Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

08/2014 105.000

Tudom,nem túl mély gondolatokat ébresztő,vagy elgondolkodtató mondanivalója van eme fotóblogomnak,de hát egyszerű embör lennék magam is. :D Mindenesetre amivel holnap "játszani" fogok,az szerintem minden motorosnak megnyugtató érzést ad,amikor maga is elvégzi a saját motorján az időszakos karbantartásokat. A képről ugyan lemaradt a mosható levegőszűrő szennyeződéseit eltávolító tisztítófolyadék és az olajozó spray,de már nem volt kedvem új fotót készíteni azokkal is. :)

Csatolás megtekintése 14942
  • Like
Reactions: 5 emberek

Hozzászólások

húúúú, nem is tudod, nekem milyen megnyugtató érzés lenne, ha ilyen dolgokkal nekem kéne b@szognom... :D :D :D Nem, nekem ez semmilyen pozitív érzelmi töltést nem adna, viszont tutira hajtépősen hisztérikus lennék tőle, úgyhogy ezt a fajta játszadozást én meghagyom a férfinépnek :D
Viszont örülök, hogy Neked ez egy jóleső tevékenység lesz :)
 
Pedig csak szimpla motorblokk belső átöblítés,olaj és olajszűrő csere,meg levegőszűrő tisztítás lesz.Ezek azért nagyon alap műveletek,tényleg nem kell túl nagy hozzáértés. Jó,tudom,nem vagyunk egyformák :D
 
nos, mivel nő vagyok, az én hozzáértésem addig terjed, hogy be tudom indítani a motoromat, valamint készségszinten kezelem a szívatót, benzincsapot, és képes vagyok megtankolni :D Ennél többre viszont igazából késztetésem sincs, szóval valóban nem vagyunk egyformák, sőt, még csak nem is hasonlítunk :D
 
Na és mi van a guminyomással ? A felpumpálás nem megy ? :D Amúgy pedig amit már tudsz,onnan már a következő lépés az,amit holnap fogok csinálni. Szerintem egyszer hozzáértő segítséggel érdemes lenne kipróbálnod :)
 
V
Hétvégén állítólag 19 fok lesz, alighanem visszarakom az akksit a motorba... :D Szombaton már amúgy is tavasz lesz :)
Amúgy engem is megnyugtatna, ha az idén nem kellene lánccserével, vezérműlánccal, kuplunglamellákkal és hasonlókkal foglalkoznom... nem azért, mert nem szeretem, csak az anyagi vonzatuk nem tetszik :D
 
Utoljára módosítva:
Az enyémen ki van vezetve egy töltőcsatlakozó,sosem szerelgetem ki és be az akksit. Bár mondjuk 10 fok alá nem is esik soha a hőmérséklet ott,ahol télen tárolom. :) Ja,akkor ha motorozni mégy,légyszi készíts egy fotót a Debrecen táblánál a motoroddal :D
 
Utoljára módosítva:
V
:D Motorozás biztos nem lesz még a hétvégén, csak a tavaszi felkészítést kezdem el. De majd ha valami városhatár-táblánál járok, lövök képet :)
Az akksit mindig kiveszem, sose volt még olyan szerencsém, hogy fagymentes helyen teleljen a motorom. Nem mellesleg, 5 perc alatt kint van, nem kell a fél motort szétszedni hozzá, annyit megér a szobahőmérséklet :)
 
Előre is köszi a táblás fotót ! :) Persze,ha olyan hidegben lenne a motorom,mint a tiéd,akkor én sem sumákolnám el az akksi kivételét,de így nem bolygatom. :)
 
nekem meg fogalmam sincs ezekről a dolgokról, amikről beszéltek :D A nagyon kedves barátom, aki tárolja télire a motoromat, ezt mind elintézi nekem tavaszra - imád ilyenekkel bíbelődni :)
 
Csinálnék én is ilyeneket, ha valaki megmutatná hogyan is köll. Könyvekkel nem bíbelődöm, mert úgy is csak elrontanék mindent. Nekem kell egy felügyelőtiszt :D Pedig nagyon érdekelne! Mindig kiakasztom a víz-, gáz-, villanyszerelőket, mert kérdezgetek meló közben :D de mit csináljak, ha érdekel mi hogyan műkõdik...
 
Utoljára módosítva:
Pedig jó könyv,ez a Haynes-féle sorozat meg kifejezetten az,mert lépésről lépésre leírja a műveleteket rengeteg,jól látható fotóval illusztrálva.
Ha ilyen vagy,akkor nincs mese,túszul kell ejtened egy szakit,és addig fogva tartanod,amíg minden kérdésedre választ nem ad és végig felügyel szerelés közben. :D
 
Utoljára módosítva:
Majd egyszer kisajátítok a műhelyben egy kis részt és neki fogok akkor szerelni :D Biztos néznének a srácok, hogy wtf? :D
 
L
Azért ez talán nem annyira misztikus dolog. Allú leereszted, fellű beereszted. Közben kicseréled az olajszűrőt. Öblítéssel együtt eltart vagy 15 percig. :D
Bár az autómon egy napig tartott. Kíváncsi leszek a váltóolaj cserével miket fogok szívni. :)
 
Nem-nem,a 15 perc az nagyon nem elég. Ugyanis így megy öblítéssel együtt a dolog:

1. motor beindítás,üzemi hőmérsékleten járatás 5-6 percig
2. leállítás,tisztító-öblítő folyadék betöltése a motor olajbetöltő nyílásán
3. újraindítás,5-6 perc további járatás
4. motor leállítás,hagyni lehűlni teljesen (ez az én motoromnál 1-1,5 óra hossza)
5. újraindítás,üzemi hőmérsékleten 4-5 percig járatás
6. leállítás,fáradt olaj és öblítőfolyadék leeresztése,majd amikor teljesen leeresztődött a fáradt olaj,az olajszűrő levétele
7. mosható levegőszűrő tisztítófolyadékba helyezése,kb. egy óra hosszán keresztüli áztatása
8. új olajszűrő felhelyezése,friss olaj betöltése,olajfolyás ellenőrzése az olajszűrőnél és az olajleeresztő csavarnál
9. mosható levegőszűrő kivétele a tisztítófolyadékból,levegővel való kifújatása,önmagától száradni hagyása (kb. 1 óra),olajozós spray-vel való való bevonása
10. levegőszűrőház kitörlése,levegőszűrő visszahelyezése
11. beindítás,üzemi hőmérsékleten járatás 5-6 percig,majd leállítás,olajfolyás ellenőrzése mind a betöltőnyílásnál,mind az olajszűrőnél ;)
 
Utoljára módosítva:

Blogbejegyzés információ

Szerző
tt100
Olvasás
2,759
Hozzászólások
150
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

tt100 további bejegyzései

  • Demotiváció
    Elég gyakran találkozhatunk ezzel az igen elterjedt és népszerű...

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére