Nagyon régen, amiután egy Hornet 900-ast sikerült tesztelni, azon morfondíroztam, mennyire állatian jó meló lehet motorokat tesztelni, és hogy ezeknek a motorokról író újságíróknak miféle fene jó dolguk van... Szóval ábrándoztam egy kanyart, aztán elfelejtődött a dolog, zajlott az élet, de legfőképp a melók. Volt ami lefoglalja az agyamat. Aztán idén előkerült a Szuperló tesztelés lehetősége, és ááááááá, hát az ilyet nem hagyható ám ki... A motoron ülve pedig azon morfondíroztam, hogy a felvezető motoros pilóta egész nap motorozhat, és láthatóan nem élvezi. Jójó, én sem annyira estem hanyatt attól a motortól, de akkor is jó dolog kipróbálni, bármiféle kétkerekű, akár roller is az... Hát hogy mehet így a világ, miért is nem olyanoknak adják az ilyen melót, akik örömükben még a kétkerekű lábtartóját is fényesre nyalják, ha végre megkapják kipróbálni...?! Ó ha én egyszer ilyen pikszisbe keveredhetnék, ahol csak úgy hajigálják a vasakat utánam, mekkora menyország is lenne az. Légyszilégyszi, égiek, szánjatok már meg... Az égiek meg már csak olyanok, ha jól figyel az ember, előbb-utóbb odacsúsztatják a lehetőséget az ember lába elé, már csak le kell hajolni, és meg is van... A szívből vágyott dolgok valahogy odacsöppennek az ember orra elé, és illik észrevenni! Bevonzás, vagy agykontroll, vagy ima, vagy ki tudja mi, de amire vágysz, előbb-utóbb megkapod. Érezve kell hívni, Nagyim úgy mondaná: "tudni kell jól kérni".
Hát igen, gyönyörűek a tesztmotorok, és csudajó tekeregni velük. Vigyázva rájuk azért, mert csak nem az enyémek. De azért egy kicsit olyankor az enyémek lesznek, még ha csak pár napra is, kicsit összeolvadunk. Mindegyiken van mit megcsodálni, fejlesztik az ember látásmódját, kinyílik egy-egy szelete a motoros világnak. Mert abból is van jó sokféle, minden motor egy másik menyország. Van ilyen-olyan, gyors-lassú, robogós, endúrós, sportvasas, csopperes, túrás... egy-egy miniuniverzum. Amikor felülsz egy másféle vasra, olyan mint egy utazás valami új helyre: emberek, de máshogyan. Motor, de máshogyan. Más érzések, más gondolatok, más látásmód, más inspirációk. Igen, azoktól az emberektől, akik összerakták őket. Nagyon érződik, melyikben mennyi a lelkesedés, melyik Útra szánták őket. Csudajó!
Amikor meg visszacserélem őket a Lóóóra, olyan mint hazaérni. Visszaülök az én öreg kis csatalovamra, és mindig elcsodálkozom rajta, hogy milyen öreg, és mennyi mindent tud, meg legfőképp, hogy mennyire szeressem, és milyen jó rá visszaülni. Öreg is, csámpás is, zakatol is, meg háklis is. Van benne autóalkatrész és öregjapánember logika, meg balkáni megoldások és óriási mehetnék, de legfőképp az enyém.
Jó vele hazaérni.
Hát igen, gyönyörűek a tesztmotorok, és csudajó tekeregni velük. Vigyázva rájuk azért, mert csak nem az enyémek. De azért egy kicsit olyankor az enyémek lesznek, még ha csak pár napra is, kicsit összeolvadunk. Mindegyiken van mit megcsodálni, fejlesztik az ember látásmódját, kinyílik egy-egy szelete a motoros világnak. Mert abból is van jó sokféle, minden motor egy másik menyország. Van ilyen-olyan, gyors-lassú, robogós, endúrós, sportvasas, csopperes, túrás... egy-egy miniuniverzum. Amikor felülsz egy másféle vasra, olyan mint egy utazás valami új helyre: emberek, de máshogyan. Motor, de máshogyan. Más érzések, más gondolatok, más látásmód, más inspirációk. Igen, azoktól az emberektől, akik összerakták őket. Nagyon érződik, melyikben mennyi a lelkesedés, melyik Útra szánták őket. Csudajó!
Amikor meg visszacserélem őket a Lóóóra, olyan mint hazaérni. Visszaülök az én öreg kis csatalovamra, és mindig elcsodálkozom rajta, hogy milyen öreg, és mennyi mindent tud, meg legfőképp, hogy mennyire szeressem, és milyen jó rá visszaülni. Öreg is, csámpás is, zakatol is, meg háklis is. Van benne autóalkatrész és öregjapánember logika, meg balkáni megoldások és óriási mehetnék, de legfőképp az enyém.
Jó vele hazaérni.