Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

28/2017 Szárazra motoroztam a tankot

A héten motorozni indultam, és a férjem tanácsára nem a 2 km-re az ellenkező irányban lévő benzinkútnál tankoltam meg. Ahogy rákanyarodtam az M0-ra, kigyulladt a benzinszintjelző lámpa, úgyhogy receghettem a következő benzinkútig, hogy vajon meddig bírja a motor.

92324-1531736406-24d7c38401bf6556e372f1033e091174.jpg


Végül szerencsére nem kellett tolnom, de az 5 gallonos (18,9 liter) tankba sikerült 19-litert tankolnom. Tudom, nem nagy különbség, na de mégis...

Egyszer jó lenne kipróbálni, hogy meddig bírja a lámpakigyulladás után, mielőtt végleg feladja, akkor nem kellene azon izgulnom, hogy vajon lejtőn vagy emelkedőn van-e a következő benzinkút.
  • Like
Reactions: 1 person

Hozzászólások

V
Ez a benzin para elég kellemetlen. Nekem többször volt hogy kigyulladt a lámpa, sose tudtam mennyi van még a végéig. Gyakran vert a víz, vannak országrészek ahol elég ritka látvány a benzinkút. Túrán sem jó érzés megállítani a csoportot mert "nagysága nem volt képes teli tankkal jönni". Pedig de. Vagy a tank volt kicsi, vagy a gép evett sokat.
Egyszer átautóztunk Bosznián. Az ország távolabbik felén konkrétan nincs benzinkút. Nem volt jó úgy vezetni mint a kancsal. Egyik szemem az úton, a másik a benzinmutatón.
 
Utoljára módosítva:
A 250-es Czetkának magasan van kettéosztva a tankja. Mindkét oldalon van csap, és mindegyiknek van tartalék állása! Nem hülye, cseh!:ok:
Na a Simson már para, annak a tartalékja ha 15 km-re elég, akkor sokat mondtam. Ezért is szeretném majd lecserélni a tankot. Van egy más célból szétnyesett ütött-vert Csepel tankom, abból alakítok MAJD valamit. De előbb a blokk. Csak nem találom a célszerszámokat:morog:
2001-ben Dunakilitin jártam úgy a találkozón, úgy elkevertünk, hogy mire beértünk, már nem maradt elég nyál kimenni a kútra:heureka:Ezúton is köszönöm annak, aki kisegített!:)
 
Itt van egy kút, ahol a 16 literes (tartalékkal) tankban 18-at lehet tankolni.... Alig van forgalmuk, nem is értem miért...:mad:
 
Nekem nincs szintjelző lámpám,ezért minden tankolásnál lenullázom a napi számlálót. Kb 300 km-t megy el a motor a tartalékig,úgyhogy erre kell figyelnem. De általában nem szoktam kivárni, hogy tartalékon legyen.
Romániában tankoltunk egy olyan kúton ahol az én átlagosan 4,2-4,5 l/100km-t fogyasztó motorom 6,5-re jött ki a tankolás alapján :eek:.
 
V
Jó cimborám mesélte, hogy összehaverkodott egy közelükben levő benzinkút alkalmazottjával. Elárulta neki, hogy melyik kútfőnél tankoljon, ha nem akar rosszul járni.
Szoktam azon gondolkozni, hogy vajon a prémium üzemanyag tényleg ad bármi pluszt, vagy csak a tehetősebbeket húzzák le vele?
 
Utoljára módosítva:

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
1,063
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére