Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Aszfalt minőség a budai alsó rakparton

Most, hogy lassan vége a szezonnak, nézzük meg közelebbről a budai alsó rakpart burkolatának minőségét!

Kell hozzá egy:
- gyönyörű napsütéses igazi őszi délután
- szokásos erős forgalom és kb: 45 km/ órás sebesség
- egy gyalogos és
- egy suzuki ami előtted megy
<o></o>
Ha ezek megvannak, indulhat a „móka”
<o></o>
Az említett gyönyörű napsütéses őszi délutánon haladok veszett tempóban a budai alsó rakparton, vége a melónak, nem sietünk sehova és élvezzük a napocska cirógatását amikor is gyalogosunk úgy dönt, hogy egy kecses mozdulattal lelibben a járdáról…
Suzuki előttem befékez én meg rájövök, hogy itt sürgősen meg kellene állni, mert rohamosan közeledik egy kicsipopsi felénk :D
Na de, hiába megyünk lassan, a féktáv erre a műveletre nem éppen elég és mégsem kellene beleállni abba a közeledő hátsó részbe, mert elszállok mint a győzelmi zászló…
Balról a szembejövők, jobbra a szalagkorlát és a Kisoroszlán helyes kis segge már csúszik is balra… Gyors mérlegelés, eleje balra kihúz, hogy azért ne a szalagkorláton kössek ki, egy stílusos seggriszálás, kormány jobbra el és dönt…
Gyönyörű nőiesen légies mozdulattal, FőCsigához méltó módon két kerékkel előre, becsúszásos módszerrel földet értünk :D
Sunnyka feláll gyorsan, Suzukis kipattan a kocsiból, fut hátra, hogy jól vagyok-e…
Az első, amit mondtam neki, hogy Qrva gyorsan megálltál wazze, de segíts már felemelni a motort mert Ő nem biztos, hogy olyan boldog ettől a művelettől mint Én!
Kisoroszlánnak semmi baja szerencsére, egy karcolás sem lett rajta, majd megint jött a kérdés, jól vagy??? Mondom, hogy persze, mi bajom lenne :D Letoljuk az útról Kisoroszlánt és itt már erősen nevetgéltem az út szélén, srác elmegy, én hívom Buput, (röhögve) hogy felnyaltam a rakpartot, de semmi bajom, csak Kisoroszlán nem indul…
20 perc és bupu törött jobb tükörrel megérkezik Szigetszentmiklósról...
Ő elfért, a tükör nem… Mi feküdtünk el a rakparton és Bupu töri meg a tükrét :D
Bupu életet lehelt Kisoroszlánba és töretlen jókedvvel elindultunk haza :D
<o></o>
Fogalmam sincs, hogy a másodperc töredéke alatt, hogy tudtam mérlegelni a lehetséges megoldásokat és a legbiztonságosabb lehetőség mellett dönteni, de minden esetre szerintem profi módon oldottam meg ezt a kis pihenőt az aszfalton!
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Édes drága csillagom, ezt most muszáj volt?!! Most már miattad is lett egy ősz tincsem, kölyök.
Na jó, klasszul oldottad meg, de máskor LÉGYSZÍVES NE ÁBRÁNDOZZ A MOTORON! Figyeld a forgalmat, álmodozni ráérsz otthon az ágyban!
Pussz: "anyád":D
 
Hát el kell hogy keserítselek!
Nem voltál ügyes!!!
A 45 km/h nem az a sebesség amivel ne lehetne bármit megoldani száraz úton a Budai rakparton!
Mert vagy a szallagkorlátnál van annyi hely, hogy elférsz vagy középen! ;)
És még, hogy el is estél az mindennek a teteje!
Az első hiba az volt, hogy ráléptél a hátsófékre amitől kiment a hátulja és ezért (a számodra) irányíthatatlanná tetted a motort!
Na és úgye ha az oldalán csúszva megállt a motor a kocsi mögött akkor keréken is megállt volna mivel keréken rövidebb a fékút! ;)
Ha leléptél volna fékről már meg is oldottad volna az egyik problémát!
Elég lett volna szép finoman tövig behúzni az első féket vagy ha túl közel az autó akkor meg mellé kormányoztad volna!
 
Sunny, nem mondták neked hogy a főcsigák nem fekve közlekednek?A féktávolságot meg nem azért tanítják, hogy fárasszák vele az agyadat! Érezd magad leszidva, de azért örülünk, hogy nincs bajotok.
 
Na most zöld főmorgós, igen könnyű a kicsi csigát lefikázni, mikor
1. nem tartottátok meg a beígért továbbképzést, csak pörölsz a kétmillió órás gyakorlatoddal
2. a fékezést is (mint minden mást) gyakorolni kell, nem olyan egyszerű egy szerelmes nő agyát és a fékút, fékerő számítást ilyen rövid idő alatt összekordinálni - ha nincs rutin
3. ha tövig húzta volna az első féket, szerintem Esztergomnál hálóztam volna le a röppályáról (nem abban maradtunk, hogy a két fék együttes használatával legjobb a hatás?) Ki a fene tud a kezdők közül "szép finoman" tövig húzni - ijedelemben?
Túl kellett ezen esni, örülj, hogy ennyi volt az egész!;) Bár a fékútról szóló dörgedelemmel egyet értek! SZÁZSZOR megbeszéltük, hogy a forgalmat nekünk kell szemmel tartanunk a többi hülye helyett is!
 
Zp, nem keserítessz el :D Sem Nekem sem Kisoroszlánnak nem lett baja! Az adott helyzetben így láttam jónak, az én rutinommal ennyire voltam képes!
 
Semmi baj KiCsigaBaba ! Örülünk, hogy túl vagy a tűzkeresztségen ! Azért az elsőfék-dolgot tényleg jobb lenne gyakorolni ! ( Mondom én, aki nemrég akkorát estem ... )
 
Semmi baj mindenki hibazik idönkent csak van akinek kevesebb van akinek több szerencseje van.
Azert az elsö fek hasznalatat igyencsak gyakorolni kellene.Nem veletlen hogy elöl joval nagyobb es a legtöbb motoron ket tarcsa van.Mig hatul csak egy es joval kisebb.
 
Megúsztad,de lehetett volna rosszabb is!:ne:Tessék jobban figyelni és gyakorolni!És ne ijeszgesd itt a jónépet!És igenis aggódunk érted!
 
KT1 kérlek élj úgy, hogy minden paragrafust betartasz, és legfőképp úgy, hogy mindet köpöd-vágod is! Garantálom hogy borzalmasan unalmas egy életed lesz. :D Sőt, azt is, hogy rövid időn belül csődbe jutsz! :D

Lehet hogy egy rohadék vagyok, de szerény nézeteim szerint a szabályokat Magyarországon azért érdemes tudni, hogy tudjuk hol lehet őket megszegni büntetlenül. Kiskapu tradíciónak hívom, a politikusok előszeretettel alkalmazzák, és mint példakövető jó magyar állampolgár, én is ezt csinálom. Mindezt a nézetemet addig fogom tartani, amíg korszerű jogszabályok helyett 40 éve elavult toldozott-foldozott szarokkal próbálnak baszogatni és nem élhető típusú kordában tartani.
 
27. § Követési távolság
(1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni.
(2) Olyan járművel, illetőleg járműszerelvénnyel, amelynek megengedett együttes tömege a 3500 kg-ot vagy hosszúsága a 7 métert meghaladja, lakott területen kívül másik jármű mögött olyan követési távolságot kell tartani, hogy a két jármű közé legalább egy - előzést végrehajtó - személygépkocsi biztonságban besorolhasson.
Nincs szükség ilyen követési távolság tartására
a) ha
- a vezető előzésre készül fel,
- az úttest menetirány szerinti jobb oldalán két vagy több forgalmi sáv van, vagy
- az úton az előzés tilos,
b) fegyveres erők oszlopban haladó gépjárművei között,
c) egy nyomon haladó jármű (kétkerekű motorkerékpár, segédmotoros kerékpár vagy kerékpár) követése esetén.
(3) A jármű sebességét hirtelen fékezéssel csökkenteni csak abban az esetben szabad, ha ezt a személy- vagy vagyonbiztonság megóvása szükségessé teszi.
 
KT1;bt14944 írta:
Kresz 27.§ (tudom, bunkó vagyok ! :D )
Ne aggódj, én is tudom, hogy az vagy :D Okoskodj csak kedvedre :D
Nem kell paragrafusokkal jönnöd, hogy megint (Yama szavaival élve) itt intézd a pöcshosszabítást...
Mert Te soha nem hibáztál? Te még soha nem nyaltad fel az aszfaltot igaz?
Majdnem elfelejtettem, hogy Téged motoron szültek wazz, csak az a kár, hogy nem ment elég gyorsan!
 
V
Nana !
Nemcsak én vagyok itt hivatásos...


De ezt egy "B" kat-hoz is tudni kell... ;)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Sunny
Olvasás
899
Hozzászólások
226
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Sunny további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére