Nyah megjártuk a Safety nyílt napot, amit a Karasna tartott. Hááát. A safetys srácokra semmi panasz, hozták a formát de a szervezés, na az nem volt semmilyen, szó szerint! Kb össze vissza volt a progi nem ahogy meg lett hírdetve és szartak a fejünkre is. Hol kint ácsorogtunk a remek szélben, hol bent. Két órát tuti unatkoztunk full beöltözve, minek következtében totál elfagyott mindenünk. Sebaj lehet motorozni
Hát az sem volt semmi. Ugye úgy hirdették, hogy lesz egy pálya, amin ha végigmész hibátlanul, akkor kapsz "értékes ajit". Mondom jó, ezzel semmi gond, csak lehet menni pár karikát, hogy összeszokjon az ember a motorral. Nos rosszul gondoltam!
Aki volt már képzésen, az tudja miről fogok most beszélni. Az első szint utolsó feladatát kellett csinálni, fel a pallóra, eltolt szlalom és egyenes szlalom. Ezzel csak az volt a gáz, hogy felültél a tök idegen motorra és irány a palló. Slussz poén gyanánt mindenki ott áll fél méterre és téged bámult. Először a Drágám ment az új Hornettel. Hát szegény álló helybe meg is borult, mert nem ért le a lába és ahogy lefulladt a kanyarba a motor nyert. Persze egyből a sok megjegyzés, hogy nem kéne ekkora motorral menni stb. Bele se gondoltak, hogy tán az ember hozzászokott a sajátjához és, ha valami más, akkor az nem biztos, hogy egyből megy is. Nem baj felállt kikerülte a pallót és vasig döntött a szlalomokban A második karikában a pallón jött a szél és szó szerint lefújta, úgyhogy jött a második teknősbékagurulás
Ezek után remegő gyomorral ültem föl a kis VTR-re, amivel a képzésen se kötöttem nagy barátságot. Míg vártam a sorom majd elfújt a szél a motorral együtt. Aztán összeszedtem a bátorságot és irány az általam mindig is utált pálya. Fel a pallóra, huh nem estünk le, remek Aztán az eltolt szlalom. Összeszedtem minden figyelmem és hibátlanul végigmentem a pályán, ami még sosem sikerült A Drága mutatja a végén, hogy király vagy, fel is bátorodtam! Aztán jött a második kör.
Sok gyökér (már bocsánat) úgy állt ott, hogy alig tudtam ráfordulni a pallóra! Nem baj, nyugi. Megyek tovább, erre le a pallóról, persze vissza akartam menni, minek következtében a motor megcsúszott és átdobott, én szokásomhoz híven belekapaszkodtam a gázba és átrepültem a motoron fejjel előre!
Mivel már rutinos eső vagyok itt a Safety pályán, feltartott fejjel, hogy nehogy megint a sisak bánja és előre tett kézzel értem földet! Egyből felálltam, de levegőt nem kaptam, mintha ráültek volna a mellemre. Persze szaladtak a fiúk, hogy jól vagyok-e, mondom ok, csak szúr a mellem. Félreálltam, mondták, hogy a kormány is belém állt. Nagy kézremegés, de csak röhögtem, hogy eljön a két törpe esni kelni
Levonva a tanulságot a mai napra: ingyen rendezvényre soha többet. Inkább fizetek, de nekem ne álljanak a seggembe! A védőszerkó jól vizsgázott, semmim se fáj, csak még szúr ha levegőt veszek, meg van egy hupli a mellemen, a kormány miatt. Be kell szerezzek egy mellvértet, nem hülyeség!
Egyébiránt pedig büszke vagyok magamra, hogy végre meg tudtam csinálni, amit az agyam mondott és nem fulladtam le a kis idegessel Inkább itt essek, mint a közúton a sajáttal
Hát az sem volt semmi. Ugye úgy hirdették, hogy lesz egy pálya, amin ha végigmész hibátlanul, akkor kapsz "értékes ajit". Mondom jó, ezzel semmi gond, csak lehet menni pár karikát, hogy összeszokjon az ember a motorral. Nos rosszul gondoltam!
Aki volt már képzésen, az tudja miről fogok most beszélni. Az első szint utolsó feladatát kellett csinálni, fel a pallóra, eltolt szlalom és egyenes szlalom. Ezzel csak az volt a gáz, hogy felültél a tök idegen motorra és irány a palló. Slussz poén gyanánt mindenki ott áll fél méterre és téged bámult. Először a Drágám ment az új Hornettel. Hát szegény álló helybe meg is borult, mert nem ért le a lába és ahogy lefulladt a kanyarba a motor nyert. Persze egyből a sok megjegyzés, hogy nem kéne ekkora motorral menni stb. Bele se gondoltak, hogy tán az ember hozzászokott a sajátjához és, ha valami más, akkor az nem biztos, hogy egyből megy is. Nem baj felállt kikerülte a pallót és vasig döntött a szlalomokban A második karikában a pallón jött a szél és szó szerint lefújta, úgyhogy jött a második teknősbékagurulás
Ezek után remegő gyomorral ültem föl a kis VTR-re, amivel a képzésen se kötöttem nagy barátságot. Míg vártam a sorom majd elfújt a szél a motorral együtt. Aztán összeszedtem a bátorságot és irány az általam mindig is utált pálya. Fel a pallóra, huh nem estünk le, remek Aztán az eltolt szlalom. Összeszedtem minden figyelmem és hibátlanul végigmentem a pályán, ami még sosem sikerült A Drága mutatja a végén, hogy király vagy, fel is bátorodtam! Aztán jött a második kör.
Sok gyökér (már bocsánat) úgy állt ott, hogy alig tudtam ráfordulni a pallóra! Nem baj, nyugi. Megyek tovább, erre le a pallóról, persze vissza akartam menni, minek következtében a motor megcsúszott és átdobott, én szokásomhoz híven belekapaszkodtam a gázba és átrepültem a motoron fejjel előre!
Mivel már rutinos eső vagyok itt a Safety pályán, feltartott fejjel, hogy nehogy megint a sisak bánja és előre tett kézzel értem földet! Egyből felálltam, de levegőt nem kaptam, mintha ráültek volna a mellemre. Persze szaladtak a fiúk, hogy jól vagyok-e, mondom ok, csak szúr a mellem. Félreálltam, mondták, hogy a kormány is belém állt. Nagy kézremegés, de csak röhögtem, hogy eljön a két törpe esni kelni
Levonva a tanulságot a mai napra: ingyen rendezvényre soha többet. Inkább fizetek, de nekem ne álljanak a seggembe! A védőszerkó jól vizsgázott, semmim se fáj, csak még szúr ha levegőt veszek, meg van egy hupli a mellemen, a kormány miatt. Be kell szerezzek egy mellvértet, nem hülyeség!
Egyébiránt pedig büszke vagyok magamra, hogy végre meg tudtam csinálni, amit az agyam mondott és nem fulladtam le a kis idegessel Inkább itt essek, mint a közúton a sajáttal