Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nálam az RS...

És igen... Bár utólag írom, eljött a péntek és döcögősen bár, de útnak indultunk. Fél4-kor konzultáltam apuval, aki felajánlotta a citroenjét az úthoz, mivel a cégen keresztül mégiscsak finomabb ára van a dieselnek, majd mondta, hogy kicsit gáz van, mert még nincs kész a kocsi. A 3-4 órás induláshoz viszonyítva jól hangzik... Mind1 sikerült megszervezni, hogy a citroeneket szerelő srác levigye a céghez a kocsit, azaz Eneséig, ahol apu várta, és a haditerv következő része az volt, hogy mi meg bepakolunk az espace-be, a barátosom, aki motorszerelő, hogy átnézze a motort (na meg úgy magától értetődően), az édesapja Power Paller, nemám ez csak vicc, Palibá :angyal:, hogy legyen váltósöfőr apunak, aki másnap reggel 7re ment vizsgázni gyálra darukezelőiből (tehát laza 200km-t kellett másnap levezetnie úgy, hogy hétfőtől péntekig, tehát a motorvétel napjáig 2x 1600km-t gyúrt le Enesétől Heilbronnig). Apu már Enesén várt minket, mi 3an pedig elindultunk az utánfutóért, felfutottam a forgalmiért és a garázskulcsért és Enesén a megbeszélt helyen időben találkoztunk, aztán eldzsaltunk Bajcsra, hogy hazavigyük a szerelőt, fafán 6óra felé még sehol se voltunk, ráadásul be kellett mennünk spaniferekért a tescóba ahol miért is lett volna használható spani? .....nem is értem, zúztunk át a Bricoba és kb 7kor tudtunk csak ténylegesen elindulni Dányra. Ahogy közeledtünk Gödöllőhöz egyre taknyosabb-jegesebb lett az út, nem egy komoly árokjáratos autót láttunk, a GPS is csipázhatott minket mert bevitt az isten háta mögé de lényegében elsőre odataláltunk, nagyjából 10órára oda is értünk. A motor már ki volt tolva a kapubejáróba, mi pedig elindultunk az ilyenkor szokásos nagyvizitre, és kellemes meglepetésünkre sokkal jobb állapotba volt a gépsas mint amire számítottunk! Az idomok voltak a legszembetűnőbbek, a srác azt mondta egy kicsit karcos, hát... hmm... annyi az összes karc, hogy a fejidom bal oldalán talán a bukót nekikoccolták, szerintem polírozással el is lehet tüntetni. A teleszkópok: párszor bebólintattuk a motor elejét, a telókból folyik némi olaj de minimális egy-egy szimeringgel orvosolható, a srác azt mondta folyik, bevallom őszintén én legalább egy "dunányi" folyást képzeltem el nem ilyen semmennyit meg mindezt retkes mocskos olajjal de persze áldok mindent hogy ismét pozitívan kellett csalódnom :) A váz hibátlan, ennek nagyon örültem, úgyszint a műszerfal és a blokk is rendben volt motorszám minden passzolt, annyi h a srác mondta hogy csak tolásra indul. Örültem volna ha csak egy gyertyából megúszom sajnos nem vagyok egy nagy motormágus de elmagyarázták hogy a haza nem veszett el istenkirály a blokk semmi baja, van hozzá minden alkatrész. Igaz hogy már fél11 felé járhatott, és jeges volt az út, de próba nélkül a fene se vesz motort, betoltuk és probiren. Az eredmény szintén perfecto. Mondjuk egy új akksit elbírna a motor, no meg ami még nincs: indexek, tükrök, na és? Alkatrésznek lesz, ezek nem osztanan sem szoroznak. Az ár nem volt alkuképes a tipikus ungarishe betyár hmm hát ez se valami tuti az se valami tuti trükk ellenére se de így is nagyon megérte. Ja! hátul slick gumi volt, mihelyt ezt megemlítettük a tulajnak máris hozta oda az utcait, adta az árhoz, ja és továbbá vettem egy ugyanilyen blokkot, még hűtő is volt hozzá, egy 10esért caklipakli megvettem, az lesz a szerelő úr fizetsége saját kérésére és ezzel részemről minden anyagt letudtam. Amíg a többiek a motort rakták fel az utánfutóra én addig megírtam az adásvételit az extulajjal, kicsengettem az anyagiakat és kimentem segíteni. Jó sok idő elment mire rögzítettük az RS-t, éjfél is volt mire indultunk, de megvolt, ott volt, jó üzlet volt, remélem nem csak bevételem lesz, hasznom is... Szeretnék befektetni az airbrushba, kéne egy jobb pisztoly és komolyabb védőfelszerelés hogy mielőbb megvehessem a műhelyem, legfőképp pedig a motorom amit sajna utoljára kell raknom a sorba :(( de meglesz...! :cool:
Röviden ennyi most még csak áll a motor mert ahol tudnánk szerelni, a párom műhelyében a fűtést szerelik, előbb ott kell segítenem no meg befejeznem egy GSXR festést de utána no speed limit teljes gőzzel szerelünk! :hura:
Ahogy nézem ez a cikk se sikerült valami rövidre de legalább minden benne van =)
Szép estét mindenkinek :csam:
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Blogbejegyzés információ

Szerző
Dzsyna
Olvasás
665
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Dzsyna további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére