Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

2014/07 4 tengelyen...

Tiborommal lebeszéltem még múlt héten, hogy ma bizony vezetés lesz. Ma szólt, hogy Vácra megyünk először is, mert le kell adni jelentkezéseket KRESZ-re. Hát oké, menjünk.
Semmi nem gond, odafele. Viszont - számomra - tolatás szempontjából ritka szar ott helyezkedni. Főleg, hogy most álltak is az út szélén mindenfele. Földes út van, kövekkel teli. Mondom menjünk ki egyenesen. A googlemaps is azt mutatta, hogy arra kitudok menni a főútra, ha a végén jobbra elkanyarodok.
Megyünk, megyünk; látjuk, hogy földes út dögivel, nem igen köves, de menjünk, maradjunk a füvön. Úgy 100 m után, puff, megáll és kapar. A k*rvaanyját! Szenvedtem 1-2 percet, majd helyet cseréltünk. Tibor 5 perce szenved. Hát ez nem fog menni! Ő addig jutott, hogy keresztbe driftelt a géppel...


Mi légyen, mi légyen...? Láttunk a pályán egy kistraktorost, akkor visszamegyek. Hátha tud valamit segíteni... Bár kötelünk, semmink nincsen természetesen...
Visszabandukoltam és épp szembe találtam magam a traktoros oktatóval. Elmondtam, hogy mekkora egy barom voltam és most ott ragadtunk a sárban. Nem is gyengén. Magyarázza, hogy hát talán a pótot kitudja szedni nekünk, de a teherrel semmit nem tud kezdeni, mert gyenge hozzá ez a kis gép. Nem baj, nézzük meg.
Megnézte Ő is a problémát. Arra jutottak Tiborral, hogy akkor szétakasztás, hátha a Renault megindul nélküle... Megindult, kb. 1 métert előre. Nem baj, elég volt, hogy a traktoros odaférjen, bár egy külön imát megért az is! Ugyanis a traktoron olyan fél méteres magasságban lehet akasztani, amíg mondjuk a sima teherautón kb. 20-30 cm(?)... szóval a gólyaláb alá tettünk pár téglát, éket, mindent és nagy nehezen fel is emeltük a megfelelő magasságig. Az első tengelyen lévő kerék el is emelkedett a földtől néhány centire, de legalább az oktató eltudta húzni onnan. Aztán kezdődött a teherrel való szarakodás...
Ezt már Tiborom oldotta meg, egy kis emberi erő rásegítésével, ugyanis hátra kikapart, meg előre is. Szóval mikor rükvercbe tette és igyekezett megindulni, mi megtoltuk elölről. Valamit ért, mert akkor megindult! :)

1,5 órányi szarakodás után, kikerült a szerelvény...

Tanulság: máskor inkább tolatok ... és Tibor többet ne hallgasson rám, azt hiszem.
(Nem gondoltam volna, hogy egy ekkora dög eltud akadni!!! :elpirul2:)
  • Like
Reactions: 6 emberek

Hozzászólások

L
Mondtam én, hogy Somogybabod! Ide Landival kellett volna menni, nem teherautóval. :D
 
L
Ez nem kétséges. Minél nagyobb annál inkább. Ha üres azér, ha rakott azér. :)
 
Nem baj... Én teljesen ki voltam borulva, hogy bazzeg itt maradunk. Erre Tibor:
T: Volt már defekted?
Én: Soha.
T: Na itt az is megvolt. Volt már elakadásod?
Én: Az sem.
T: Na még egy pipa. Üzemanyagkifogyás?
Én: Saját még nem. Odafigyelek ilyenre.
T: Akkor azt még pótoljuk!!! :D

Imádom a kis Öreget ♥ És a pótkocsizással minden problémám valóra válik...!
 
Utoljára módosítva:
Azt meséltem milyen amikor a daruskocsi elsüllyed a sárban pótostul, és majdnem felborítja a konténer emelés közben, mert hiába van lent a láb, elsüllyed, és kamiont kell stoppolni hogy kihúzzák a dagonyából? :D Biztosan ezt akarod? :D :D :D Szerintem ha már van 5 cm sár, bármi képes úgy elmerülni fél méter mélyen a cinkesebb helyeken, hogy onnan seki-sebe....
 
Erről eszembe jut az első komolyabb motoros élményem, épp a 13. születésnapomon. A dinka apám belement a CBF-fel a legalább 10 cm-es sárba... Jól esett belecsúszanni oldalasan a ganéjba :D Akkor sírtam, de már csak röhögök az egészen :D
A lényeg: simán kiszedtük, szóval egy motor nem tud úgy elakadni! Esetleg eldőlik! :D
 
L
Az is kellemes, ha nyáron a tikkasztó hőségben, amikor a vidéki földutak kellően homokosak, felpattansz a robogóra haverral a hátad mögött mert elfogyott a sör. Az első homokos rész megfogja a robi kerekét és rádborul haver, motor, minden. :D
 
Utoljára módosítva:
Életem első "motorozása". Kaptam egy robogót 13 évesen, és akkor életem első nagy szerelme, Tamás is robogózott. Anyumék intettek a ház mögötti hatalmas domboldaltól, de Emikének az volt az első, hogy oda felment Tomikával. Aminek a vége az lett, hogy valahogy egykerekezett a robogó, telement a kipufogó főddel és persze nem indult. Lefele még könnyű volt vele menni, de mikor felfele kellett tolni több száz métert... 2 hetes izomláz és pár hét bünti volt a végeredmény. De megérte :D
 
Utoljára módosítva:
L
Vannak ökörségek amik megérik és még tanul is belőle az ember.
Kicsit más, de, ha már perecelés ideírom.
2-3 éve nyáron motorral felmentem haverhoz a Mátrába mert ott béreltek üdülőt és volt egy szabad helyük. Késő éjszaka kellően ittasan kitaláltuk, hogy bemegyünk az erdőbe a kilátóhoz. Oda is találtunk a korom sötétben. Ott is iddogáltunk talán egy órácskát. Visszafelé voltak a gondok. Én leestem egy kisebb domboldalon, kifordult a térdem, haver átesett pár sziklán. Gipszbe voltam egy ideig, majd bottal jártam. Mindenki kérdezte:
- Mi történt?
-Semmi különös, csak összetörtem magam a Mátrában.
-Úristen! És mi lett a motorral? :eek:
-Semmi, gyalog voltam.
-Jaaaa. :D
 
Utoljára módosítva:
Biztos motorosok voltak :D Azok viselik ennyire szívükön a motor sorsát. Minden bukfenc után nekem is az volt az első dolgom, hogy feltápászkodás közben a motor felé kúsztam, hogy mi lett az én drága kicsikémmel.... :D
 
Hehe! Ez ismerős! Legnagyobb bukásom tüdőre volt, motor a lábamon, levegő nuku, szalad havercsávó, hogy "Jól vagy?" Közben cibálja le rólam a motort, dobná félre, én elhaló utolsó parányi lélegzetemmel csak annyit nyögtem: "Állítsd fel a motort!" Miután kaptam már levegőt, le lettem hülyézve, idiótázva és nemnormálisozva, mire közöltem vele, hogy "Ha kifolyik belőle a benya, te tolod hazáig?" :D megúsztam agyrázkódással és lila színezéssel a jobb oldalamon válltól bokáig. :) Bár ez a sztori nem éppen az elakadt pótos témába vág. :D
 
Utoljára módosítva:

Blogbejegyzés információ

Szerző
ekime6
Olvasás
1,514
Hozzászólások
26
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

ekime6 további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére