Akiben tombolnak az életösztönök, az többnyire túléli a dolgokat(népiesen: "csalánba nem üt a ménkű)...de a túlélés feltétele az, hogy muszáj levonni NÉHÁNY(az az SOK-k-) konzekvenciát!
Nem érdemes parázni, mert nagyrészben az _életösztön_ meghatározza a történéseket....
(azért nagyrészben csak, mert az adott túlélési helyzet körülményei is sokat számítanak)
Itthon ülök, gyalog, 1.5 üveg pezsgő után a kanapén...és erre jöttem rá:
Újjászülettem ezzel a mai eséssel...néha úgy fest, hogy nekem kellenek ilyen "életközeli" élmények ahhoz, hogy rájöjjek mennyire is kell értékelni azt a véletlen tényállást, hogy egészségben, egyben, normálisan és vidáman létezek a hétköznapokban, teljes valómban én zsiráfságom.
Lényegtelen, hogy lezúztam a motorom...nincs velőtrázó anyagi kár, sem vészes pótolhatatlan veszteség!!!
Van egy-két plezúr a térdemen és egy kb. 20-30.000Ft-os károm, ami a barátaim anyagaáron megoldanak.
Ha nincs a Világon a Véletlen, a Szerencse, a Gondviselés, az Isten, vagy Debla/Buvla/Buddha vagy mit tudom én, hogy Ki Miben hisz, akkor most nem írom ezt meg itt most...
1. Simán belezúghattam volna a kivágó autósba hátulról...akkor most Panni totálkáros lenne, én meg a traumatológián épphogy élnék(jó esetben).
2. Ha sikerül kikerülnöm a szabálytalanul bevágó autóst jobbról, akkor akár bele is csúszhattam volna a keresztirányú forgalomba...akkor vagy sikerül a rohanó autósok közt stresszben találni, csúszva egy olyan -a 2 sávon át vezető LUKAT(lyukat)-, ahol pont akkor és pont abban a sebességben csúszva átférek karambol nélkül...
AMINEK lássuk be, kicsi az esélye...vagy belecsúszok egy autóba, vagy pont alá....
rosszesetben TEHERAUTÓ alá...
3. És akkor még nem emlékeztem meg az éppen aktuális 6-os busz Drága, Figyelmes vezetőjéről, aki ha nem kerül ki, akkor 8 kerék, sokezer kiló és néhány utas száguld keresztül törékeny kis 60kg-s testemen és kevésbé törkény 90kg-s supermotomon.
(Oszt' ilyen igénybevételnél-lsd. 6-os busz utasokkal- nincs az a méregdrága AGV sisak és Apinestar csizma, ami egyben tartja a szervezetet).
Szóval baromi szerencsés vagyok!!!
És, hogy mi a forgalmas, budapesti csomópontokban alkalmazandó túlélési technika???
Nos ez:
Esőben max. 40-nel szabad haladni, mindig tudva azt, hogy éppen milyen járművet előztél, annak kb. milyen a sebessége és hogy az előtted a többsávos úton haladó 2 oldalsó(jobb-bal) sávban -esőben, fékúton belül közelekő- autós éppen mikor és éppen melyik irányba képes irányt váltani.
Ezen kívül azt is érdemes belekalkulálni, hogy a Nyugati tér környékén éppen akkor és abban az esőben fog E.T az űrhajójával a fejedre zuhanni.
Mert minden esethőségnek van egy bizonyos számszerűsíthető esélye a statisztikai adatok ismeretében.
Nem mellesleg a KSH(Központi Statisztikai Hivatal) itt van 3saroknyira a kecómtól(a Keleti Károly utcában) és mivel jártam már is ott, azt hiszem 400Ft-t egyetemista olvasási díj ellenében- ha lesz erőm, akkor bevetem magam a Könyvtárba és megnézem milyen motoros baleseti statisztikák vannak.
Amennyiben további konzekvenciákat sikerül levonnam, azt megosztom Veletek.
Addig is vigyázzatok magatokra KÉRLEK!
Nem érdemes parázni, mert nagyrészben az _életösztön_ meghatározza a történéseket....
(azért nagyrészben csak, mert az adott túlélési helyzet körülményei is sokat számítanak)
Itthon ülök, gyalog, 1.5 üveg pezsgő után a kanapén...és erre jöttem rá:
Újjászülettem ezzel a mai eséssel...néha úgy fest, hogy nekem kellenek ilyen "életközeli" élmények ahhoz, hogy rájöjjek mennyire is kell értékelni azt a véletlen tényállást, hogy egészségben, egyben, normálisan és vidáman létezek a hétköznapokban, teljes valómban én zsiráfságom.
Lényegtelen, hogy lezúztam a motorom...nincs velőtrázó anyagi kár, sem vészes pótolhatatlan veszteség!!!
Van egy-két plezúr a térdemen és egy kb. 20-30.000Ft-os károm, ami a barátaim anyagaáron megoldanak.
Ha nincs a Világon a Véletlen, a Szerencse, a Gondviselés, az Isten, vagy Debla/Buvla/Buddha vagy mit tudom én, hogy Ki Miben hisz, akkor most nem írom ezt meg itt most...
1. Simán belezúghattam volna a kivágó autósba hátulról...akkor most Panni totálkáros lenne, én meg a traumatológián épphogy élnék(jó esetben).
2. Ha sikerül kikerülnöm a szabálytalanul bevágó autóst jobbról, akkor akár bele is csúszhattam volna a keresztirányú forgalomba...akkor vagy sikerül a rohanó autósok közt stresszben találni, csúszva egy olyan -a 2 sávon át vezető LUKAT(lyukat)-, ahol pont akkor és pont abban a sebességben csúszva átférek karambol nélkül...
AMINEK lássuk be, kicsi az esélye...vagy belecsúszok egy autóba, vagy pont alá....
rosszesetben TEHERAUTÓ alá...
3. És akkor még nem emlékeztem meg az éppen aktuális 6-os busz Drága, Figyelmes vezetőjéről, aki ha nem kerül ki, akkor 8 kerék, sokezer kiló és néhány utas száguld keresztül törékeny kis 60kg-s testemen és kevésbé törkény 90kg-s supermotomon.
(Oszt' ilyen igénybevételnél-lsd. 6-os busz utasokkal- nincs az a méregdrága AGV sisak és Apinestar csizma, ami egyben tartja a szervezetet).
Szóval baromi szerencsés vagyok!!!
És, hogy mi a forgalmas, budapesti csomópontokban alkalmazandó túlélési technika???
Nos ez:
Esőben max. 40-nel szabad haladni, mindig tudva azt, hogy éppen milyen járművet előztél, annak kb. milyen a sebessége és hogy az előtted a többsávos úton haladó 2 oldalsó(jobb-bal) sávban -esőben, fékúton belül közelekő- autós éppen mikor és éppen melyik irányba képes irányt váltani.
Ezen kívül azt is érdemes belekalkulálni, hogy a Nyugati tér környékén éppen akkor és abban az esőben fog E.T az űrhajójával a fejedre zuhanni.
Mert minden esethőségnek van egy bizonyos számszerűsíthető esélye a statisztikai adatok ismeretében.
Nem mellesleg a KSH(Központi Statisztikai Hivatal) itt van 3saroknyira a kecómtól(a Keleti Károly utcában) és mivel jártam már is ott, azt hiszem 400Ft-t egyetemista olvasási díj ellenében- ha lesz erőm, akkor bevetem magam a Könyvtárba és megnézem milyen motoros baleseti statisztikák vannak.
Amennyiben további konzekvenciákat sikerül levonnam, azt megosztom Veletek.
Addig is vigyázzatok magatokra KÉRLEK!