Ahhoz, hogy kezd hozzám idomulni a Sikló, nekem is jelentősen hozzá kell járulnom. Arra már rájöttem, hogy kapkodni nem jó.
Első felindulásomban azonnal lecseréltem volna a markolatot, a kipufogót, a dudát és az ülést. Az idő- és pénzhiány azonban közbeszólt. Végül pedig még az is kiderült, hogy ez pont így van jól.
A markolatot végül is nem fogom lecserélni, mert Horváth Miki rendőroktató azt mondta, hogy ilyen jó markolatot még sosem látott. Attól, hogy szögletes, sokkal könnyebb húzni és adagolni a gázt. Az utolsó három vezetéstechnikai tréningnek köszönhetően tényleg egészen megszoktam, már-már megszerettem, szóval marad.
Az ülést végül nem faragtattam át... egyébként is kellett még próbálgatnom, hogy milyen forma lenne a legkényelmesebb. Miközben mindenhol használt Street Glide ülést kerestem, hogy majd jól átalakítom, kölcsönkaptam egy Electra Glide levékonyított ülését. Végül - miután használt ülést 200 Euró alatt nem lehet kapni, úgy döntöttem, a gyári ülést alakíttatom át. Persze ember tervez... végül a hatalmas pufi ülést egy Road King tulajdonos ismerőssel cseréltem el. Ő épp vastagabb ülést keresett, hogy a felesége kényelmesebben ülhessen hátul, én meg vékonyabbat, hogy ne nézzen ki olyan öregesen a Sikló. Végül mindenki jól járt és senkinek nem került pénzébe. Az egyetlen furcsaság, hogy az első próbaút után mindketten úgy éreztük, hogy sokkal távolabb ülünk a kormánytól. A vékonyabb ülés esetében ez még érthető is...
A kipufogó lehalkítása ügyében Sima Béláék műhelyébe látogattam el. Elmondtam, hogy szerintem hangos és csattog, engem zavar, hogy túl hivalkodó és feltűnősködő a motor hangja. Krisztián szerint viszont a kipufogónak semmi baja. Azt mondta, hogy ez az egyik legszebb hangú Harley, amit valaha hallott, pedig volt már szerencséje egy-két modellhez gyári és átalakított kipufogókkal. Persze attól még szívesen lehalkítja, ha tényleg ezt szeretném, de ő nem nyúlna hozzá. Szóval egyelőre marad. Legalábbis Alsóörsig, a HD Fesztiválig, ahol úgyis szükség van a parádéra.
Az utolsó a duda. Miután a nem tetszik dolgokról sorban kiderült, hogy másoknak mégis tetszik, kezdtem elbizonytalanodni magamban. Lehet, hogy bennem van a hiba? Lehet, hogy időközben elromlott az ízlésem, vagy valamilyen furcsaság okán mégsem tudok olyan egyszerűen beleolvadni a harleys társadalomba? Hogy visszaszerezzem az önbizalmam sorban kérdezgetem a barátaimat, és a válaszuk egyöntetű, tehát mégsem velem van a baj.
Első felindulásomban azonnal lecseréltem volna a markolatot, a kipufogót, a dudát és az ülést. Az idő- és pénzhiány azonban közbeszólt. Végül pedig még az is kiderült, hogy ez pont így van jól.
A markolatot végül is nem fogom lecserélni, mert Horváth Miki rendőroktató azt mondta, hogy ilyen jó markolatot még sosem látott. Attól, hogy szögletes, sokkal könnyebb húzni és adagolni a gázt. Az utolsó három vezetéstechnikai tréningnek köszönhetően tényleg egészen megszoktam, már-már megszerettem, szóval marad.
Az ülést végül nem faragtattam át... egyébként is kellett még próbálgatnom, hogy milyen forma lenne a legkényelmesebb. Miközben mindenhol használt Street Glide ülést kerestem, hogy majd jól átalakítom, kölcsönkaptam egy Electra Glide levékonyított ülését. Végül - miután használt ülést 200 Euró alatt nem lehet kapni, úgy döntöttem, a gyári ülést alakíttatom át. Persze ember tervez... végül a hatalmas pufi ülést egy Road King tulajdonos ismerőssel cseréltem el. Ő épp vastagabb ülést keresett, hogy a felesége kényelmesebben ülhessen hátul, én meg vékonyabbat, hogy ne nézzen ki olyan öregesen a Sikló. Végül mindenki jól járt és senkinek nem került pénzébe. Az egyetlen furcsaság, hogy az első próbaút után mindketten úgy éreztük, hogy sokkal távolabb ülünk a kormánytól. A vékonyabb ülés esetében ez még érthető is...
A kipufogó lehalkítása ügyében Sima Béláék műhelyébe látogattam el. Elmondtam, hogy szerintem hangos és csattog, engem zavar, hogy túl hivalkodó és feltűnősködő a motor hangja. Krisztián szerint viszont a kipufogónak semmi baja. Azt mondta, hogy ez az egyik legszebb hangú Harley, amit valaha hallott, pedig volt már szerencséje egy-két modellhez gyári és átalakított kipufogókkal. Persze attól még szívesen lehalkítja, ha tényleg ezt szeretném, de ő nem nyúlna hozzá. Szóval egyelőre marad. Legalábbis Alsóörsig, a HD Fesztiválig, ahol úgyis szükség van a parádéra.
Az utolsó a duda. Miután a nem tetszik dolgokról sorban kiderült, hogy másoknak mégis tetszik, kezdtem elbizonytalanodni magamban. Lehet, hogy bennem van a hiba? Lehet, hogy időközben elromlott az ízlésem, vagy valamilyen furcsaság okán mégsem tudok olyan egyszerűen beleolvadni a harleys társadalomba? Hogy visszaszerezzem az önbizalmam sorban kérdezgetem a barátaimat, és a válaszuk egyöntetű, tehát mégsem velem van a baj.
"Na a duda az tényleg ronda!"