Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Éljenek az internetszolgáltatók...

Bár a bejegyzés a dühöngőbe illik leginkább, úgy gondoltam, olyan rég írtam már blogot;) meg amúgy is hosszabb, mint egy átlagos hsz.

Szóval szeretném bejelenteni, hogy valószínűleg regisztráltan enyém a világ leglassabb internetkapcsolata. Azt hiszem, ehhez képest a betárcsázós időkben csak úgy hasított a net, most meg a szolgáltató hülyének néz, valahányszor rájuk telefonálok, hogy ez tán már erős túlzás.. a kedvencem pl. a múltkori párbeszéd:
-Jó napot kívánok, nincs IP-címem, nincs netem, szomorú és információra éhes vagyok.
-Próbálta már újraindítani a modemet?
-(miért maga szerint még nem láttam elég IT-Crowd epizódot???) Természetesen. Szeretném jelezni, hogy valahányszor elmegy a net, én betelefonálok magukhoz, mondanak egy csomó hülyeséget, majd végül újraindítanak bent valamit, és működni szokott.. nem kezdhetnénk most az újraindítással?
-mi olyat nem tudunk csinálni, hogy újraindítunk, ki kéne kapcsolni a modemet.. a routert.. a gépet.. akármit…
-ezen már mindt túl vagyunk. Újraindítaná végre? (gyors infokérés wadétól, ötletének felhasználása) és amíg az újraindítással foglalkozik, megtenné, hogy beméri, hogy nincs-e valami zavar az ideérkező jelben?
-Természetesen, ezt be tudom mérni.. nem, részünkről nincs semmi zavar. A jel tökéletes, a hiba a számítógépben lehet.. talán új eszközt csatlakoztatott a hálózatra?
-Igen, kábé két héttel ezelőtt.
-Akkor biztos ez a baja…
-és két hétig bírta?
-Akkor a számítógép hálókártyája mehetett tönkre…
-Kedves uram.. a modemre egy router van kötve, három gép megy róla.. meglepődnék, ha mindháromnak egyszerre füstölt volna el a kártyája. Nem mellesleg már a modem sem világít.
-Nos akkor ki kéne húzni a routert…
-Megtörtént.
-érdekes.. még mindig nem kap IP-címet.. aha, valami zavar van a jelben…
-Köszönöm szépen a megerősítést, érdekes, hogy másfél perce Ön szerint még nem volt zavar ugyanitt, sőt a lehetőséget is kizárta. Mit tudunk most tenni ezzel a zavarral?
-Továbbítom a problémát a szerelő kollégáknak, ők majd a héten jelentkeznek.. Addig próbálkozzunk meg egy központi újraindítással…


És lám a net megy (időszakos jelleggel és csigalassan) a kollégák viszont azóta sem jelentkeztek…

Hozzászólások

Hm...sok hozzá nem értő arc ül a telefon mögött...én akkor szoktam az ilyet szánalmasnak érezni,amikor tudom,hogy én többet értek ahoz amihez neki elvileg sokkal jobban kéne értenie...
 
Igen, kábé ilyen a helyzet.. a legszebb, hogy ő akarja megmagyarázni nekem, hogy hülye vagyok...
 
Kitartás! A hiba természetesen mindig a felhasználóban van, minden téren kizárt hogy a szolgáltatónál legyen a forrása ;) Rutinos volt a bejelentkezés "Szeretném jelezni, hogy valahányszor elmegy a net, én betelefonálok magukhoz, mondanak egy csomó hülyeséget, majd végül újraindítanak bent valamit, és működni szokott.. nem kezdhetnénk most az újraindítással?" :D
Nálam vérvételen volt ilyen: majdnem kidurran a jobb karomon a véna, annyira erős és leülök a székbe mondom a nőnek 7éve mindig ebből a vénámból vesznek vért. Mire idegesen: Majd én azt eldöntöm honnan érdemes vért venni! 5percig kotort másik vénáért hogy csakazért se legyen igazam, hát köszönje magának, csakazért is igazam lett :)
 
Az efajta agytrösztökön csak és kizárólag csak az segít ha be mész hozzájuk és bizony ráborítod az asztalt!:)
 
Érdekes, hogy nekem is mindig az újraindítást javasolják!:D
Pedig én is láttam a kockafejeket nem is egyszer! :D
 
egy jo programozo ha nem indul az autoja,kiszáll,kinyitja a hátso ajtot,kinyitja a jobb első ajto becsukja a hátso ajtot kinyitja a bal első ajtot,becsukja a jobb elsőt,majd becsukja a bal elsőt kinyitja a bal hátsot,majd kinyitja a csomagtartot becsukja miondegyiket,beszáll és ujraidnítt:D
 
Az a problema, hogy a customer support emberkek tobbnyire ehberert dolgoznak, ennek megfeleloen a tobbseg nem kvalifikalt, nem beszelve a rengeteg tenyleg extremul idiota betelefonalorol, akikkel kin foglalkozni (ez a tobbseg). Amikor Kanadaban eltem, a call centerek minden nagy cegnel Indiaban csorogtek ki, es az ebbol fakado nyelvi nehezsegek is problemat jelentettek, viszont nemelyiknel volt egy jo rendszer...osztalyoztak a betelefonalok technikai felkeszultseget...amikor hivtad oket, a kepernyojukon az adataiddal egyutt felpattant a technikai felkeszultseged es igy mar szamithattal ra, hogy nem adamtol es evatol indultok el...persze itt meg sehol sem vagyunk ilyen teren (sem)...
 
Persze, őket is megértem abszolúte... de azért annyi eszük lehetne, hogy ha a buta user konkrét tanácsokat ad a megoldásra, akkor nem kezdik el azt hajtogatni, hogy olyan nem is létezik... majd végül mégis a user által ajánlott módon javítják meg a dolgot.. ehhez azért nem kell informatikai diploma.
 
Teljesen egyettertek veled...en nap mint nap szivok ezekkel...csak a fent leirtak miatt igyekszem toleransnak lenni (nem mindig sikerul).
 
Birge, nekem a webszolgáltatónál van ilyen jellegű probléma. Ott is csak telefonálásra múlik el a szitu, a szápportos kőkeményen őrzi az informatikusok rettenthetetlenségét, miszerint a probléma nem náluk van, és hülyejuzer mindenki. Rendszerint betelefonálok mert nem egy ez vagy az az ftp-ről, hát neki működik, nem érti. Két perc múlva már nálam is... De sose a betelefonálás előtt oldódik meg a probléma... :)
 
Nálunk kb másfél éve router osztja a netet. Pár hónapja hipphopp eltűnt, felhívtam a júpíszít, hogy most mi van. Persze előtte modem-router stb restart. Mondom mi van, hát akkor indítsam újra meg állítsak ip címet, és miért van nekem az kitöltve, mert állítsam át automatikusra stb stb. Mondom neki hónapok óta megy a net azzal az ipvel átjáróval stb. Kb 10perc után kapcsolt a csávó mire már mindenféle terminálban túratott velem, hogy hát akkor regisztrálni kéne a routert náluk. Egy év után leesett nekik hogy router van, mondta a csávó hogy az lesz a baj, én meg mondtam hogy nem tegnap lett beállítva, mondjuk a végén a regisztráció "segített" legalábbis szeretném azt hinni, hogy az segített és nem csak mókából lőtték le majd vissza a netet....
 
Hát nekem azt szokták mondani, ha nem jönnek be az újraindítások, hogy 3 napon belül megoldják a problémát, mert a szerződésben az szerepel, hogy csak akkor kell a szolgáltatónak visszatérítést fizetnie, ha 3 napig nincs nem egyfolytában. Tehát ha 72 óra alatt egyszer 5 percig volt, akkor nem:D
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
birge
Olvasás
586
Hozzászólások
26
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

birge további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére