Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Újra váltok

Csatolás megtekintése 13118Miután a mesebeli Dzsin három nap alatt sem javította meg a motorom, és pénteken már használni szerettem volna, csütörtökön nekiálltam egyedül. Egyébként tényleg nem tűnt túl bonyolult feladatnak.

Csatolás megtekintése 13119Az egész manővert azzal kezdtem, hogy az utasításoknak megfelelően telenyomtam WD-40-nel a bowden csövét, amíg a másik végén ki nem folyt. Ráadásul úgy, hogy a felszerelés utáni alsó végén nyomtam be, a cuccot, hogy végigfollyon, majd felszerelés után mégegyszer vissza. Ezt sem én találtam ki.

Ezután elkezdtem befűzni a bowdent, ahogy korábban lehetett. Nem gondoltam, hogy ennek jelentősége lesz... de "szerencsére" a váz megfelelő részein kopások jelezték a vezeték útvonalát, így ez is egész könnyen ment.

Csatolás megtekintése 13120Először az alsó ponton csatlakoztattam az új bowdent, majd mikor rájöttem, hogy így képtelenség befűzni felül, újra szétcsavaroztam, és a felső végét raktam össze. A mutatványt nagyban nehezítette, hogy a bowdennek orrán-száján folyt az olajos lé (amit ugye korábban én nyomtam bele), és a Guzzin okosan úgy van elhelyezve a bowden csatlakozója, hogy semmilyen szerszámmal nem tudtam hozzáférni, ezért olajos kézzel kellett tekergetnem. Talán ez volt a leghosszadalmasabb rész, a legnehezebb meg az,hogy míg fél kézzel szereltem, a másikkal dokumentáltam az eseményeket. :D

Csatolás megtekintése 13122A végére csak a holtjáték beállítása maradt. Ezen múlik minden, ezért ettől féltem legjobban. Emlékképeimben 5 mm-es érték szerepelt, ezért tartottam magam ehhez. Először kicsit keménynek tűnt így a kuplung, de valószíbnűleg csak elszokott tőle a kezem az elmúlt három napban.

Az egész művelet nem volt több fél óránál. Este a párom ellenőrizte, de azt mondta, hogy ezen nincs mit elrontani, biztos jó lesz. És úgy is lett. Gyönyörűen kapcsol a motorom egyik sebességből a másikba, és még az üres fokozatot is gyakrabban találom így meg (a visszajelző lámpa jelenleg nem működik, de van, hogy vizet kap, és akkor igen).

Csatolás megtekintése 13121Hétvégén a Mátra útjain teszteltem a megújúlt, idén már 7. évét tapostó Sakált. A vezetéstechnikai tréningek tömkelegének hála, a kanyarokat is egyre jobban élvezem... Bár vasárnap reggel felcuccoláskor észrevettem, hogy a hátsó kerekem olajban áll. Hagyján, hogy a nyár elején gyönyörűen lepucolt felnim fekete az olajos sártól, de a szerpentin legtetején ez a tény némi aggodalommal töltött el. Meg az is, hogy pucolhatom le megint...

Nem tudom mi lehet. Talán a kardántengely szimeringje ment tönkre. Lassan indíthatok egy Guzzi-karbantartás rovatot. Remélem, ezt nem egyedül kell megszerelnem!

Hozzászólások

Nekem kezdőként eddig a lánc egyedüli tisztítása a legnagyobb műhely munkám. Állványom még nincs, ezért a gurítgatós módszerrel, ráadásul a Shadownak jól becsomagolták a láncát.
 
Büszke vagyok Rád, Nanám!

Én nem merném piszkácsolni a motorom... :)
Ügyes vagy!

Mondjuk ha nekem is lenne közvetlenül otthon egy "motorszakértőm", mint neked, akkor lehet, hogy én is elkezdenék legózni Pannival ha baj van. :)
 
Én is így kezdtem! Hajrá! Most má bárminek neki merek ááni Jawán, Czetkán! Mindent meg lehet tanúni, ha ölég lelkes lesző hozzá, előbb-utóbb má nem is köll olyan gyakran szerelőhő vinni a vasat! Oszt ha sokat foglalkozó vele, anná inkább a szivedhő fog nőni! Szurkolok neked!
1ébként a villamos hibák nagy része kontakthiba, megcsiszulod az izzóná allu meg óódalt, a csuszósaruknáá, befujod kicsit kontaktsprévee oszt jó is van.
Szurkolok Neked, hajrá! Csak így tovább!
 
Gratulálok!!! Én egyenlőre kihagyom a szereléseket, még vannak emlékeim mikor a bicajom kellett javítanom. Persze mire kész lett azért tudtam, hogy legközelebb hogyan álljak hozzá. Na a mocit meghagyom a szerelőknek, vagy a hozzá értőknek.
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
NaNa
Olvasás
1,055
Hozzászólások
10
Utolsó frissítés

Tagok Blogjai további bejegyzései

NaNa további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére