4. nap: végre elérkezett az, amire legalább 10 éve vágytam. Láthatom Svájcot ! Sajnos végül nem teljesen úgy alakult, ahogy eredetileg terveztem. Lerövidítettük a kanyart, mert Leventének előző este jutott eszébe, hogy Stelvio nincs is messze tőlünk és oda feltétlenül menjünk el. Még jó, hogy nem mentünk beljebb Svájcba, mert ismét sokat vezettünk így is, és teljesen leamortizálódtunk estére. Viszont még is bánom, mert így meg kb. semmit nem láttam belőle
Stelvio viszont elég durva volt, legalább is számomra! Azok tényleg hajtűkanyarok voltak! Egy motorost se láttam, aki 10-nél többel vette volna be őket.
Az egyik kanyarban lekapott minket a FotoStelvio.com. Még este mobilról fel is néztem a honlapra, meg is találtam magunkat, de mire hazaértünk, hogy letöltsük, melyik napot törölték csak?! Na melyiket!? Épp 13.-át!!! Ilyen balszerencsénk is csak nekünk lehet Pedig nagyon jó képek voltak De a lényeg, hogy épségben le is értünk
Indultunk tovább Svájcba, ahol nagyon meglepődtem, hogy elég nyomvályús volt az út :/ Sokkal jobbra számítottam, bár az itthonihoz képest még mindig tükörsimának tűnt. Néhány szépet láttam, de sajnos nem sokat, mert főleg főútvonalakon mentünk...
Még Liechtensteinen is átmentünk, ahol tényleg nem tudjuk mai napig, hogy mikor léptünk át. Semmi nem jelezte. Még egy zászló sem, hogy hoppá, határt léptünk. Olyan volt kb. az ország, mint egy Budapesten áthajtanék. Semmi extra. Össz-vissz egy képet lőttünk, mert még pózolni se lehetett sehol a házak között
Viszont az osztrákoknál már megint csak csoda várt minket. Előző este kerestem egy jó kis eldugott szálláshelyet, ami viszonylag olcsó volt és két éjszakát töltöttünk is ott egyből, mert hirtelen kitaláltuk, hogy körbemotorozhatnánk a Boden See-t is Legalább hosszabban eljutunk Németországba, mert előtte csak egy kis csücsköt terveztünk be Salzburgnál, mert még egyikünk se volt a németeknél Szóval a szálláshelyre tartva egy a domb szélén húzódó egy sávos kis útra bukkantunk, mintha Silent Hill-be mennék. Néhol ködös és nagyon keskeny, egy-két részen kiszélesítve az út, ha két autó elakarna egymás mellett jutni. Még láttunk egy erdős részen az út szélén egy kiégett autót is rendesen félelmetes volt
Gyönyörű helyen szálltunk meg. Ez a kép a szálláshely utcájában készült
Folyt. köv.
Stelvio viszont elég durva volt, legalább is számomra! Azok tényleg hajtűkanyarok voltak! Egy motorost se láttam, aki 10-nél többel vette volna be őket.
Az egyik kanyarban lekapott minket a FotoStelvio.com. Még este mobilról fel is néztem a honlapra, meg is találtam magunkat, de mire hazaértünk, hogy letöltsük, melyik napot törölték csak?! Na melyiket!? Épp 13.-át!!! Ilyen balszerencsénk is csak nekünk lehet Pedig nagyon jó képek voltak De a lényeg, hogy épségben le is értünk
Indultunk tovább Svájcba, ahol nagyon meglepődtem, hogy elég nyomvályús volt az út :/ Sokkal jobbra számítottam, bár az itthonihoz képest még mindig tükörsimának tűnt. Néhány szépet láttam, de sajnos nem sokat, mert főleg főútvonalakon mentünk...
Még Liechtensteinen is átmentünk, ahol tényleg nem tudjuk mai napig, hogy mikor léptünk át. Semmi nem jelezte. Még egy zászló sem, hogy hoppá, határt léptünk. Olyan volt kb. az ország, mint egy Budapesten áthajtanék. Semmi extra. Össz-vissz egy képet lőttünk, mert még pózolni se lehetett sehol a házak között
Viszont az osztrákoknál már megint csak csoda várt minket. Előző este kerestem egy jó kis eldugott szálláshelyet, ami viszonylag olcsó volt és két éjszakát töltöttünk is ott egyből, mert hirtelen kitaláltuk, hogy körbemotorozhatnánk a Boden See-t is Legalább hosszabban eljutunk Németországba, mert előtte csak egy kis csücsköt terveztünk be Salzburgnál, mert még egyikünk se volt a németeknél Szóval a szálláshelyre tartva egy a domb szélén húzódó egy sávos kis útra bukkantunk, mintha Silent Hill-be mennék. Néhol ködös és nagyon keskeny, egy-két részen kiszélesítve az út, ha két autó elakarna egymás mellett jutni. Még láttunk egy erdős részen az út szélén egy kiégett autót is rendesen félelmetes volt
Gyönyörű helyen szálltunk meg. Ez a kép a szálláshely utcájában készült
Folyt. köv.