Ma volt az első olyan igazi és hosszabb utam, amit kísérő nélkül tettem, teljesen egyedül. Persze, volt némi para, de a vágy, ami hajt, sokkal erősebb volt. Bár baráttal a nyomomban már mentem vele jó párszor, de a tudat, hogy biztonságban vagyok, hiszen bármikor átadhatom a helyem, megnyugtató volt és magabiztossá tett. Pedig egyedül kell igazán határozottnak lennünk, mert motorozás közben csak magunkra számíthatunk!
Ilyenkor szeretnénk élvezni azt a 200 kilós erőgépet, azt a 0-ról 100-ra másodpercek alatt gyorsuló csodát, amit vezetünk, de ezt sajna a tökéletlen utak és a figyelmetlen autósok eléggé megnehezítik. Az utak, a nyomvályúikkal, a lukakkal, a türelmetlen, szemtelen, kicsit sem előzékeny, agresszív vezetőkkel nem éppen ideális terep, hogy élvezzük a gurulást...majdnem mindig. Bár az utak szélesek, legtöbbször túl sokan vagyunk rajta egyszerre.
Szokni kell a motorozást is, mert eleinte még nagyon fárasztó. Sok mindenre kell figyelni egyszerre és itt halmozottan észnél kell lenni minden egyes pillanatban. Ha itt hibázunk, sokkal komolyabb következményei lehetnek, mint mikor autót vezetünk.
Egy kezdőnek nagyon sokat kell még tapasztalnia, tanulnia, pláne olyannak, mint én, aki folyton figyeli a motor minden rezdülését, a kuplung hangját, a láncot, a fékeket, a kerekeket, mindent...hogy jól működik e, minden rendben van e. Ráadásul engem érdekel is. Minden porcikája, és nem a színére vagy a formájára gondolok. Érdekel a "lelke". Szeretnék minél többet megtudni róla, mi hogy működik, és miért úgy, ahogy...ehhez is idő kell, ahogy az igazi rutin megszerzéséhez.
Mert amíg a körforgalom nem barát, addig bizony van mit tanulni
Ilyenkor szeretnénk élvezni azt a 200 kilós erőgépet, azt a 0-ról 100-ra másodpercek alatt gyorsuló csodát, amit vezetünk, de ezt sajna a tökéletlen utak és a figyelmetlen autósok eléggé megnehezítik. Az utak, a nyomvályúikkal, a lukakkal, a türelmetlen, szemtelen, kicsit sem előzékeny, agresszív vezetőkkel nem éppen ideális terep, hogy élvezzük a gurulást...majdnem mindig. Bár az utak szélesek, legtöbbször túl sokan vagyunk rajta egyszerre.
Szokni kell a motorozást is, mert eleinte még nagyon fárasztó. Sok mindenre kell figyelni egyszerre és itt halmozottan észnél kell lenni minden egyes pillanatban. Ha itt hibázunk, sokkal komolyabb következményei lehetnek, mint mikor autót vezetünk.
Egy kezdőnek nagyon sokat kell még tapasztalnia, tanulnia, pláne olyannak, mint én, aki folyton figyeli a motor minden rezdülését, a kuplung hangját, a láncot, a fékeket, a kerekeket, mindent...hogy jól működik e, minden rendben van e. Ráadásul engem érdekel is. Minden porcikája, és nem a színére vagy a formájára gondolok. Érdekel a "lelke". Szeretnék minél többet megtudni róla, mi hogy működik, és miért úgy, ahogy...ehhez is idő kell, ahogy az igazi rutin megszerzéséhez.
Mert amíg a körforgalom nem barát, addig bizony van mit tanulni