Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

43/2019 utolsó gurulás

mi is kihasználtuk az utolsó szép hétvégét (ha lehet hinni az időjósoknak), és elmentünk egy kis körre a hétvégén. párom elővette a kis Csezetkéjét, hogy azt is ki kell szellőztetni, és állítása szerint kényelmesebb neki ezzel tartani velem a tempót :D (azt állítja a Honda kényelmetlen 200 km/h alatt :D )

96963-1572271580-0bf540600ae1b9abda7b53b5701c9ca9.jpg
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

:confused:bazzeg de irigyellek mindkettőtöket!:gratula2:
Ha kell a Czetka szereléséhez saját írású szerelési útmutató, a beszerezhetetlen kategóriájú alkatrészek szabványossal való pótlásához átalakítási alkatrész rajzok, írd meg az emilcímedet, elküldöm nagyon szívesen! A még kapható gyári alkatrészek beszerzéséhez tudom ajánlani Bélafi Dávid barátomat Pécsen, aki rendszeresen kijár Csehországba (félig cseh, félig magyar a srác, anyanyelvi szinten beszéli mindkét nyelvet). Az ő elérhetőségét is szívesen megírom!

Most aztán nagyot dobbant a szívem!:sze:Nem tudom, melyik vasra vágynék jobban. Persze elérhetetlen, és jelen állapotban nem is tudnék mire menni velük, és mire az akadályok elhárulnak, valószínűleg csak egy rollerre tudok majd fölszállni, de a szív az szív. Egy percig csak befele jött a levegő, kifele nem ment, amikor a fotót megláttam!:sze::ok:

Persze én is kihasználtam a jó időt, addig melóztatott apám, amíg már a gitt se köt meg, olyan hideg nem lett:morog:fát vágtunk, betonoszlopokat hordtunk, kertben melóztunk meg satöbbi, csak a vasaimmal ne tudjak foglalkozni:morog::ninja::ne::mad::üvölt:
 
Azért tukmálom ám ezeket a dolgokat, mert sok Czetkát, Jawát azért dobnak le, mert nincs, aki szakszerűen javítsa őket. Én szeretném menteni az általam összegyűjtött tapasztalatokat, típusismeretet, mert én már nem tudok vele foglalkozni. Menteném ami menthető, hogy ne érezzem fölöslegesnek életemnek azt a szakaszát, amiben jól éreztem magam...
 
köszi a felajánlást, a párom szokta szerelni (amúgy autó és mezőgazdasági gép szerelő), és nagyon büszke rá, hogy minden eredeti rajta, még a festés is. mondtam is neki, hogy amikor utána mentem, nem láttam az indexet, működik-e. mondta, hogy működik, csak nagyon halványan látni, mert az is eredeti. :D aha, mondom neki, és a biztonság, az smafu. :D de a műszakin átment így is.
a párom is nagyon szereti ezeket a régi csehszlovák vasakat, ezen kívül van még néhány otthon, de mind nagyon rossz, romos állapotban. azért vette meg, hogy majd rendbe teszi őket, de sajnos neki sincs rá ideje. néhány éve ő is padlót fogott a válás miatt, anyagilag is, de már elég szépen rendbe jöttek a dolgai, csak idő hiányzik még. lehet pár év múlva majd az is lesz, és akkor azokat is rendbe tudja tenni. egyenlőre csak ez a fenti működőképes.
én bátorítom őt ebben, végül is elég jó hobby :)
 
Igazából az összes átalakítós alkatrészt azért terveztem, hogy a beszerezhetetlen gyári alkatrész tönkremenetele esetén üzemképes maradhasson a vas azáltal, hogy szabványos alkatrészeket tesz beépíthetővé, de a gyári alkatrészek (pl. alsó villaszár) módosítása nélkül, hogy ha véletlenül sikerül szerezni gyárit, az is installálható maradjon. Például a fent említett teleszkóp szimmering mérete gyárilag 39x32x7. A szabványos 32x40x7, ami így nem építhető be a gyári szimmeringházba. Olyat terveztem, amibe a gyári belemegy, és csereszabatos. De ugyanígy van a gyári, egyébként beverődésre hajlamos villanyak csapággyal is. A blokkok szerelésének nem is érdemes általános szerszámokkal nekilátni, a cseh főtengelyek, ugyanúgy, mint a magyarok, nagyon hajlamosak az összecsúszásra, és abból baj lehet. Ha autószerelő, a képek alapján érteni fogja, melyiket hogy kell használni. Ha több cseh vasa is van, érdemes legyártatni ezeket. Tisztelettel várom priviben az emilcímedet, vagy a félreértések elkerülése végett párodét! Köszönöm!:love:
 
Egyébként a 6 volt hátránya a halovány világítás. Érdemes valami izmos villamos rendszert beépíteni, amire több lehetőség is van.
 
Szívesen! Használjátok egészséggel! Bármi kérdés van, szívesen válaszolok, amíg élek;)videk.cz250@freemail.hu, 20/344-74-21
 
Vidék, azt mikor halljuk már tőled, hogy neked is lesz egy ilyen motorod?
Tudom hülyén hangzik, hogy pozitív gondolkodás, de azzal, amit kimondasz meg leírsz te teremted a saját valóságodat.
Te motoros vagy a szívedben.
Én motorosnak tartalak.
Tartsd már te is motorosnak magad!
Szetezz egy motort és szard le a többit!
 
Abszolút nem hangzik hülyén, sőt! Nagyon örülök, hogy szurkoltok nekem!:love:
Viszont MOST MÉG nem időszerű. Remélem, eljön az ideje annak is;)
Egyébként a legújabb fantáziálásom akkor jött, amikor a Babetta 210 Cafe Racer képeit nézegettem. Nem sok ahhoz képest való változtatással Sport Czetka kinézetű vasat lehetne faragni. Egyik diákom szólt, hogy hamarosan lesz nekik 8 vagy 9 zsaruktól leselejtezett, keveset futott 210-es Babettájuk. Istenem... csak lenne miből, mikor meg hol...
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Zsila
Olvasás
58
Hozzászólások
20
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Zsila további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére