Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

48 ezres szerviz - Honda Rebel 500

48 ezres szerviz - Honda Szallerbeck

Tegnap elkészültek a szervizeléssel: megtörtént az olaj és szűrőcsere, légszűrőcsere, új gyertyák is kerültek a régiek helyére, a szelepeken állítólag nem kellett állítani.

Édes kis drágáim kérés nélkül lefestették a lepattogzott csomagtartó konzoljaimat. A motor átvételekor feltett költői kérdésemre pedig -, miszerint "ugye milyen szép?!" - egyből jött is a válasz Matyitól - "most már!" -, erősen utalva rá, hogy nem magától mosódott le, amíg nélkülöznöm kellett Bobiét.

Láncot és lánckereket is szerettek volna cserélni, de úgy pörög ki a zsebemből a zseton a motorozásra, mintha a ráfordított lóvé soha nem is lett volna nálam, így a lánccserét majd Gerő Gyuri ejti meg alkalmasint.

Éljen a Rebel, na meg persze a Szallerbeck!

Csatolás megtekintése 18049 Csatolás megtekintése 18050
  • Like
Reactions: 4 emberek

Hozzászólások

ez a mutatvány a fenti cserékkel és átvizsgálásokkal most 78.716 Ft volt, a lánc és lánckerék cserével 181 ezer lett volna :-D
 
Hűha, ennél talán csak az amerikai nagyvas dolgai drágábbak!:eek: Nekem kb. az egész motort kell kevesebből összerakni, és az építés, nem egy sima szerviz:confused: Csak óvatosan egyébként azzal a lánckerékkel, még nem veszélyes, de hamarosan tényleg cserélni kell.

Vazzeg 48 ezer km három év alatt. Most nem mondom, hogy nem irigykedek jó?;) Én kb. ennyit tudtam menni 20 év alatt, nem sokkal többet. Mondjuk Neked sok kiesett évet "kell" most pótolnod... és őszintén örülök, hogy megteheted!

Nade sebaj, eljön még egyszer az én időm is!;):love:
 
Milyen 3 év? Tavaly vettem március végén :-D
Sajnos nagyon sokat visznek a szervizek, idén már több százezret fizettem ki, miközben a motornak lényegében semmi baja.
Megpróbálom összeszedni csak az idei számlákat, félek, hogy magam is meglepődöm majd a végösszegen. Meg ugye hozzájön a benzinköltség, a túrák egyéb költségei...
A fészbúk blogomban behasaltam egy idei 600 ezres összköltséget mindennel együtt, ami motorozásra ment, de nem lennék meglepve, ha többre jönne ki. A vásárlása óta ráfordított lóvét meg inkább ki se számolom.
 
Na kérlek, 321.739 Ft csak az idei szervizdíjak összege, 210.000 Ft csak a két nagy túrám költsége mindennel, és ehhez még hozzájön a nagy túrákon kívüli idei +16.200 km, aminek az üzemanyag vonzata cirka 200.000 Ft... A kis túrák szállásait, meg az évközbeni pályamatricákat és 1 db gyorshajtási csekket figyelmen kívül hagyva is, bőven több, mint 700 ezernél járok, de inkább már a 800 ezerhez közelít... ezt kár volt kiszámolnom, rossz ránézni.
Na ezért élek szendvicsen itthon is :-D
 
Nos, ha összevetem a lánc + lánckerék árat csak az üzemanyagköltséggel, és belegondolok, hogy ugyan nem újan, de ebben a méretben az ember kap kardános choppert-cruisert is... Nem vicces. 48000 km-en az ember cserél párszor olajat a kardánnak. Alkalmanként pár decit. Ha marha drágán veszem, kb 20 eus tallér literje (de inkább csak a fele, és 3 cserére elég) Köszönöm ezt az infót, megerősített abbéli meggyőződésemben, hogy láncos motort nem veszek. Azért az már közelíti a 600 ojrót, (Azért nem lefutott meccs, mert hosszú távon szeretném megkímélni a Bismarckot a napi igásló munkától, így szemezgetek még akár az 535-ös Virago-val is munkábajárónak, mint második motor, de játszik pl az NT Honda is)
 
fent nevezett Gyuri mester már hívott egyébként, olvassa a fészbúk blogom, 30 ezerért tud szerezni láncot és kereket is, a munkadíjat pedig barátilag számítja majd, szóval legalább nem 100 ezer lesz
 
Bocs MoncA, benéztem az időt:eek:figyu, szerintem kajálj egészségesen, amennyire csak lehet. Igaz, sok idő a kert művelése, de ott sok minden megterem, és akkor tudod, hogy mit eszel, miből főzöl. Sokat lehet spórolni. A bemutatkozó blogodban emlékszem egy kertkapálós képre, talán nem idegen a dolog... csak egy féltésből fakadt 5let, mert sajnos én tudom, mivel jár a monoton kaja, refluxos vagyok 19 éves korom óta:confused::boa:
 
94 rugó volt a cseh-turné, de ez egy teljes országjáró körútnak az ára, + átmentem Észak-Olaszországba a Stelvio-ra, szóval igen kedvező az összeg, Prágát meg hagyd a fenébe, van még ott látnivaló azon kívül is :)
 
Igazából egyszer már jártam ott. Tantestületi kirándulás pályázati pénzből, úgyhogy ennek megfelelő program. A hivatalos látványosságok pipa (egy kivételével az összes forgatási helyszínt megismertem a Linkin Park Numb c. klipjében!). Amivel kapcsolatban hiányérzet maradt, hogy nem láthattam a két Jawa-múzeumot, azt még nagyon szívesen megnéztem volna egyszer, meg ott helyben kóstolni a sokféle helyi sört. Ugyan nem vagyok feltétlen híve e nedűnek, de ha már ott járok, akkor... nos, az igazság az, hogy a tantestületi kirándulás alatt is ihattam volna, de egyrészt nem volt rá pénzem, másrészt a szálláson rögtön reggel úgy szarrá égettem a pofámat a teavízzel:elpirul2:, hogy semmit nem éreztem volna belőle, úgyhogy igazából értelme se lett volna. Eredetileg a saját, cseh vasból épített chopperemmel szerettem volna odamenni, baráti társasággal. Van egy nagyon jó barátom, félig cseh, kíváncsi lennék az ő szemszögéből a városra. Meg egyszer jó lett volna elmenni Brnóba a börzére, meg megnézni egy motorversenyt, de hát ennek belátható időn belül nem lesz realitása, és nemcsak a pandémia miatt:(már nem is lottózom, eszembe jut megboldogult (az is már milyen történet) Szilágyi István, ahogy a régi reklámban mondja: "Hát persze! Aki nem játszik, az nem is nyer!", úgyhogy ezt is elengedtem, mint a HD-vezetést:beee:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
MoncA
Olvasás
1,013
Hozzászólások
22
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

MoncA további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére