Sziasztok!
Kezdésnek be szeretnék mutatkozni: Németh Alexandra vagyok, a 20 életévemet taposom és lassan hatodik éve gyűjtöm az út porát.
Mutatok képet is, hogy lássátok, nem vagyok Sith:
(Megjegyzés magamnak: több képet nem teszünk közzé, mert így másfél óra volt, mire megtaláltam. )
Mielőtt belekezdtem a blogírásba átnéztem a többi motoros csaj blogját, és mindenki a motoros karrierjével kezdi. Nem szeretném megtörni a hagyomány, szóval lássuk:
Mint már mondtam, hatodik éve motorozok, azóta van jogosítványom. Motorozni egy Keeway Focus fantázianevű motoron tanultam, amit kb. az 5. óra forgalmi vezetés során megismertettem az előttem haladó Vespa hátuljával. Mivel rájöttem, hogy a Keeway motorok gyakorlatilag elpusztíthatatlanok, saját részre kaptam egy 50-es Keeway Matrixot. (Jó kis motor, ajánlom mindenkinek.) A Matrix után egy 125-ös MZ következett, szintén izgalmas forgalmi órák után. (Megnéztem a jogosítványom hátlapját, nincs beleírva, hogy ön- és közveszélyes. Találtam viszont egy DONTDRIVE feliratot, de az biztosan nem ezt jelenti. ) Mivel fő a fokozatosság, két év után ismét jogosítványszerzési-akció következett, megcsináltam az A korlátlant is.
Háromműszakos gyári munka, és "hihetetlen" mennyiségű tanulmány ösztöndíj után, bővült a motoros parkunk ERnővel. Őt láthatjátok a képen is. (Kawasaki Er-5)
Egyetemi tanulmányaim során sem szakadtam el a belsőégésű motorok varázslatos világától, jelenleg a Miskolci Egyetemen töltöm letöltendő 3,5 éves büntetésemet, mint gépészmérnök hallgató/kollegina/gépészgépész/úristenezmegintittvan.
Szerintem ezzel zárom is soraimat.
Sziasztok!
Jó szerencsét!
Tisztelet a Gépésznek!
Kezdésnek be szeretnék mutatkozni: Németh Alexandra vagyok, a 20 életévemet taposom és lassan hatodik éve gyűjtöm az út porát.
Mutatok képet is, hogy lássátok, nem vagyok Sith:
(Megjegyzés magamnak: több képet nem teszünk közzé, mert így másfél óra volt, mire megtaláltam. )
Mielőtt belekezdtem a blogírásba átnéztem a többi motoros csaj blogját, és mindenki a motoros karrierjével kezdi. Nem szeretném megtörni a hagyomány, szóval lássuk:
Mint már mondtam, hatodik éve motorozok, azóta van jogosítványom. Motorozni egy Keeway Focus fantázianevű motoron tanultam, amit kb. az 5. óra forgalmi vezetés során megismertettem az előttem haladó Vespa hátuljával. Mivel rájöttem, hogy a Keeway motorok gyakorlatilag elpusztíthatatlanok, saját részre kaptam egy 50-es Keeway Matrixot. (Jó kis motor, ajánlom mindenkinek.) A Matrix után egy 125-ös MZ következett, szintén izgalmas forgalmi órák után. (Megnéztem a jogosítványom hátlapját, nincs beleírva, hogy ön- és közveszélyes. Találtam viszont egy DONTDRIVE feliratot, de az biztosan nem ezt jelenti. ) Mivel fő a fokozatosság, két év után ismét jogosítványszerzési-akció következett, megcsináltam az A korlátlant is.
Háromműszakos gyári munka, és "hihetetlen" mennyiségű tanulmány ösztöndíj után, bővült a motoros parkunk ERnővel. Őt láthatjátok a képen is. (Kawasaki Er-5)
Egyetemi tanulmányaim során sem szakadtam el a belsőégésű motorok varázslatos világától, jelenleg a Miskolci Egyetemen töltöm letöltendő 3,5 éves büntetésemet, mint gépészmérnök hallgató/kollegina/gépészgépész/úristenezmegintittvan.
Szerintem ezzel zárom is soraimat.
Sziasztok!
Jó szerencsét!
Tisztelet a Gépésznek!