Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Álmok, ha valóra válnak...

Sokan, nagyon sokan hiányoltatok tőlem egy pozitív hangvételű blogot. Hát ez a pillanat is elérkezett!

Szeretek boldog embereket látni. Amikor integrál bukó alatt is tudod, hogy fülig ér a szája, mert a szeme is mosolyog.

A történet azzal kezdődött, hogy nagyon kedves kolléganőm megengedte, hogy náluk építsem a vasaimat. Nagy segítség ez (ugye az "otthoni" helyzetemet ismeritek). Közben középső fia, Peti elérte a kort, és igencsak ráéhezett a motorozásra. Kezdetnek vettek neki egy Babettát, a kétsebességest. Mit ne mondjak, az állapotára elég finom kifejezés volt a "fellelt"... Tanulgatott vele, de a srác pillanatnyilag olyan alacsony, hogy még arról se ért le rendesen a lába. Esett is jókorákat. Mondta, hogy nem tudnék-e okozni neki valamit, mert ez így nem annyira poén. Egyébként is, tetszenek neki a cafe racerek... Hát most mit mondjak erre, gondoltam, szimpi a srác, kedvesek a szülei is, cafe racert meg még úgyse építettem, hát... legyen. Eleinte megpróbáltam valami egyszerűbb megoldásra rábeszélni, de ő ragaszkodott a szépen kidolgozott részletekhez. Nem volt nehéz rádumálnia... Nekiláttunk. Úgy saccoltam, hogy mire meglesz a jogsija, a vasa is kész lesz. Hát, a jogsiját úgy elhúzták, hogy ha ez rétes lett volna, elért volna Pécsig. Közbejöttek nekem is dolgok a suliban is, a családban is, hát, az lett a vége, hogy vettek neki egy robogót. Igazából senki nem lett ettől maradéktalanul boldog. Nehéz, magas, gyönge, és említettem már, hogy k.va nehéz? Babakék... hát... Azért minden lehetséges időt rászántam a vasra. És kész! :hura::hura::bang::ok:Röviden Róla:

Alapgép: Babetta 210, 2 sebességes automata, 50 köbcenti, a blokkon full gyári minden. Ehhez képest megy mint a mérgezett egér.
Kormány: kerékpáré. Ezért módosítani kellett a gázmarkolaton.
Tank: a gyári módosítása. Ez volt a legkeményebb rész.
Ülés: egyedi. Én csináltam.
Segédváz: egyedi. Ezt is én csináltam, 3x20-as laposacélból.
Váz: csak az üléstartó lett megvágva, egyébként full gyári. Még az eredeti tartófülek is hiánytalanul rajta vannak.
Futómű, kerekek, fékek: full gyári. A kerekeket azért festettem, mert rozsdásak voltak a felnik, az egész 2k-s lakkal van lefújva.
Hátsó idom: egyedi. Lambériából és fél mm-es alumínium lemezből készült, matt fekete öntapadó fóliával leragasztva.
Ülés alatti doboz: 5 l-es műanyag kanna, matt fekete öntapadós tapétával leragasztva. Szigorúan bicskával kivágva.
Markolatok, karkonzolok: full gyáriak.
Berúgó és lábtartó: egyedi, persze én követtem el. Egy hátránya van: így nem lehet hátrafelé tolni a vasat. De mivel könnyű, ez nem akkora gond.
Első lámpa: gyári.
Hátsó lámpa: szabványos típusfüggetlen.
Sebességmérő: eredeti.
Matricák: az eredeti alapján gyártott.

Szeretek boldog embereket látni, és szeretek boldog lenni. Köszönöm a segítséget Livinek, a kolléganőmnek, a szüleinek, férjének, és Petinek, a vas tulajdonosának. Köszönöm a Nagyfőnöknek, hogy megengedte, hogy befejezhessem a vasat. Nem titkoltan, ezzel nekem is egy álom vált valóra.

Peti barátom, Isten áldása és Szent Mihály arkangyal vigyázó keze kísérjen Téged, Titeket útjaitokon!
  • Like
Reactions: 5 emberek

Hozzászólások

Nagyon szép lett. A Színe is tök állat.
Most, hogy a Wild magazin is megszűnt, lehet, hogy csinálok egy épített motor rovatot a csamra.:D
Húzz bele @Vidék !
 
Hú! Hú!
Belehúztam.:D:D:D

@NaNa át fogom küldeni az eddig épített vasakról a képeket, cikkeket.
Nagyon sajnálom, hogy megszűnt a 'Wild!:( Bár már 12-14 éve nem volt pénzem, hogy megvegyem (meg békesség se hozzá a "családban"), szerintem kellett volna egy ilyen újság. Én ugye a gyűjteményemet elkeseredésemben (volt pár) elajándékoztam. Nemrég egy kaposvári veteránbörzén megláttam a régi számokat, rögtön fölvettem a legfölsőt, fölcsaptam, és odamutattam a gyerekeimnek: "Na látjátok csipetkéim, ezt a cikket apátok írta." Volt is nagy csodálkozás meg lelkesedés! Nekem is lenne, csak pénz is lenne hozzá...
 
A színt egyébként Peti találta ki, meg a nagy részét is annak, hogy mit milyenre fessünk. Szerintem sikerült eltalálni, hogy a bronz metál ne legyen túl hivalkodó. A legtöbben egyébként a tank alatti ürességet kifogásolják, azt mondta valaki, hogy ez így egy Verhovina:eek:
 
Szívesen! Vannak cikkek is mellékelve, amikben röviden leírtam a vasak születését, összetételét. A későbbi sorsukról az emilek szövegeiben írtam. :love:
 
Köszönöm szépen!

Ma beszéltem a kolléganővel, azóta jószerivel csak képről ismerik otthon a srácot:bang::ok:
 
Köszönöm szépen!:love:

Engedelmetekkel beszúrok két idézetet. Az első Livitől, a kolléganőmtől való, a második a barátnőjétől:
"Elküldtem a blog bejegyzésedet a legjobb barátnőmnek, aki unokatestvérem (inkább testvérem), és az Iván keresztanyja. Neki is tetszik amint látod!"
"Hát őrült ez a vas-imádó, de nagyon szívderítő, hogy vannak még ilyen megszállottak, akik végletekig tudnak lelkesedni mások számára érthetetlennek tűnő dolgokért és közben még örömüket lelik abban, hogy boldognak látnak egy fiatalt, akinek a szabadságát jelenti...ez a VAS!
1f600
2764
"

:love:
 
Magyarázat: Iván Livi legkisebb gyermeke, most ment iskolába. Már rá akart cuppanni Peti vasára, de ő valahogy nem lelkesedett az ötletért. "Nem tud vigyázni semmire. Mindent tönkretesz. Nem fogom hagyni, hogy ezt a motort is tönkretegye.":ok:
 

Blogbejegyzés információ

Szerző
Vidék
Olvasás
1,320
Hozzászólások
26
Utolsó frissítés

Motoros blogok további bejegyzései

Vidék további bejegyzései

Oszd meg ezt a bejegyzést

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére