Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

16/2021 - Kiszabadulás

Egész hét attól volt hangos, hogy "mikor nyitnak a teraszok". Párommal úgy döntöttünk, hogy nem megyünk sehova teraszozni, vacsorázni, gyülekezni, hanem inkább kirándulgatunk és beüzemeljünk a grill-t.
Szombaton dolgoztunk, így mindent az 1napos hétvégébe sűrítettünk bele.
Kirándulást a "környékre" terveztem, hátha mostmár az emberek a teraszt választják a "zöld" helyett. Így esett a választásom Csákvár határában lévő Haraszt-hegyi tanösvényre. Leírása szerint 3,5 km-es körtúra "néhány meredek kaptatóval". Mindösszesen 150 m szintkülönbség, ami az én nem túledzett, téli testemet eléggé megerőltette. A kutyák hősiesen leküzdötték a terepviszonyokat. A Kerek-hegyre (332 m) a tanösvény legmagasabb pontján pihentünk kicsit és megcsodáltuk a kilátást. Lefelé már könnyebb volt az út, és végül nekünk 4 km hosszúra sikerült ez a tavaszi séta.
Vasárnapunk másik programja a grillszezon megnyitása volt. Kirándulás után jól esett egy hideg sörrel beüzemelni a villanygrillt az erkélyen. Hamar elkészültek a húsik és élvezhettük még a tavaszi napsütést.
Reactions: 2 emberek

Hozzászólások

Hétvégén rengeteget bicikliztünk a kisebbik lányommal. A nagy annyira fél a kutyáktól, hogy nem lehet kiimádni az udvarból, pedig Neki alakítottam át a - ha nem is szép, de full gyári - metálzöld Camping-emet: bugyilila lett, virágos matricákkal... asszem erről már írtam egyszer... na mindegy. Pedig meló az lett volna bőven, biciklizgetés helyett is. Most az első kertet ásom, még nem tudom, jövő héten miből tartok órát, a hétvégén a csajok a nyakamon, szegény anyámat teljesen leköti apám ápolása meg a házimunka, egyébként is megér menni szegény... Szóval a szabadtéri program az a kerti meló. Nem azért, mert annyira de annyira szeretem csinálni, szereti a franc. De az eredménye finom, és legalább saját, tudom mi van benne, na ez az, amit nem lehet megfizetni... Sebaj, egy évben csak egyszer kell ásni. Szerencsére. Ha fater nem lesz, veszek egy olyan kerti traktort, amivel a gyümölcsfák között is föl tudok szántani, a rosseb görnyedezik az ásóval. Már szinte pontosan megvannak a tervek, mit fogok csinálni a szabadulásom után. Hát, talán néha egy kicsit motorozni is, ha marad rá idő meg pénz...:ciao:

Mivel mi társasházban lakunk , így talpalatnyi kertünk sincs. Nincs mit ásni ..... Nekem a lakásból való kiszabadulás, ha kirándulunk, kerékpározunk, illetve motorozunk.

Blogbejegyzés információ

Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Vickancs további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést