3 éve még eszembe sem jutott, hogy én egy 1000-es gépet vegyek, viszont azt tudtam, hogy minden képpen V2 lesz. Első kipróbálásra szerelem.
Elég sok motor szóba jött végül lekorlátoztam magam (ár és tetszés szempontjából) 2 típusra.
Az egyik a SV650 volt a másik pedig Ducati Monster 620. Hosszas keresgélés közepette, szólt az egyik ismerős, hogy helyben vagy egy SV1000, tutira megkímélt és nagyon szép állapotban.
A szemem egyből felcsillant, végre egy tuti motor,........de 1000-s nem lesz ez nekem egy kicsit túl erőss, merült fel bennem a kérdés.
A haver 2 perc alatt meggyőzött, hogy a 650-est is ki fogom nőni és akkor újra motort fogok keresni és jobban járok, ha egyből egy 1000-est veszek.
Természetesen egyből benne voltam az üzletbe, feltéve ha a kicsit (Yamaha Zeal 250) beszámolják. Gyors konzultáció és már intéztük is a hitelt.
Első találkozásunk:
Öööö kicsit vicces volt. Hozzá sem mertem nyúlni.
Aztán nyílt az idő, merthogy télen vettem, mondtam magamnak .... nehogymár ne merjek ráülni, hiszen az enyém.
Első lépésként tologattam az udvaron, hogy mégis tisztában legyek mennyi is az a 218 kg szárazon.
Hát mit mondjak nem éppen egy 58 kg-os csajnak való
Aztán az első út: Szigorúan gyakoroltam a gázreakciót és a fékhatást, mert hát mégis csak 110 ló vagy mi. Meg kezdésnek jól elriasztottak tőle, hogy ez nem lánynak való és, hogy majd tuti elesek vele.
Ennek tudatában a mai napig megadom a tiszteletet és mindig észben tartom, hogy bizony okozhat meglepetéseket. Méretéhez természetesen hozzá tartozik az étvágy is, bár hosszú távon 7 literből kijön, viszont városban zabál. Eddigi max sebesség 245,csak mi ketten
, nem tudom mi lehet a vége. Hihetetlenül jól lehet vele haladni.
Kisgáz 200.
Idén a 3. szezonunk együtt és meg kell, hogy mondjam tényleg nem puhány lányoknak való, én már annyira hozzá szoktam, hogy egész jól kordában tudom tartani a lovakat. Nem mondom, hogy tudok motorozni, de egész jól megy.
A V2-es erőforrás hihetetlen erővel bír pedig nem is a legjobbak közé tartozik. A gázra elég jól reagál, úgyhogy robogózás után nem nagyon kell észnélkül motorozni.
A kezelőszerveket nem mindig érem el, mert gondolom nem csajra mérték, de egyszerű és jól kezelhető. Még elakadásjelző is van rajta
.
A fékek az én szerény tudásomnak jók, de teszteken olvashattjuk, hogy gagyi, ami azért szerintem enyhe túlzás. A futóművet kicsit instabílnak érzem, de a rosszhoz is hamar hozzá lehet szokni.
Viszont állíthatók......csak tudnám hogy hova
Külalakra vagyis szépen kifejezve stílusilag és ergonómiailag szerintem szép motor. A térhálós váz feldobja a motort. A fejidom pedig jó szélvédelmet biztosít. A fejidom kinek tettszik kinek nem. Nekem bejön a nagy cica lámpákkal viszont mondták már rá, hogy sárkányfej
. Viszont azok a nagy buta irányjelzők nem jönnek be. 2-t már lecseréltem
A kipufogó vagyis a hanghatás:
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megadatott hozzá egy pár Yoshimura dob, amivel eszméletlen a hangja, viszont ha nem lenne csak gyári dob hozzá, valószínű, hogy soha nem veszem meg. Gyári dobokkal elég furcsa kicsit ducatis csörgés hallatszik belőle és túl csendes. Gyári dobbal semmi tekintélye. A yoshimura dobokkal viszont....húúú .... az ablak alatt meg van tíltva a beindítás és járatás.
Összességében én nagyon szeretem a motoromat és meg vagyok elégedve vele.
Lány és még "kezdő" létemre, pont elég, néha még kicsit sok is, de azt hiszem 3 éve jól döntöttem.
Elég sok motor szóba jött végül lekorlátoztam magam (ár és tetszés szempontjából) 2 típusra.
Az egyik a SV650 volt a másik pedig Ducati Monster 620. Hosszas keresgélés közepette, szólt az egyik ismerős, hogy helyben vagy egy SV1000, tutira megkímélt és nagyon szép állapotban.
A szemem egyből felcsillant, végre egy tuti motor,........de 1000-s nem lesz ez nekem egy kicsit túl erőss, merült fel bennem a kérdés.
A haver 2 perc alatt meggyőzött, hogy a 650-est is ki fogom nőni és akkor újra motort fogok keresni és jobban járok, ha egyből egy 1000-est veszek.
Természetesen egyből benne voltam az üzletbe, feltéve ha a kicsit (Yamaha Zeal 250) beszámolják. Gyors konzultáció és már intéztük is a hitelt.
Első találkozásunk:

Öööö kicsit vicces volt. Hozzá sem mertem nyúlni.

Első lépésként tologattam az udvaron, hogy mégis tisztában legyek mennyi is az a 218 kg szárazon.

Hát mit mondjak nem éppen egy 58 kg-os csajnak való

Aztán az első út: Szigorúan gyakoroltam a gázreakciót és a fékhatást, mert hát mégis csak 110 ló vagy mi. Meg kezdésnek jól elriasztottak tőle, hogy ez nem lánynak való és, hogy majd tuti elesek vele.
Ennek tudatában a mai napig megadom a tiszteletet és mindig észben tartom, hogy bizony okozhat meglepetéseket. Méretéhez természetesen hozzá tartozik az étvágy is, bár hosszú távon 7 literből kijön, viszont városban zabál. Eddigi max sebesség 245,csak mi ketten


Kisgáz 200.
Idén a 3. szezonunk együtt és meg kell, hogy mondjam tényleg nem puhány lányoknak való, én már annyira hozzá szoktam, hogy egész jól kordában tudom tartani a lovakat. Nem mondom, hogy tudok motorozni, de egész jól megy.
A V2-es erőforrás hihetetlen erővel bír pedig nem is a legjobbak közé tartozik. A gázra elég jól reagál, úgyhogy robogózás után nem nagyon kell észnélkül motorozni.

A kezelőszerveket nem mindig érem el, mert gondolom nem csajra mérték, de egyszerű és jól kezelhető. Még elakadásjelző is van rajta

A fékek az én szerény tudásomnak jók, de teszteken olvashattjuk, hogy gagyi, ami azért szerintem enyhe túlzás. A futóművet kicsit instabílnak érzem, de a rosszhoz is hamar hozzá lehet szokni.


Külalakra vagyis szépen kifejezve stílusilag és ergonómiailag szerintem szép motor. A térhálós váz feldobja a motort. A fejidom pedig jó szélvédelmet biztosít. A fejidom kinek tettszik kinek nem. Nekem bejön a nagy cica lámpákkal viszont mondták már rá, hogy sárkányfej


A kipufogó vagyis a hanghatás:
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megadatott hozzá egy pár Yoshimura dob, amivel eszméletlen a hangja, viszont ha nem lenne csak gyári dob hozzá, valószínű, hogy soha nem veszem meg. Gyári dobokkal elég furcsa kicsit ducatis csörgés hallatszik belőle és túl csendes. Gyári dobbal semmi tekintélye. A yoshimura dobokkal viszont....húúú .... az ablak alatt meg van tíltva a beindítás és járatás.

Összességében én nagyon szeretem a motoromat és meg vagyok elégedve vele.
Lány és még "kezdő" létemre, pont elég, néha még kicsit sok is, de azt hiszem 3 éve jól döntöttem.
