Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

A felháborodott olvasó!

Tegnap hazafelé unalmamban vettem egy motros újságot (MR) mert volt benne cikk 4 darab kawáról és az egyik közülük az er6f volt!
A másik hárommal most nem foglalkozom mert most lényegtelen!
Kíváncsian vágtam bele az olvasásába, hogy vajon a "szakértők" mit is írnak róla!
Az volt a lényege a cikknek, hogy a 4 motort 4 motros vezette felváltva, a 4 motros abban különbözött, hogy az egyiknek régi jogsija volt a negyediknek meg friss, a másik kettő közöttük volt!
Akinek a legrégibb jogsija volt az elismerően nyilatkozott az er6-ról és szívesebben is használná mint a másik hármat!
De a többi motros meg olyanokat mondott róla, hogy csak ámúltam! :eek:

Persze 2 hengeres és van vibráció de nem akkora mint mondták, és nekem fel sem tűnt ráadásúl!
Állítólag annyira rezeg a tükőr, hogy nem látni benne semmit!
Az enyémen nem rezeg!
Darabos a váltója, nehéz kapcsolni!
Beszarok, akkor vegyen robogót!
Érdekes nekem semmi bajom a váltójával, még pályán is megfelel!
Rossz helyen van az oldaltámasz!
Szerintem nincs!
Keskeny a kormány!
Hát mert ez nem enduró és ha gyenge hozzá akkor vagy gyúrjon vagy járjon gyalog!

Hát most olyan emberekket is megkérdeztek egy motorról akiknak tulajdonképpen fingjuk sincs a motrozásról!
Én amikor megvettem az enyémet elötte nem is volt lehetőségem kipróbálni!
Amikor hívott a kereskedő akkor mentem, átvettem és mentem haza!
Egy dolog zavart csak de aztán megszoktam az, hogy erősen kapaszkodni kellett a kormányba nehogy hanyatt leessek róla amikor húzom a gázt!
Nekem minden egyből kézre és lábra esett, nem zavart a rezgés sem, a váltót sem éreztem darabosnak, a kormányt sem keskenynek, a futóműt sem gyengének!
Lehet persze, hogy velem van a baj és nemtudok motrozni, nemtudom milyen a jómotor de ez egy KAWASAKI, ez nem puhányoknak való, ez nem hülyebiztos motor!
Ezt vezetni kell, ez benne a jó!

Hozzászólások

Zépé tök igazad van! Ez teljesen baromság! Méghogy nehéz váltani... Ez egy Kawa... Akinek finom váltó kell, vegyen egy lelketlen Hondát. A Kawa azért jó, mert élvezet vezetni. Az Er-6-ot ráadásul könnyű is.
- az oldaltámasz pont jó helyen van (mint minden más motoron...)
- a kormányt le lehet cserélni, akinek nem tetszik, de így kényelmes, és az ember elfér a kocsisorok között.
- minden kéthengeres vibrál, ez kevésbé mint a többi, pont jó. Pl a GSR600 sokkal jobban vibrál.
- nekem hibátlan volt a tükre, amúgy meg van az embernek egy nyaka is, hogy tekergesse ha kell.
- Akinek meg nem tetszik, ne vegyen Kawát, hanem járjon gyalog!
 
Z
Egy oldaltámasz, hogy tud rossz helyen lenni?Nem ismerem annyira ezt a típust,de azt gyanítom,hogy nem a fejidomra szerelték.
 
nem akarok szivatni senkit a honda nem hülye bitos csak h képbe legyetek, mert lehet vele hülyének is lenni nem a motoron mulik hanem h ki vezeti :D
második észrevételem pedig addig nem nylatkozunk amin nem probáltuk a msáik verziókat nekem volt benne részem Kawa er 6 n és az er 6fben is nem rosszak max szokatlan, a honda meg egyenesen Tökéletes :D:D:p
 
Z
]Akkor majd megmutatom a Guzzit.
Nem csak rossz helyen van, hanem szarul is néz ki. :D

Ezen látszik egy kicsit:
displayimage.php
[/QUOTE]szerintem,nem gáz!Úgy fest jól is funkcionál.:)
 
V
Mindenki máshogy érzi;)
Én is olvasok ybr-es kollégáktól tapasztalatokat...
De no coment részemről;)
 
Ma direkt figyeltem a motromat, :zp:-t, hogy igaz-e amit az újságban összehordtak róla :gyogyeger:-ek!
A tükör nem rezeg, a váltó működik, a kormány pont jó, a futómű hibátlan, a blokk erős (mondjuk ebben igazuk volt)! :D
 
Nem mondod ZP, hogy ezért a cikkért még fizettél is!?? Minek olvasni róla, ha tudod, hogy jó és semmi baj nincs az ER6-al? ;) :D
Szerintem egy nagyon-nagyon jó motor és nagyon örülök, hogy Kawasakit vettem :)
 
Az MZ nem születésiév-függő ...:D
Fikázták a ZöldVibrátort ? :p ( Csak mert egyesek fikázták a Hondát, amit rossznéven veszek,mert én pölö még senkinek a motorját sem szóltam le ! )
De basszus kit érdekel hogy mi a véleményük a harckocsizóknak az epidermiáról ?
 
BoncaDóri;bt10743 írta:
Az MZ nem születésiév-függő ...:D
Fikázták a ZöldVibrátort ? :p ( Csak mert egyesek fikázták a Hondát, amit rossznéven veszek,mert én pölö még senkinek a motorját sem szóltam le ! )
De basszus kit érdekel hogy mi a véleményük a harckocsizóknak az epidermiáról ?
Ott a pont :D
 
Már olvastam olyan szakvéleményt és menetpróbát a saját motoromról,hogy még a motorozástól is elment a kedvem. Persze nem hatott rám,annál inkább az,amikor először magam nyergeltem fel rá :D...a puding próbája az evés.....;)
 
Szerintem ahány motoros, annyi vélemény, hisz mindenkinek más és más igénye van, és más motortípushoz van szokva. Ha valaki Rigáról szál fel egy 600-asra annak álom, aki egy Hayabusáról annak kín! Ezért nem tartom reálisnak az ilyen "szakvéleményeket" Inkább olvasom a totalbiken a népítéletet! Ott hasonszőrű emberek nyilatkoznak, mint én! :D És nem csak "20 km" megtétele után. Amúgy is tökéletes motor nem létezik, mindegyiknek van jó és rossz tulajdonsága is, de aki hozzánőegy típushoz, annál a jók semmissé teszik a rosszat.
 
Tipikus Magyar szokás egy kazánkovácsot kérdezni egy űrtechnológiában használatos Vacumed készüléktől.

Mért nem lehet egy motorost megkérdezni a motorjáról..
mondjuk egy Kawást a Kawájárol egy Hondást a Hondájáról....... tak, dalse tak, dalse

(rövid leírása:
A vákuum-fázisban a végtagokon legkisebb kapillárisok is kitágulnak. Vérplazma és oxigén áramlik be, a nyirokerek és a vénák feszessé válnak. Az ezt követő pozitív nyomású fázisban az erek összehúzódnak. Ennek következménye, hogy a salakanyagok és a CO<sub>2</sub> kipréselődik a szövetekből és a törzs irányába elszállítódik.)
 
sp1szacsa;bt10751 írta:
Tipikus Magyar szokás egy kazánkovácsot kérdezni egy űrtechnológiában használatos Vacumed készüléktől.

Mért nem lehet egy motorost megkérdezni a motorjáról..
mondjuk egy Kawást a Kawájárol egy Hondást a Hondájáról....... tak, dalse tak, dalse

(rövid leírása:
A vákuum-fázisban a végtagokon legkisebb kapillárisok is kitágulnak. Vérplazma és oxigén áramlik be, a nyirokerek és a vénák feszessé válnak. Az ezt követő pozitív nyomású fázisban az erek összehúzódnak. Ennek következménye, hogy a salakanyagok és a CO<sub>2</sub> kipréselődik a szövetekből és a törzs irányába elszállítódik.)
Mert mutass olyan motorost aki lefikázza a saját motorját :D "minden szentnek magafalé hajlik a keze ":D
 
V
Na, ezért nem veszek már jó ideje motorosújságokat, 1 kivételével, de abban csak elvétve van motorteszt:) Rájöttem egy ideje, hogy egyrészt, hiába olvasom el mások tapasztalatait, nekem attól még lehet, hogy gyökeresen más lesz a véleményem egy motorról, másrészt, nem volt kedvem "szókimondó" teszteket olvasgatni egy halom sportmotorról, amik alapvetően nem is érdekelnek...:)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Zöld Piszok
Olvasás
857
Hozzászólások
66
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Zöld Piszok további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére