Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

41/2019 Talán a teló a bűnös

Miközben szerveztem a csamos napot, azért folyamatosan a fejemben motoszkált, hogy még lehet idén olyan jó idő, amikor lehet motorozni egyet. Nem hallgattam a férjemre, aki azt mondta, hogy majd megcsináljuk a motoromat tavaszra.

96932-1570986696-03a4d157a6ca82c459330b47dadf9194.jpg

Minden nap nyaggattam, hogy csináljon valamit, próbálja ki nézesse meg valakivel, hogy mitől csattan akkorát.

Végül a héten hozott a Radical Garage-ból egy telófújó szerkezetet, és amíg én tegnap szocializálódtam Dunaharasztiban, ő felfújta megint a telóm. Na nem azzal a cuccal, hanem végül valami sajáttal, mert az nem úgy működött neki, ahogy kell. Állítólag 0,3 akármit nyomott bele... 0,25-öt mondott Sanyika a Radical Garage tulaja.

Aztán kipróbálták ketten a kisfiunkkal, és azt mondta, hogy szerinte van még valami csattanás, de sokkal jobb és a gumi még mindig beleér a sárvédőbe.

Ma végre én is mentem vele egy kört. Kiválasztottam a környék legszarabb útjait, ami földes meg kátyús, mentem salakos, murvás földúton is, amit kimondottan utálok, de most pont az volt a lényeg, hogy elő tudom-e csalogatni AZT a hangot.

Éééésss, nem jött a hang. Egy nagyobb gödörnél volt valami koppanás, de az nem ugyanaz a hang volt, és én azt sem hallom most, hogy beleérne a gumi a sárvédőbe... szóval talán tényleg csak ennyi volt. Nem esne most jól új telót venni.

(Amúgy a kép azt a kis szelepet ábrázolja, ami a doboz mögött van elrejtve, és ott kell felfújni a teleszkópot. Hátha valaki nem tudja, ahogy én sem tudtam, mert még sosem fújtam ezelőtt a teleszkópba.)
  • Like
Reactions: 5 emberek

Hozzászólások

Nem a felnibe, a sárvédőbe;)
Amit belefújt, az "bar". Nagyjából a normál légköri nyomás az 1 bar körül van (1 bar az 100.000 Pascal, vagyis 100.000 N/mm2, a standard légköri nyomás 101325 Pascal. Kommentel a környezet-és gépészmérnök;):D)
Örülök, hogy megoldódni látszik a dolog. Figyeld a viselkedését, ha újra jelentkezik AZ a hang, lehet érdemes volna megvizsgálni azt a szelepet, nem ereszt-e. Még mindig olcsóbb, mint az új teló (kommentel a fél-sváb;):D).
Egyébként én is nagyon-nagyon utálom a murvát és egyáltalán minden olyat, ami sodródik és nem tapad. Én csak az aszfalton érzem igazán jól magam (kommentel a chopper-rajongó;):D).

:love:
 
:)
Igazad van, elírtam, a hétvége kissé leamortizálta az agyamat. Javítottam sárvédőre. :D

Akkor lehet, hogy Pascalban van megadva az érték és az 0,25? Az tuti át nem számolom, de úgy emlékszem, a rövidítése valami Ps vagy PT vagy ilyesmi. :D (kommentel a szőke nő... :) )
 
A Pascal rövidítése a Pa. Amerikában használnak egy másik nyomás-mértékegységet, ami az ottani, európai szemmel nézve kusza mértékegység-rendszerben van megadva, annak a rövidítése Psi. Például a gumiabroncsok oldalfalán mindkettőben meg van adva a minimális és maximális nyomás. Nálunk Európában bar-ban, Megapascal-ban (1 MPa=10 bar), esetleg kilopascalban (kPa) adják meg a nyomást. Vannak átváltási táblázatok. (kommentel a műszaki tanár;):D)
Remélem, azért legalább nagyjából ki tudod majd pihenni magad valamikor! :love:(kommentel a barát;):love:)
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
792
Hozzászólások
6
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére