Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

51/2021 Törött bögre

This entry is part of a series of entries Heti fotoblog 2021
Karácsony előtt kicsit fellélegeztem. Vagy nem... A gyerekek elmentek végre iskolába a szünet utáni utolsó héten, így maradt egy hetem a karácsonyi készülődésre. Közben a CsamShop is csúcsra járt, minden nap rohangáltam a postára, hogy még az ünnepek előtt mindenkinek rendben odaérjen az ajándéka.

100888-1640711215-55ed24ca27ebd6008f1fe5bbc585bf94.jpg

De aztán nem mindenkinek ért oda. Mondjuk egy-egy ilyen mindig belecsúszik, de ez a törött bögre azért lett különös szívfájdalom nekem, mert nem csak az tört össze, amit eredetileg elküldtem, hanem még az is, amit cserébe postáztam. Ez volt az utolsó darab belőle.

A fura az, hogy eddig is postáztam már jó sok bögrét, de sosem történt még ilyen. A reklamációra pedig azt a választ kaptam a GLS-től, hogy mivel nem volt jól becsomagolva, nem vagyok jogosult kártérítésre. Hát így jártam.

Legközelebb majd műanyag bögréket csináltatok, hogy ne tudják összetörni...

A Karácsony egyébként rendben lement. Hatalmas bogrács töltöttkáposztát főztunk (még mindig van belőle), íg ynem kellett főzőcskéznem pár napig. A családot is végiglátogattuk, akit meg nem, azokkal beszéltünk Viberen.

Nálatok hogy teltek az ünnepek?
Következő bejegyzés a sorozatban Macskajancsi
Előző bejegyzés a sorozatban Telihold
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

Sajnálom a bögrés esetet! A végén még Neked magadnak kell kézbesítened (motorral!;):)).
Sose felejtem el, volt egy Hernáczky Henrik nevű szobatársam, nagyon-nagyon rendes srác, faterja motoros postás volt. Erről mit sem tudva egyszer bedobtam a megjegyzést, hogy azt a csomagot, amire rá van írva, hogy "törékeny", a postások nem 5 méterről dobják, csak 3-ról :D ő meg :eek: hát lehet kicsit megbántottam szegényt:(
Az ünnepek nálunk szokatlanul jól teltek. Most senki nem dühöngte szét az ünnepet, de végülis ezt is vártam. Az ünnep utáni napon ugyan volt egy kis összeszólalkozásunk anyuval, úgy látszik, nem lesz ez olyan csöndbékenyugalom, aminek ígérkezett, de hát úgy látszik, ezt érdemlem, ha ezt kapom. (Majdcsak leketyeg egyszer...) A ex meg ideküldte a gyerekeket, a kisebbik olyan beteg, alig lát a takonytól. Letesztelték, szerencsére negatív. Karácsonykor azért nem dolgoztam (pedig lett volna mit), de a többi napon igen...
 
Tudom sovány vigasz, de ha valamit el akarnak törni el is fogják. Az IKEA eléggé agyonbiztosítva csomagol és így is eltört múltkor az étkészlet kistányéros részlege, amit rendeltem. Annál simán látszott, hogy nekibsztak valamit a doboznak és azok törtek el, amik ott voltak. Én kértem, hogy küldjenek 3 új kistányért, mert csak az tört el, de kaptam egy full új készletet :cool: nyilván azt nem tudom, hogy a DPD-n vagy a dolgozón verik-e le. De korrekt ügyintézés volt. Korábban amúgy már volt ilyen, hogy párszáz ftos tételeket nem reklamáltam illetve egyszer ki volt pipálva a cucc, de nem volt a csomagban, azt szerencsére visszafizették.
Én ritkán adok fel csomagot, de olyankor mindig parázok, hogy ne legyen gond. Pedig a gyerek cipőit sokszor rendeltem Foxal, van aki csak egy vékony kis zacskóba teszik és mégsincs gond vele. Mondjuk törékenynek éppen nem mondanám, de összenyomódhatna vagy kiszakadhatna. Szóval úgy látszik az se mérvadó, hogy melyik céggel küldöd. Amúgy a posta extra pénzt számol fel (aránytalanul sokat) ha törékeny a cucc, de legalább akkor van alapod reklamálni ;) a Rossmann csomagokat pl. az MPL szállítja és anno pár alkalom után megtanultam, hogy üveges bébiételt nem rendelek onnan, mert nem tesznek közé semmit és ripityára törik. Egyszer már úgy hozta a csajszi (mindig O jár, csipem a rózsaszín haját) hogy újracsomagolta a posta és volt benne jegyzőkönyv. Amit újracsomagoltak, az is trutyis volt. Aztán nekem kellett itthon sakkozni, hogy mi hiányzik, akkor az tört össze és reklamálni. Küldtek újat (pedig mondtam, hogy a visszautalás is oké) és az se volt normálisan becsomagolva :eek:
 
Mi idén megúsztuk a csomag törést, de más nem a családban. (GLS) Eddig velük nekem jó tapasztalatom volt, de ilyen forgalom mellett nem is csodálom, hogy előfordul. Persze idegesítő, ha pont a mi csomagunkkal történik.
 
Nekem azzal van a bajom a GLS-sel, ahogy a reklamációt kezelik. Szerencsére eddig nem sokszor reklamáltam.

Egyszer pár éve egy 70 000 Ft-os csizmát küldtem egy megrendelőnek, és széttrancsírozták a dobozát. Ki sem nyitottam, úgyhogy nem biztos, hogy a csizma is sérült volt benne. (Utólag gyanítom, hogy nem.) A vevő nem vette át, én megreklamáltam, visszafizettek valami feltételezett netto összeget, ami jóval kevesebb volt, mint amennyiért én a csizmát vettem + postáztam ide-oda (ilyenkor ugye én fizetem a visszadíjat is, ha a vevő nem veszi át), és a csizmát megtartották.

Most meg a bögrével reklamált a vevő. Írtam a GLS-nek, ők mondták, hogy küldessem vissza a vevővel a csomagot (eredeti állapotban), de addig is, amíg lezajlik a dolog, küldjek neki egy cserét. A vevő nem küldte vissza, és a csere bögrét is eltörték, amit a vevő már át sem vett, majd közölték, hogy nem volt jól becsomagolva, ezért nincs kártérítés. Mondom, úgy, hogy korábban számtalan bögrét küldtem már és semmi bajuk nem lett.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
561
Hozzászólások
8
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére