A Női Motoros Nap előtt (május 1-én) előtoltam a motort, hogy kipróbáljam indul-e még, felfújjam a kerekeit és megnézzem, van-e benne benzin. Mikor lerántottam róla a leplet, ez a látvány fogadott:
...aminek nem örültem teljes szívemből. Mire rájöttem, hogy a ponyvám rohad, beletellett egy kis időbe. Azután az okozott fejfájást, hogy hogy tüntessem el ezt a morzsalékot a frissen mosott (t.i. ősszel) motorom minden apró zugából. A nagyját óvatosan egy puha ronggyal törölgettem le, nehogy megkarcoljam a fényezést, majd abban reménykedtem, hogy a maradékot a szél lefújja.
Végül nem is néztem meg, hogy sikerült-e neki... valószínűleg, ha egyedül nem is boldogult, az eső besegített neki. Most már moshatom le újra a sár miatt, szóval nagyjából mindegy is.
A vezetéstechnikai tréningen figyelmeztettek a rendőrök, hogy márciusban lejárt a motorom forgalmija, tehát az új ponyva beszerzése nagyjából a legutolsó most a fontossági sorban.
...aminek nem örültem teljes szívemből. Mire rájöttem, hogy a ponyvám rohad, beletellett egy kis időbe. Azután az okozott fejfájást, hogy hogy tüntessem el ezt a morzsalékot a frissen mosott (t.i. ősszel) motorom minden apró zugából. A nagyját óvatosan egy puha ronggyal törölgettem le, nehogy megkarcoljam a fényezést, majd abban reménykedtem, hogy a maradékot a szél lefújja.
Végül nem is néztem meg, hogy sikerült-e neki... valószínűleg, ha egyedül nem is boldogult, az eső besegített neki. Most már moshatom le újra a sár miatt, szóval nagyjából mindegy is.
A vezetéstechnikai tréningen figyelmeztettek a rendőrök, hogy márciusban lejárt a motorom forgalmija, tehát az új ponyva beszerzése nagyjából a legutolsó most a fontossági sorban.