Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Százharminc +

Nagy az Isten állatkertje, szokták mondani, és úgy tűnik a kerítés időnként nekem is túl alacsony... nem kell félteni engem se ha hülyeségről van szó.

A hétvége háromnapos haveri összeröffenéssel telt, szokásos sztori: mire megérkeztünk, már a társaság egy része nem volt szomjas. No persze nagy is a szája ilyenkor a népeknek: ki mer a szőke mögé felülni? Ó hát persze rögtön előjöttek az 1976-os és egyéb motoros sztorik a századelőről, ki mekkora májer volt akkoriban, ésdeperszemégmostismégjobban!

No akkor lássuk a legnagyobb szájút, bár kissé ingatag a járása, végül is túlsúllyal is meg kell tanulni motorozni... Ha nem marad meg, max felgumipókozzuk. Gondolta a célszemély, neki is ugrunk rögtön a Lónak, csak úgy rövidgatyában, pólóban, papucsban, mint anno a Babettán. Visszazavartam, lett belőle foltos terepruci és bakancs, aztán még felerőltettük rá a térdvédőt, mely komoly szuszogások és nyögések árán rögzült is a célszemélyen.
Jött a bukósisak. Vagyis nem jött, beszorult úgy fülmagasságban. Lefeszegettük némi rángatás árán, majd vigyorogva közöltem: ami rajtam van, a flitteres-kavicsos-nőcidíszes az nagyobb, szerintem jó lesz az rád. :) Vicces volt a tereprucival, de legalább nem szorult rá. Alapinfók átad, jobb kanyar jobbra dől, bal kanyar balra dől, lábat nem bedug küllők közé, ha valami nem szimpi, szem becsuk, száj befog és nyugton kapaszkodik tovább. Na ezt volt felesleges elmondani.

Felmászott. A Lóóó érezhetően megrogyott alattam, ritkán jobbraindexel (az a nemtetszés jele), most eszébe jutott. A balraindexeléssel szokott köszönni, meg a neki tetsző dolgokat megkommentálni. Mondtam neki csak egy kicsit bírd ki, amolyan gyakorlás jelleggel, nem megyünk sokat az extra terheléssel. Nem örült.
Tanulságos volt. Elindultunk billegve az egyenesben, hátraüvöltöm a komának ne egyensúlyozzál, azért billegünk. Abbahagyta, láss csodát, megszűnt a billegés. Jött a kanyar, felgyorsítottam közel hetvenre, hajszálnyit dönteném, hogy szép legyen a dolog, (a Lóóó megint jobbra indexel figyelmeztetésképpen - ez egy külön blogot érdemel majd egyszer hogy miket tud) majd nehézkes reakció, érzem mögöttem húzzák vissza a vasat. Visszavettem a gázt, szögfüggőlegesben elkanyarodtunk, majd jött a következő kanyar a másik irányba. Jobbra dőlnék, figura balra el, hát akkor kiülünk szépen és megvárjuk az üvöltés végét... Üvöltés nem volt, de kapaszkodás ezerrel. No, ennek hiába szép szó, akkor büntetésképpen bejössz szépen a flitteres bukómban a benzinkútra. A kútnál megint jobbkanyarka, balra döntő utassal. Megállok a kútnál, várom hogy lemásszon. Kutas jön ki, füligérő vigyor a bukó láttán, majd rákönyököl a kútra, figura még mindig kapaszkodik. Mondom neki másszál le, különben nem tudok tankolni. Jah, nem tudtam mit csinálunk - de mégis mit lehet egy benzinkútcsapnál csinálni a tankoláson kívül....? Reggelizni? Esetleg dohányozni? :D Biztos sokkot kapott. :D
Kutas vigyorog, mondja szép a bukó. Mondom enyém, csak ami rajtam van az rászorult. :D Tankolunk, közben kommentálom utasomnak, hogy ha még egyszer másik irányba dönt, gyalogolni fog a flitteres bukóban 3 km-t vissza. Mondja bocsi-bocsi a kajakban másként kell, de a biciklin ő is szokott... Mondom neki ez nem kajak, de nem is bicikli, csak üljél mint 2 zsák krumpli (súlyban még stimmel is), ne csinálj semmit és békében leszünk, nem lesz gyaloglás. Kutas röhög, közli vele ez motor, és ha már felült hátulra, akkor kiadta a kezéből a kormányzást, ebbe bele kell törődni... csöndesen dobtam magamban egy hátast a röhögéstől, de komoly arccal bólogattam: lám egy szakértő, és ha nem viselkedsz, kénytelen leszek a segged és a kezed-lábad odapókozni az üléshez hogy ne ficeregjél.

Elindultunk. Jön a kikanyarodás, már megint másik irányba borítana. Üvöltök, a Lóóó engedelmeskedik, az utas visszateszi a seggét a helyére. Felmérgeltem magam, odapakoltam neki az egyenesben. Többszöri váltásdíjazó fejelgetés, egérhangok, kabátvégben kapaszkodás. Jön a nagy kanyar, érzem, hogy utasom már jóindulatúan előre dolgozik - nézem a tükörben persze a másik irányba lóg ki a fél válla bukóstul. Mutatom a másik irányba, úgy végre sikerült egy normálisan bevett kanyart megvalósítani. A következő kanyarban megint mutogatás, merthát a súlypont ugyanott készült maradni - az ellenkező oldalon. Végül az ötödik kilométer után már sikerült a fejébe verni a lényeget, mire visszaértünk már működött a dolog. Most sikerült villámgyorsan lemászni mögülem, a Lóóó fellélegzett.
Jött a nagypofájú duma milyen lájtos volt, mondtam kapaszkodtál is meg vinnyogtál is, jobb helyett balra is döntöttél, meg a kutasnak sikerült jó napot szerezni... Morgás, a társaság röhög, majd az egyik régi barátja elszólta magát, hogy nem véletlen vette el anno apád a JAWA-t... :D

Tanulság: aki nálad kétszer nehezebb és még ivott is, ne vedd fel utasnak mert képes megdögleszteni.
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Ez amúgy nem olyan alapigazság, hogy ne vigyél nálad nehezebb utast? Vagy ez csak a kezdőknél van így? :D
 
PIÁSAT SEMMILYET! A nehezebb nem gond, ha tud viselkedni. Csak a matekot nézve a fickó súlya a motor fele volt, és még a motort meg őt is húzni.... Tornázzunk már 260 +130 kilóval = közelnégyszáz hetven ellenében.
 
Sok pasi pia meg túlsúly nélkül se ülne fel mögénk,lányok mögé.Múltkor egy 90 kilós srácot vittem,aki arról áradozott nekem,hogy az ő kocsija hogy gyorsul.Elvittem 10 kilóméterre meg vissza.Nem mentünk túl gyorsan csak 140 volt a vége,de mire vissza értünk megváltozott a véleménye.Rájött,hogy a motor egy cseppet lendületesebb:D és gyorsan megtanult nagyon kapaszkodni!
 
Nevelni lehetetlen felnőtt embert szerintem. Vagy rájön magától hogy a pöcse mire való, vagy egyszerűen reménytelen, ha helyette autókázik még mindig... :D
 
Mögöttem ült már pasi 105 kg-mal. Előtte nem vittem ekkora súlyt, max. 60 kg. Annyira jól kiegyensúlyoztuk a motort, én 60 kg, ő 105 a motor pedig 230.
Nagyon könnyű volt vele menni, csak Tokajban volt néhány rosszalló pillantás a motorosok részéről, amikor a parkolóban leszálltunk a motorról.
(természetesen józan volt és régen motorozott, csak amikor vezetni akarta a motoromat nagyon nehéznek találta)
 
Na, ezért viszem legszivesebben hátul a plüss párducomat... :), mindig arra dől, amerre én és a motor és nem is kapaszkodik a kabátomba, nagyon ügyes utas, egyáltalán nem fél, soha nem kiabál... :)
Egyszer azért ki fogom próbálni, hogy viszem a fiam - én 150 cm vagyok, ő 175 - ő biztosan jófele dől, hiszen crossozik és ha bármi baj van, csak leteszi a lábait és kész... :)
 
csacskamacs;bt13906 írta:
Na, ezért viszem legszivesebben hátul a plüss párducomat... , mindig arra dől, amerre én és a motor és nem is kapaszkodik a kabátomba, nagyon ügyes utas, egyáltalán nem fél, soha nem kiabál...
Egyszer azért ki fogom próbálni, hogy viszem a fiam - én 150 cm vagyok, ő 175 - ő biztosan jófele dől, hiszen crossozik és ha bármi baj van, csak leteszi a lábait és kész...

Ez a lábletétel nem hátrány :) Mintha csicseregtek volna olyat a madarak, hogy a Gegét a Daniella így mentette meg (meg persze magát is) :D
 
V
Mina csemege hajnalba olvastam a vonaton és hangosan könnyesre röhögtem magam:D
 
Illyen sztorirú én is hallottam! Amikó Győrbe az akkó 45 kilós és azóta is 150 centi magas Csibi mögé főgumipókozták a hulla részeg Macit a 110 kilójávaa meg 190 magasságávaa a P12-esre, amirű a Csibinek csak eggyik ódalt ért le a lába, az is lábujjhegyen! :D:D
Oszt gyüttek a röndőrök, Csibi meg kijelentette "meglógunk előlük!"
Hát az nagyon extra lehetett!:D:D
 
Yama750;bt13901 írta:
Nevelni lehetetlen felnőtt embert szerintem. Vagy rájön magától hogy a pöcse mire való, vagy egyszerűen reménytelen, ha helyette autókázik még mindig... :D
Mi a különbség a hit és a tudat között?
A hatéves még azt hiszi, hogy csak pisilésre való. A hatvanhat éves már tudja!
 
csacskamacs;bt13906 írta:
Na, ezért viszem legszivesebben hátul a plüss párducomat... :), mindig arra dől, amerre én és a motor és nem is kapaszkodik a kabátomba, nagyon ügyes utas, egyáltalán nem fél, soha nem kiabál... :)
Egyszer azért ki fogom próbálni, hogy viszem a fiam - én 150 cm vagyok, ő 175 - ő biztosan jófele dől, hiszen crossozik és ha bármi baj van, csak leteszi a lábait és kész... :)
Nem mindig jó ollyat vinni, aki maga is tud motorozni, mer van, hogy háttú is vezet, és az szörnyű! Engem se jó vinni ezér (bár eccer a Black Ladyt megmentetten a összetöréstű úgy, hogy háttú irányítottam).
 
Édesanyámat a maga 110 kg-jávaa nagyon jó vót vinni (amíg megengedte az egészsége, hogy fölűjjön mögém) még a rendszámos Simsonnal is. Viszont vittem ollyan 35 kg-s gyereket, hogy aszittem 5 méter után, hogy levágom hátturú! Nekem a legkeményebb utasvitelem az vót, mikó Kovács Peti barátom a 110 kg-jávaa elaludt mögöttem a Czetkán! Starsky barátom a Mátrát aludta végig mögöttem, de vele nem vót gond, hátradűt a csomagokra, észre se vettem, hogy alszik! Csak amikó Gyöngyösön szótam neki, hogy bemenjünk-e Gape-ékhő, és nem válaszút, akkó esett le a húszfillér!
 
birge;bt13933 írta:
Yama, te meg vagy huzatva:)
még mindég jobb, mintha meghúzva lenne, bár ízlés kérdése:D
legalább tuggya, mire számítson legközelebb a buta részeggyítű, még szerencse, hogy nem rókázott a nyakába:D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Yamina
Olvasás
788
Hozzászólások
32
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Yamina további bejegyzései

  • Kukimágnes
    Tegnap elmentem a robesszal 160 km-re a kaptárgyárba lépkeret lécekért...
  • Változó korszakok
    Nehéz döntésre jutottam. Megvettem a Lóóóra a gumikat, aztán mondták...
  • Tagama
    Elment tavasszal. Nem tudtam elmenni a temetésére. Most sikerült...
  • A legnagyobb harcos elment...
    Azt hittem acélból van és sosem hal meg. A profilképén jó ideig egy kis...
  • Kegyelmi állapot
    Mostanában nem írtam blogot. Mert minek... Elfoglalat a kert, az...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére