Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

26/2019 Vickancs Fotoblog - tesztmotorozás

Az emberem új vasat hozott a házhoz. Már vagy 2 hete nála van, de még nem volt alkalmunk közösen kipróbálni. Mi leginkább külön-külön motorozunk, ritkán motorozunk együtt 2 motorral. Ha együtt megyünk leginkább felülök mögé - utaskodni, főleg ha tesómékkal közösen megyünk túrázni. Az én kis traktoromat nem a 130 utazóra és a hosszú túrákra találták ki a japán mérnökök. (Yamaha MT-03 - 660 ccm, 1 hengeres blokk)
Így az egyik este úgy döntöttünk, hogy végre kipróbáljuk az új vasat - Yamaha XSR900 -. Munkából motorral megyünk haza, és másnap pedig így is jövünk be, ami az alsóbb utakon majd 200 km lett. Az XSR hátsó ülése ránézésre se nagy (magamhoz visszonyitva), hátul se doboz, se kapaszkodó..... Az ülés kemény, de nekem kényelmesnek bizonyult, amikor jó volt az út. Végső itéletem, az lett, hogy inkább maradok a külön motornál :)

De ezzel még nem fejeződött be a hetem, és a tesztmotorozás. Csütörtök estére egy kis fagyizós, motorozós összröffenést beszéltünk meg a kis túrázós csapatommal. A hét elején rácsaptam a tesztmotorra, hogy csütörökön nekem ez kell :) Így sikerült kipróbálnom a Yamaha Tracer700-t. A saját motoromhoz képest, élveztem, az egyenletes (2 hengeres járását), nincs olyan nagy vibráció, és a szélvédelmet, a 100 feletti utazónál se akart itt leszedni a szél. Persze volt ami nem tetszett - a térdemhez ért a bukócső, kormányon lévő kezelőszervek nagyon nem estek kézemre, szélesebb kormány nekem kényelmesebb lett volna, valamint olyan érzés volt mintha egy létra tetején ülnék - szokatlan volt számomra a magasabbra helyezett súlypont, de ezek mind-mind csak nekem jelent gondot, az én alkatomhoz, nem passzolt ez a motor. Lényeg, hogy nem lettem szerelmes, URAM megnyugodhatott, nem cserélek még motorot. :p
  • Like
Reactions: 3 emberek

Hozzászólások

Próbáltál az MT-re kicsit nagyobb első lánckereket? Sok japánra jellemző a túl rövid gyári áttétel. Szerintem a 130 utazót a blokk ereje alapján bírnia kéne. Persze én még nem vezettem MT-t, ezt Neked kell érezni, de elő szokott fordulni ilyesmi.
 
Nagyobb a lánckerekem, így simább a járása, nem pöffög-röffög vissza és nem szór lángot. A motor bírja a 130 utazót, csak én nem, mivel letép a szél róla, és a vibráció nem kellemes.
 
Egyébként én is 600-assal szoktam menni amikor a többiek meg 900-assal, csak nekem kell többet gépészkedni :)
 
Én is valami kisebbet választanék, ha lenne tesztelési alkalmam. Mondjuk a bakancslistámon még volt egy P20 meg egy akármilyen HD, de azt hiszem, max egy "göthös" kis Spori lenne az... mondjuk egy XV535öt is szívesen kipróbáltam volna...
 
Hűha!:)
Mondjuk elég nehéz kivitelezni, hogy reggel még megetessek, és az esti etetésre is hazaérjek, és közötte még elmenjek odáig, teszteljek meg vissza:confused:
Azért nagyon nagyon köszönöm az infót és lehetőséget!:love:
 
Szombaton felkényszerültem a pályára, mert siettem. Elég is volt a Székesfehérvár - Törökbálint távolság. Én a nem sietős, kényelmes, nézelődös motoros vagyok.
 
Én is nézegelődni szeretek;)persze lehet ezt arra fogni, hogy sose voltak igazán nagy meg gyors motorjaim, mert nem tellett rá, de nem is vágytam rá. Mindig rosszul leszek, ha igazán gyorsan kell menni:beteg:
 
Egyébként nem nagy időtartamra adják oda, max egy óra. Simán megjárod oda-visza két etetés között.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Vickancs
Olvasás
787
Hozzászólások
26
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Vickancs további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére