet??? Már hogy értve?
Erre lehajolt, és kihúzta a fejidom bal alsó részéből a gyári szivargyújtót... Szóval mostantól motoros túrák közben bármilyen eszköz töltését vállalom.
Egyébként ezzel csak az az egy problémám van, hogy amikor felszereltük a kormányra a szivargyújtót, mondván, hogy egy túramotorról nem hiányozhat (és mivel nem szúrta ki a szemünket nem is feltételeztük, hogy ezen van, mikor a Honda GoldWingen sincs gyárilag), még a Facebookon is megosztottam, és egyik motoros ismerősöm sem szólt, hogy "Hahó! Azon már van egy!"
Úgyhogy a további hasonló meglepetések elkerülése végett kedves utitársunknál bejelentettem az igényemet egy kölcsön felhasználási útmutatóra.
(spanyol beszámoló is coming soon...)
[video=Motorozás Spanyolországban]303[/video]