Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Olvastál már motorhoz felhasználási útmutatót?

Tényleg, ti olvastatok?

Bevallom, hogy én még sosem, de mindig jókat mosolyogtam azokon a feliratokon, amik az új motorok tankjára vannak matricázva, hogy mielőtt tankolsz vedd le a tanksapkát, meg hasonló okosságok.

Anno a Guzzihoz volt egy csomó füzetecske, mivel az nullkilométeres motor volt, amikor megvettem. De azokat sem olvastam végig... még az is lehet, hogy nem is magyarul, hanem angolul és/vagy olaszul voltak. Csak odáig jutottam, hogy megnéztem a táblázatot, hogy milyen időközönként kell a kopó alkatrészeket meg az olajakat ellenőrizni és cserélni.

78009-1445172304-2e908a91630ce2800a30179500739a6a.jpg

A Siklónál volt egy érzésem, hogy jó lenne hozzá valami használati útmutató. Az a nagy idom az elején... ki tudja miket rejt, meg van rajta egy csomó gomb. De mivel nem újonnan vettem, és az eladó nem nyomott a kezembe egy komplett paksamétát, mint én a Guzzihoz, ez az apróság elmaradt. Felültem rá, nyomtam a gombot, aztán ment.

Több mint fél év telt el mióta megvettem, és el kellett mennem Spanyolországba, Almeriába, hogy kiderüljön ez az apró hiányosság. Illetve utólag inkább többletnek nevezném. Az egyik társunk ugyanis látott már közelről korábban ilyen dobozos Harley-Davidsont, sőt neki is van egy Ultrája, meg amúgy motorosboltja is, tehát felteszem, hogy látott már közelről használati útmutatót is.

Ő volt az, aki a motoros túránk alatt az egyik parkolóban morfondírozva járta körbe a motorom, majd hosszú gondolkodás után feltette a kérdést: "Minek raktatok rá amúgy még egy szivargyújtót?"

Még egyet??? Már hogy értve?

Erre lehajolt, és kihúzta a fejidom bal alsó részéből a gyári szivargyújtót... Szóval mostantól motoros túrák közben bármilyen eszköz töltését vállalom. :)

78008-1445172303-c9f0a84b0a12ff3daf32eefa7fc94be3.jpg

Egyébként ezzel csak az az egy problémám van, hogy amikor felszereltük a kormányra a szivargyújtót, mondván, hogy egy túramotorról nem hiányozhat (és mivel nem szúrta ki a szemünket nem is feltételeztük, hogy ezen van, mikor a Honda GoldWingen sincs gyárilag), még a Facebookon is megosztottam, és egyik motoros ismerősöm sem szólt, hogy "Hahó! Azon már van egy!"

Úgyhogy a további hasonló meglepetések elkerülése végett kedves utitársunknál bejelentettem az igényemet egy kölcsön felhasználási útmutatóra.


(spanyol beszámoló is coming soon...)
[video=Motorozás Spanyolországban]303[/video]

Hozzászólások

:D
Én bevallom, hogy elolvastam a használati útmutatást! (nem az emzéjét)
Bár lehet nem végig mivel általánosságban az összes kawájé benne volt csak pont az enyém nem ezért abbahagytam! :)
Túl sok tiltó dolog volt benne! :D
Annyiban térek el a használati utasítástól, hogy jobb olajat rakok bele mint amit a gyár javasol, nem gyári fékbetét van benne, használt gumit rakatok rá (mivel újra nincs pénz).
Kamijonnál muszáj elolvasni ott rengeteg gomb és mütyür és bigyó van eldugva is meg a műszerfalon is! :D
 
:D
Amúgy jobb az a lent lévő, mert nehezebben ázik be menet közben. Mégiscsak tudnak valamit ezek a zamcsik. Amúgy a TDM-hez sem volt semmi, de hát az internet csodákra képes (meg a már régóta márkatulajdonosok) :D Egy dolog viszont tuti nincs benne, ami egyébként tapasztalatom szerint nagyon kéne, hogy azt a tankra ragasztott matricát miután memorizálta a boldog tulaj tépje is le róla a vérbe...
 
Ez a srác azt mondta, hogy annyi haszna van, hogy felraktunk rá egyet, hogy a gyári állítólag könnyen elromlik, és horror a javítási költsége ill. a cserélése.
 
V
Miért, mi több kezelőszerv kell a motorra, mint a kuplung, fékek, váltó, meg a gázkar? :eek::D:D

A kérdésre válaszolva: olvastam, leginkább a beállítási adatokat, guminyomást, gyertyatípust, láncméret+lánchosszt, meg a kötelező szervizek alkalmából elvégzendő tennivalókat. De mostanában a gyári szerelési könyvét többet forgatom, mint az Owner's Manualt... :)
 
_Bq_;bt22360 írta:
Miért, mi több kezelőszerv kell a motorra, mint a kuplung, fékek, váltó, meg a gázkar? :eek::D:D

Nem, elvileg nem kell, de vannak motorok,amiket azzal adnak el, hogy sok gomb van rajta. Akkor viszont nem árt tudni, hogy melyik mit csinál. :)

Pl. kiderült, hogy egy jackdugóval az MP3 lejátszótis rá tudom dugni, és akkor zenélhetek a felvonulások alatt. Mert menet közben, 130-nál semmit nem hallani belőle.

A kezelőszervek viszont nagyon fontosak.
 
V
Tudom, hogy én vagyok a régivágású, begyepesedett motoros, nekem gyári extrának bőven elég egy motorra az önindító meg az injektor:) (A szivargyújtó-töltőt meg a riasztót már én barkácsoltam bele, mikor úgy éreztem, nem tudok tovább élni nélkülük:) ) A többit meghagyom az autóba:) Bár oda se nagyon kívánok többet az ABS-nél, rádiónál, meg néhány légzsáknál... Az okostelefonoktól is kiver a víz :D
 
Ha vesztek egy kenyerpiritot, ti el szoktatok olvasni a hasznalati utasitast??? (-nem!) Ennyi... tudod hogy kell beinditani, takolni, gazt adni, fekezni.. es hagy menjen... Nem is tudom, valaha valaminek olvastam-e hasznalati utmutatojat :)
 
Nem... de pl. a fényképezőgéphez kinyomtattam egy használati útmutatót a nyaralás előtt. 15 oldal angolul... szóval kb. az első oldalig jutottam. Úgyhogy itt is marad egyelőre a bekapcsolom aztán nyomom a gombot effektus.
 
T
Én kéremszépen nemcsak olvastam, hanem állandóan magammal is hordom :D
 
Z
Én elolvastam a drz-jét,csak japánul volt és nem értettem.:)
 
A kinézett típus használatija és kezelésije már a szekrényben várakozik... :D És már át is lapoztam párszor.
A Mustanghoz szerelésim van, várja, hogy sikerüljön kicsavarnom azt a pár csavart. :)
(Hoppá, a másik kinézett modellét is le kéne tölteni és kinyomtatni...)
 
BQ, én nem ellenzem, ha indexet is tesznek a motorra.. .:D

A Lóóó életre keltéséhez a gyári könyve kellett, használati útmutatót meg adott az Élet. :)
 
V
De az index csak pályamotorokon meg német prémium autómárkákon számít extrának, ez utóbbiakon is csak akkor, ha a tulaj IQ-ja konvergál a színezett üveg sötétségéhez... :D
 
V
NaNa;bt22396 írta:
Na attól meg miért? Láttál már olyat közelről? :D

Nem hálistennek, csak olyan felhasználót, aki arra használja, hogy ha kell, ha nem, lájkoljon vele valamit a fészbúkon... :eek: Nekem a telefon telefonálni meg max. SMS-t írni kell (na jó, ébresztőórának is használom...), internetre ott a számítógép, fényképezni a fényképező, jegyzetelni a jegyzettömb... Mondom, hogy régi vágású vagyok :D
(Nem mellesleg, a mindenféle csúcskütyük nem pici LCD-kijelzői nem túlzottan tolerálnák, mikor végigcsúsznak az üzem betonpadlóján, vagy hozzákoccannak valami megtermett gépalkatrésznek... olyanok meg nálam aránylag rendszeresen megesnek...)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
2,829
Hozzászólások
44
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére