Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

125-ös moci B kategóriás jogsival??!!!

2011 január ötödikén kezdetét vette az aláírásgyűjtés: mindössze 7 hét áll rendelkezésére a lelkes önkénteseknek, hogy az 50000 szignót begyűjtsék. A cél, hogy ezentúl – a nyugati országokhoz hasonlóan -, B kategóriás jogosítvánnyal is lehessen vezetni, a maximum 125 köbcentiméter hengerűrtartalmú és legfeljebb 11 kw teljesítményű motorkerékpárokat.

Az idő meglehetősen kevés, ezért igyekeznie kell a szorgos ingyenmunkásoknak: február végéig le kell adni az így összegyűjtött papírlapokat… Rajtunk nem fog múlni, hirdetjük az igét, felhívjuk a figyelmét, elmagyarázzuk – ha kell -, hogy pontosan miért is fontos ez.
A legszebb az autószerelő volt, aki visszakérdezett: “Miért is jó ez nekem?” A mögötte álló fiatal hölgy csípőből vágta rá: “Mert akkor végre kihozhatom a garázsból az Apriliámat!” – ezután szó nélkül aláírta az úriember, és a sorban álló egyik fiatal srác is odament; érzésem szerint ő eredetileg nem akarta volna odakarcolni a nevét, vagy pont nem is hallott arról, hogy zajlik egy ilyen gyűjtés, de ha segíthet a fiatal hölgynek, hát miért ne tenné?
Többszáz helyen várják az aláírásod - részletes címlistáért KATT a képre!

Az eset egyben rávilágított a legnagyobb problémára is: ha valaki célzottan rákeres, megtalálja a címet, odamegy, aláírja, ok. De az utcáról nem fog bemenni xy, csak azért, hogy aláírja, hiszen NEM TUD RÓLA, HOGY LÉTEZIK ILYEN!
Alapvető hibák vannak a népszerűsítésben, nincs egységes logó, vagy bármi, amit – szintén kinyomtatva – oda lehetne tenni a pultra, esetleg a kirakatba, hadd lássa a buszra váró is, hogy rá is számítanak egy perc erejéig az üzletben.
Az első “médiaheck” azért megtörtént, hiszen ma reggel pár százezer (millió?) hallgató tájékozódhatott a sztoriról a Neo FM Bumeráng című műsorában – a Winkler Robival készült interjút itt meghallgathatjátok!
Részünkről mindent megtettünk, hogy jól haladjon az aláírásgyűjtő-projekt: a legcsinosabb kolléganő közvetlen közelébe helyeztük a papírlapot, ő pedig – bár a motorozáshoz vajmi kevés köze van – lelkesen gondozza a rábízott feladatkört, szépen haladunk.
Nincs mese, hét hetünk van rá.


(eredeti szerző: kutya
www.hegylakok.hu)

Hozzászólások

Na akkor lehet engem utálni ! ( Fekete-seggű vagyok. )
Nem olvastam ugyan végig a cikket, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez egy remek reklám-fogás, hogy beszéljenek az oldalról. Tévé-rádijó-csudijó.
Eddig is vezethettek ötvenest az úrvezetők ! Nekem is áll itt egy a garázsban, simán nyomja a 80-at, ( ha hagynám hogy a Szacsa megpiszkálja nem tudom mennyit is tudna ), de ZiPivel értek egyet, ez sem nem lassú, sem nem bárki által csípőből biciklizhető. Ha már megkapják rá a lehetőséget, én is igenis futtatnék velük egy két kört, igenis kellene, hogy tudják mi a különbség páncélos és puhatestű között !
Gyógytornán van egy fickó, aki vett egy jobb robit ( nem kicsi a kereke, nem lassú, nullkilóméteres darab ), mert sokkal gyorsabb vele a közlekedés a városban ( és szerintem sem meghatározó hogy ez Butapest, vagy Debrecen ). Akkorát esett a villamos sínen áthajtva, hogy a környékbeli nagymamák azt hitték megint bombatámadás van. Eltört itt-ott, nem tud dolgozni, stb. Elkérte a számom, mert nem tudta, hogy síneken minél közelebb a 90 fokhoz, stb. Senki sem mondta neki !
Nem azt állítom, hogy 125-össel még nagyobbat esett volna, de azt igen, hogy talán elkerülhető lett volna ez a bukta, két-három óra rutinnal, meg egy baráti beszélgetéssel.
Bocsánat, ha valakinek a lelkébe gázoltam.
Mondom Fekete-seggű vagyok.
 
Nekem az a véleményem,hogy ez is nagyon vitatható téma.Amikor én csináltam a jogsit,egyszerre nyomtam a B-t meg az A1-et.Akkor szidtam az államot,hogy mi a francnak mindenféle különbözeti meg PÁV vizsga,hogy nagyobbat is vezethessek.Aztán mikor a nagy A-t csináltam,akkor is,mert elég jó sok pénzbe került.Így utólag,"pár" év rutin után,azt mondom,hogy ha valaki annyira akar motorozni,úgyis fog.Megoldják valahogy,ahogy eddig is.Hülye gyerek legálisan is leteheti a jogsit bármire,attól még hülye gyerek marad.Pénz kérdése az egész.A fokozatosságot meg aki nem látja be ép ésszel,az majd tanul a saját hibájából.Tehát summa summarum,azt mondom,hogy aki vezetni akar,az had vezessen.Ez mindenkinek a saját felelőssége legyen,hogy mivel közlekedik.
 
Hat, ezzel az egesz kerdessel kapcsolatban tanacstalan vagyok mint Adam anyak napjan. Eggyik oldalrol igen, persze, hajra, mert jo is lenne ha tobben kozlekednenek robogoval, nem ulne annyi ember a dugoban, meg ugye zoldek is vagyunk (foleg mi Kawasak :) ), arrol nem is beszelve hogy a Bp. forgalom egy 50-es robival ongyilkossag (probaltam)
Masik oldalrol meg ha arra gondolok hogy tavasszal ellepik az utcakat a bontoszokeveny 125-osok meg B.kat-os pilotaik akik utoljara 15 eve bicikliztek (es persze a 10e Ft-os tescos kinai frocsontott sisakon kivul semmi vedolfelszerelesuk nem lesz), hat egy kicsit borzadok. Es ismerve a Mo-i jogsiszerzesi es oktatasi rendszert, a kotelezoen eloirando plusz x ora oktatas/gyakorlat annyit fog erni mint halottnak a csok.
 
Yama750;bt17605 írta:
Hm, értem én hogy féltek a sok gyökértől, de aki eddig is fosott a motortól, az eztán is fog, és azok nem fognak felülni a vasakra. Aki meg akar, úgyis előbb-utóbb kinövi ezt a kategóriát és továbbképzi magát. A valódi veszélyforrásnak a sok tizenéves frissBésjogsis kiskölköt látom majd, de azok egy-két perec után be fogják látni hogy merre az arra. Ez minden hebehurgya takonynak meg van írva, függetlenül jogsitól és kategóriától, ezt beláthatjuk. Sajnos az egyének hülyeségétől egy paragrafus se véd meg. No és ha bevezetik a B kategória oktatásába a 125 ccm-s gyakorlatot, akkor meg azok fognak ombdúclakó után kiáltani akik egyébként meg nem is akarnak motort vezetni és miért teszik nekik ezt kötelezővé.... Má megint patthelyzet, mindenkinek egyszerre úgyse lesz elég jó.
Kedves Mindenki! Az igaz, hogy 50es robesszaa is lehet halálossat esni. De legalább mérhető, hogy 50es vagy se. De az út szélin nehezebb mérni, hogy egy 125-ös az 15 ló alatt van vagy se. A 125-ösök 130-140-et is mennek, és nem ugyanaz 70-rű vagy 140-rű esni. Félek, hogy annak a pár perecnek a nagy része halálos lessz. Még tovább nőhet az ellenérzés a motorosok iránt. És még több jó arc távozhat közülünk idő előtt. Messzemenően nem értek eggyet az új törvény tervezetével. Még a B-s jogsi jelenlegi formájáhó is kötelezővé tennék segédmotoros gyakorlatot. És a B-s kresz, igaza van ZéPé-nek, eggyáltalán említtést se tesz a motoros dógokrú, és az autóvezetők nemhogy egy kétkerekű vezetésére, de a jelenlétére sincsenek főkészítve. Szerintem ez megin gyógyszeripari lobbi... Bocs ha valakit megsértettem, de nekem az a véleményem, hogy ez a törvény nagyon nagy bajt fog hozni!
 
Há most óvasom Sunny a hozzászólásod. Tégedet így fő lehet dühítteni? Ijesztő... Igaz, én se tudtam a különbözeti részirű, hát úgy má talán rendbe vóna... de az igazi az vóna, ha külön lenne a jogsi. Má mostannék is meg lehet csinyááni úgy, hogy a KRESZ rész közös, exemnek is így lett meg a B és az Akorl együtt...
ZéPévee meg így köll megbarátkozni, ahogyan van. Jószívű, meg érző gyerek ám, és szerintem nem akar bántani senkit se. A stílusa olyan, amilyen, őt így szeressük. És Tégedet is szeretünk ám!:love:
 
A véleményem erről annyi,hogy mindennemű segédmotorkerékpár/motorkerékpár vezetésére jogosító engedély megszerzését vezetéstechnikai elméleti és gyakorlati tanfolyam elvégzéséhez kötném...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Timi
Olvasás
951
Hozzászólások
54
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Timi további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére