Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Balkán túra négy napban!

Harmadik nap!:csam::csam::csam:

Reggel nyolc körül ébredtem, kinéztem az ablakon és nagyon erősen sütött a nap, mondom is a haveromnak gyerünk fürdeni, irány a tenger part, fürdőnaci póló, törülköző, és megyünk pancsizni, 30-fok van!! A döbbenet ült ki az arcomra amikor megláttam hogy hol parkoltunk le este a motorokkal, hát láss csodát egy kivi liget alatt, a kivi úgy lógott mintha csak rám várna, a háziak azt mondták csak nyugodtan és szedtem párat, nagyon finom volt.
Reggeli a strandon 4 euróból ettem és ittam!!Délig fürödtünk, napoztunk, és néztük a csajokat, mivel nem akartunk többet úgyis délbe indulunk(pedig lehetett volna csajozni mert nagyon néztek minket, ötször több nő van mint férfi!!)
Indulás délbe horvát ország Split felé vesszük az irányt,végig a tengerparton,útközbe egy ebédelés lazannyát ettem és elmondanám ennyire finomat még olaszba se tudtam enni!!
és egy nagy korsó sört legurítottunk utána, a rendőrök megálltak mellettünk, és megkérdezték elég hideg?? Mire mi igen nagyon jó sörük van!! köszöntek és mentek tovább!!( tudni kell hogy Montenegróba egy sör engedve van, és gondoltuk mire horvátba érünk úgyis kimegy belőlünk)A tengerparton motorozás nagy élmény, mindent látni akartam, Aki még nem járt ezen a környéken az nem tudhatja milyen gyönyörű a Kotori öből, na itt elidőztünk egy kicsit ami a fotókon is látszik, térképet nézegetve rájöttünk hogy legalább 150 kilométer volna mire megkerülnénk,(ha több időnk lett volna körbe megyünk) így láttunk kompot gondoltuk megnézzük mibe kerül, irány vissza a komphoz, és 1,50-ért átkeltünk a tengeri szoroson.Montenegróba az emberekről rosszat mondani nem tudok, mindenhol előzékenyek, segítőkészek voltak, sajnáltam nagyon hogy el kell hagynom ezt az országot!!( de ide még vissza fogok térni, ez biztos) Határon pár perc és robogtunk tovább a Horvátok felé. határon ismét kicsi vacakolás,mert ők már csak ilyenek,mindent elkértek még a motorok papírjait is, ez van.A Horvátoknál aztán találkoztunk érdekes emberekkel mindegyik gyorsabb akart lenni mint mi,nem akartak engedni előzni, ezek gyárilag parasztok mind szerintem ahogy már korábban is tapasztaltuk,Volt aki leszorított és közbe röhögött nagyokat, aztán mikor megmutattam neki az öklöm elengedett!! Az utak minősége már nem olyan jó mint Montenegróba! Estére értünk Splitbe ahol nem találtunk szállást mert senkivel nem tudtunk beszélni,csak a saját nyelvükön beszélnek,Körbemotoroztuk a fél várost de semmi érdekeset nem láttam, majd irány karlovac irányába, gondoltuk útközbe találunk valahol szállást,volt is rengeteg de mindenhol azt mondták teli van, így értünk el sinj városába ahol ettünk egy hambit ami akkora volt mint a fejem, valahogy begyűrtem mert éhes volta, na itt már 10euró volt egy hambi és egy fanta, de szállást itt se találtunk, ami még jó sztori volt hogy végig mentünk egy szűk utcán ahol bárok voltak és rengetegen buliztak, és a haverom a mocinak az oldal táskájával fellökött egy fickót székestől, így gyorsan el kellet jönnünk mert igen sokan indultak utánunk, mi ezen nagyot nevettünk. Pár kilométer után találtunk az útszélén egy motelt ahova becsengettem és egy mamika kijött pizsibe és megalkudtunk 10euróba /szoba!! Fürödtünk, és átdumáltuk a napot, ma nem mentünk sokat csak 350km-et de az alvás jól esett!!

Mai motorozás 350km:csam::p
A hőmérséklet 30(Montenegróba) 20( Horvátoknál) fok közt volt!!
Folytatás holnap!!
Fotók!

Hozzászólások

Hát én az említett országok közül még csak a horvátoknál voltam, mindig nyaralási céllal a tengerparton, de nem tapasztaltam ilyenféle parasztságot az elmúlt 10 évben, bár sose motorral mentünk... Az angolt általában megértik mindenhol, vagy kerítenek olyat, aki érti :)
Jah meg egyszer átugrottunk Mostarba a bosnyákokhoz, na hát ott volt hegyi szerpentin, gyök kettővel, le ne essünk, mert tényleg nincs védőkorlát, de annál mélyebb a szakadék...
A képek alapján meg nem nagyon lehet megkülönböztetni épp hol voltatok, mert ezek olyan egyformák :D Hegy tenger mindenhol :D

Babulu;bt14732 írta:

Igen mert nő vagy azért talán, és nyaralni mentél nyáron, turista szezonba amikor kinyalják az ember seggét, ahogy ezt velem is tették amikor szezonba voltam kint, de ez most más volt ennyi paraszt horváttal még nem találkoztam én se!!:(( A fotókhoz fogok leírást berakni !!

Nagyon irigyellek! Tényleg szép helyeken jártál, és nincs is messze Magyarországtól! Már többször foglalkoztatott a dolog hogy a montenegrói tengerpartra kéne nyaralni menni, de picit féltem mindig. De most megerősítettél benne hogy JÓ HELY :)

Zöld Piszok;bt14759 írta:
Kár, hogy a székborítós esetről nincs videó! :D

én se tudtam hogy miért mondta a haverom hogy gyorsan tépjünk el innét, aztán pár km után megállt és elmondta!! na majdnem leestem a mocirol annyira röhögtem!!

Timi;bt14761 írta:
Én nagyon sokat utazok, mondhatom hogy a fél világot bejártam, mostanában viszont főleg meló miatt olaszba, németbe, de ennyire kedves emberekkel még sehol nem találkoztam!! Érdemes elmenni, nagyon szép, és ami a lényeges minden gondolatod lesik, a motelba, a étterembe, jó a közbiztonság!!
Sajna a horvátokba nagyot csalódtam, mert amikor lementünk idáig mindig rendesek voltak, de ezen az úton nem tapasztaltunk egy jó dolgot sem, és szerintem a negyedik napomon lesznek sokan kiakadva, mert a java amit szemétkedtek velünk az még hátra van!!:)

hát azért a közbiztonságról én vitatkoznék, legalábbis boszniában... nekünk 3 bukósisak meg egy táska tudna mesélni a közbiztonságról - ha el nem lopták volna őket a helyi honvédelmi minisztérium és a rendőrség épülete közti parkolóban feltört autóból. :karomkodik2:
Spider Man;bt14765 írta:

Kisvirag;bt14769 írta:

Na ezt sajnálom!!

Spider Man;bt14765 írta:

Kiváncsian várom a 4. napot :)

Blogbejegyzés információ

Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Spider Man további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést