Muszáj beszélnem erről, még mindig a hatása alatt vagyok.
Szeged belvárosban araszolunk a dugóban, 20-30 km/h.
Előttem befékez az autós. Nosza, akkor én is fékezek ... mire belekezdtem a fékezésbe beleértem egy nyákos, csúszós sárba, amit az Árkád építkezésről hoztak fel a teherautók a körútra.
Szabályosan korcsolyáztam jobba, balra.
3-4 másodperc alatt rengeteg dolog átsuhan az ember agyán. Maga a fék kezelés, hova a lábam, mikor és hogyan egyáltalán nem a tudatos részem feladata volt.
Jobban is megoldhattam volna, de végül is nem estem el, pedig már azt is láttam lelki szemeim előtt leperegni, hogy becsúszok szépen a mellettem lévő autós alá.
Nos, ha szeretnék belőle tanulni, akkor:
- ebben a helyzetben nem volt jó húzás az erősebb hátsó fék, mert a hátsó kerék kezdett el kimenni jobbra.
- akkor az első fékre is jobban nyomtam, erre az első kerék kezdett el balra kimenni.
Végül is 20-30 angyal megtámasztott két oldalról és sikerült függőlegesben tartani a mocit. Beraktam egyesbe és tovább.
Autósok megnyugodtak, nem karcoltam senkit sem, a sárhordó teherautós remélem látta az egészet, a másik motoros pedig a szemközti sávban valószínűleg óvatosabban folytatta az útját. Vagy röhögött
Szeged belvárosban araszolunk a dugóban, 20-30 km/h.
Előttem befékez az autós. Nosza, akkor én is fékezek ... mire belekezdtem a fékezésbe beleértem egy nyákos, csúszós sárba, amit az Árkád építkezésről hoztak fel a teherautók a körútra.
Szabályosan korcsolyáztam jobba, balra.
3-4 másodperc alatt rengeteg dolog átsuhan az ember agyán. Maga a fék kezelés, hova a lábam, mikor és hogyan egyáltalán nem a tudatos részem feladata volt.
Jobban is megoldhattam volna, de végül is nem estem el, pedig már azt is láttam lelki szemeim előtt leperegni, hogy becsúszok szépen a mellettem lévő autós alá.
Nos, ha szeretnék belőle tanulni, akkor:
- ebben a helyzetben nem volt jó húzás az erősebb hátsó fék, mert a hátsó kerék kezdett el kimenni jobbra.
- akkor az első fékre is jobban nyomtam, erre az első kerék kezdett el balra kimenni.
Végül is 20-30 angyal megtámasztott két oldalról és sikerült függőlegesben tartani a mocit. Beraktam egyesbe és tovább.
Autósok megnyugodtak, nem karcoltam senkit sem, a sárhordó teherautós remélem látta az egészet, a másik motoros pedig a szemközti sávban valószínűleg óvatosabban folytatta az útját. Vagy röhögött