2011 január ötödikén kezdetét vette az aláírásgyűjtés: mindössze 7 hét áll rendelkezésére a lelkes önkénteseknek, hogy az 50000 szignót begyűjtsék. A cél, hogy ezentúl – a nyugati országokhoz hasonlóan -, B kategóriás jogosítvánnyal is lehessen vezetni, a maximum 125 köbcentiméter hengerűrtartalmú és legfeljebb 11 kw teljesítményű motorkerékpárokat.
Az idő meglehetősen kevés, ezért igyekeznie kell a szorgos ingyenmunkásoknak: február végéig le kell adni az így összegyűjtött papírlapokat… Rajtunk nem fog múlni, hirdetjük az igét, felhívjuk a figyelmét, elmagyarázzuk – ha kell -, hogy pontosan miért is fontos ez.
A legszebb az autószerelő volt, aki visszakérdezett: “Miért is jó ez nekem?” A mögötte álló fiatal hölgy csípőből vágta rá: “Mert akkor végre kihozhatom a garázsból az Apriliámat!” – ezután szó nélkül aláírta az úriember, és a sorban álló egyik fiatal srác is odament; érzésem szerint ő eredetileg nem akarta volna odakarcolni a nevét, vagy pont nem is hallott arról, hogy zajlik egy ilyen gyűjtés, de ha segíthet a fiatal hölgynek, hát miért ne tenné?
Többszáz helyen várják az aláírásod - részletes címlistáért KATT a képre!
Az eset egyben rávilágított a legnagyobb problémára is: ha valaki célzottan rákeres, megtalálja a címet, odamegy, aláírja, ok. De az utcáról nem fog bemenni xy, csak azért, hogy aláírja, hiszen NEM TUD RÓLA, HOGY LÉTEZIK ILYEN!
Alapvető hibák vannak a népszerűsítésben, nincs egységes logó, vagy bármi, amit – szintén kinyomtatva – oda lehetne tenni a pultra, esetleg a kirakatba, hadd lássa a buszra váró is, hogy rá is számítanak egy perc erejéig az üzletben.
Nincs mese, hét hetünk van rá.
(eredeti szerző: kutya
www.hegylakok.hu)
Az idő meglehetősen kevés, ezért igyekeznie kell a szorgos ingyenmunkásoknak: február végéig le kell adni az így összegyűjtött papírlapokat… Rajtunk nem fog múlni, hirdetjük az igét, felhívjuk a figyelmét, elmagyarázzuk – ha kell -, hogy pontosan miért is fontos ez.
A legszebb az autószerelő volt, aki visszakérdezett: “Miért is jó ez nekem?” A mögötte álló fiatal hölgy csípőből vágta rá: “Mert akkor végre kihozhatom a garázsból az Apriliámat!” – ezután szó nélkül aláírta az úriember, és a sorban álló egyik fiatal srác is odament; érzésem szerint ő eredetileg nem akarta volna odakarcolni a nevét, vagy pont nem is hallott arról, hogy zajlik egy ilyen gyűjtés, de ha segíthet a fiatal hölgynek, hát miért ne tenné?
Többszáz helyen várják az aláírásod - részletes címlistáért KATT a képre!
Az eset egyben rávilágított a legnagyobb problémára is: ha valaki célzottan rákeres, megtalálja a címet, odamegy, aláírja, ok. De az utcáról nem fog bemenni xy, csak azért, hogy aláírja, hiszen NEM TUD RÓLA, HOGY LÉTEZIK ILYEN!
Alapvető hibák vannak a népszerűsítésben, nincs egységes logó, vagy bármi, amit – szintén kinyomtatva – oda lehetne tenni a pultra, esetleg a kirakatba, hadd lássa a buszra váró is, hogy rá is számítanak egy perc erejéig az üzletben.
Az első “médiaheck” azért megtörtént, hiszen ma reggel pár százezer (millió?) hallgató tájékozódhatott a sztoriról a Neo FM Bumeráng című műsorában – a Winkler Robival készült interjút itt meghallgathatjátok!
Részünkről mindent megtettünk, hogy jól haladjon az aláírásgyűjtő-projekt: a legcsinosabb kolléganő közvetlen közelébe helyeztük a papírlapot, ő pedig – bár a motorozáshoz vajmi kevés köze van – lelkesen gondozza a rábízott feladatkört, szépen haladunk.Nincs mese, hét hetünk van rá.
(eredeti szerző: kutya
www.hegylakok.hu)