Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

2x 520+ - második rész

Tehát ott hagytam abba, hogy bemutattam Őfelségét. Ő annyi időt töltött a kikötőben, mint mi a városban - pontosabban egy alvásnyival kevesebbet, mivel még a vihar előtt elszaladt :) este nagy dudálással kifutott [de sajnos átvert minket, mert nem a kifutást jelezte, csak a felkészülést, mi épp a szálláson heverésztünk a vacsora után, és ugyan felpattantunk, megnézni, biztos most fut-e ki, de csak ott álldogált - úgyhogy megnyugodtunk.
Aztán már jócskán az estében kinéztem mégegyszer, és a móló üres.

A neten turkálva végül találtam egy oldalt, ahol valós időben mutatták, épp merre jár és hova tart, így tudtam meg, hogy Korfu a következő megállója, valamint azt, hogy épp késésben volt, délután ötre volt tervezve a kifutás - ezzel viszont végülis nekünk volt szerencsénk, mert még a hölgy esti toalettjét alkalmam volt lekapni:

Ekkor már komolyan gyülekeztek a villámok a szlovénok-horvátok felől, de jobbra nézve Velence is feleselt ezekkel a sajátjaikkal, úgyhogy jobbnak láttuk rövid úton visszasietni a szállásra. Igazunk is volt, elég komoly szélvihar csapott le a városra, esőből azonban nem jött annyira sok, csak valamikor hajnal egy körül verte a tetőt egy-két órát.

Előtte azért jártuk a várost egész nap. Megnéztük többek között a Miramare-kastélyt, amit a tavalyi látogatásnál ki kellett hagyjunk. Eddig azt hittem, ez Sissi kastélya, de mint ott kiderült, Habsburg Miksa rezidenciája volt, ehhez képest viszont egészen aprónak tartom a kastélyt - bár a kertje hatalmas, viszont az eső miatt nem teljesen vetkőztünk neki a motornál, csizmában meg nem volt kedvünk a hegyoldalban levő egész kertet bejárni. A tengerparti sétányon a kastélyig elsétáltunk, az is elég látnivalóval szolgált.

Egy útleírás alapján tudtuk, hogy a rabló sirályokkal vigyázni kell - le is fotóztam, ahogy az őrszem a látogatókat vizslatja. Rohadt nagy madarak egyébként, sose gondoltam volna, nem egy galamb méret :)

Innen egy pizzázós és bevásárlós út után visszamentünk a szállásra, egy kicsit pihenni, majd délután újra motorra ültünk, kicsit városon kívülre jutni - szép-szép a belváros, de az olaszok egyetlen percig se normálisak.

A város felett magasodik a Monte Grisa nevű Mária-kegyhely, és az ott emelt templom. Az emeltet szó szerint kell érteni, valami elképesztő méretű beton monstrum terpeszkedik a hegytetőn, vagy vagy negyven méter magas [pontos adatot nem találtam, olaszul egy szót se értek, de a weboldalon nem nagyon szerepelnek az építésről szóló részben sem számok].
Képet ezért magáról a templomról nem is csináltam - ami nem is templom, hanem többesszám, ugyanis két templom is van az épületben, egy az alsó, egy pedig a felső szinten - inkább a városról, de azért itt egy nem általam gyártott, illetve kettő, hogy érzékelni lehessen a méreteit:

Szóval a város. Erősen felhős naplemente lévén a "szép fények" amiket asszony várt, sajnos nem jöttek be, de így is elég megfelelő a látvány - ha őszinte akarok lenni, emiatt megérte feljönni, innen a legszebb a város.

Innentől kezdve olyan érzésem volt, mintha az egyenlítőnél lennénk - mire innen lemotoroztunk, félúton már vaksötét volt. Pedig ugyan igaz, hogy kanyarog, mintha fizetnének érte, így egy kilométeren kettőt tesz meg az ember, de azért nem volt több húsz percnél a városközpont. Odalenn pedig vizitáltunk Őfelségénél, mint azt fent már írtam, és még megnéztük a város fényeit, majd spuri haza.

Folyt. köv. megint. :)

Motoros blogok további bejegyzései

storm további bejegyzései

• MAKOT 3.0
    ...ami a magyar kalandmotorosok országos találkozója hangzatos cím...
  • A Perfect Day
    Van egy hely itthon [pontosabban Itthon], ami nagyon régóta arra vár...
  • Hogy legyen mit mesélni...
    Tavaly, amikor épp azt vártam, hogy kinőjön az új kulcscsontom, fejembe...
  • ...
    ne tartsatok kutyát. soha eszetekbe se jusson. vagy ha igen, akkor...
  • dilemma
    ilyen már volt egyszer ugyan, de akkor még csak teoretikus, elméleti...

Oszd meg ezt a bejegyzést