Sopron és Ausztria

Írta Yamina a Gurulások, miegymás blogban. Megtekintés: 503

A kaja fontos dolog, és a tízórai az Őrségben egy forró levessel megfelelő környezet ad a blogoláshoz :)
Szóval ott maradt abba a dolog, hogy Sopron, csavarogtam a belvárosban egyet, felmásztam a Tűztoronyba (borzalmas motoros ruhában lépcsőt mászni, szakadt rólam a víz egyébkén is, mire felértem úsztam a saját levemben). Kicsit filóztam rajta, hogy felmásszak-e, mert nemsoká előkerül a Peti, felértem, hívott is. :D
Szóval lemásztam gyorsan, visszamásztam a vasra, és utánagurultam az autójának.
Vettem vacsinak valót, aztán fél órát filóztam a boltban, hogy most alkoholos nedű legyen-e vagy csoki, és ha alkoholos nedűvel beállítok az mennyire kétértelmű, így az alkoholos csoki mellett döntöttem. Az akár el is lehet ajándékozni, ha nem édesszájú. Petinek van barátnője, Debrecenbe udvarol Sopronból, úgy tűnik szereti a kihívásokat a fiú. :)
Lecuccolás után "amíg világos van motorozzunk!" máris úton voltunk, neki ezres varája van. Kérdezte hová menjünk, mondtam bárhová, csak szép legyen. Kicsit pötyögött a GPS-en aztán elindultunk. Az első körforgalomnál jutott eszembe, hogy szólni kéne, kb 150 km lehetőség van a tankban, meg bárhová is megyünk, itthon szerencsésebb lenne tankolni. Aztán szóltam, hogy ja, van nálam kártya is, azzal nem kell eurót váltani. :D Szóval gondoltam, majd figyelem a gépészkedést a hegyi kanyarokban (mindig az előttem menőtől tanulok), aztán az ezres varán ha 2x láttam váltani, akkor már sokat mondok, maradt nekem a kis hatszázason a gépészkedés... :D Szépen motorozott, sehol se léptünk sebességhatárt de mégis dinamikusan tekeregtünk.

Szóval Kópházánál határt léptünk, aztán jött egy csomó akármidorf meg bármidörf, szerintem egyszerűen megjegyehetetlenek az osztrák falunevek. Aztán elkezdődött a lankás csodaszép, erdők, fenyvesek, felülről ránézhető vár, por és murvamentes hibátlanul kanyargó aszfaltcsík. Kétszer határt léptünk, Bozsok tök cuki falu, néztünk kívülről egy másik várat is Kőszegen, de hétfőn minden múzeum egyébként is zárva. De ettől függetlenül imádtam a tekergést, tökjó utakon jártunk! :)

Péter egyébként egy úr, felajánlottam hogy főzök, de végül étteremben landoltunk. A vacsira vitt kaja átkonvertálódott reggelivé és tízóraivá. Este fél 12-ig beszélgettünk, mindenféle motoros sztorikról, úti vágyakról, építkezésről, kielemeztük a hogyan készült a kandalló kérdést (mert neki pont olyan szabású van, amilyet én is szeretnék). Kielemeztük az öreg motorosok trükkjei témakört: ruha alá papír ha fázol, zárható zipzáras zacsiban a papirok, stb. Meg hát ugye a szokásos mit tegyünk a motorra a konfortzóna növelése végett: GPS?, kormányfűtés, ülésfűtés és társai.
Micsoda egy mákkirály, ő az őseitől kapott egy szerkezetkész kecót és csak a burkolás-villanyszerelés maradt amit tök ügyesen ő maga faragott meg. Végül feladtam, láttam rajta hogy még tudna beszélgetni, de én kidőltem. :D Megkaptam a hálószobáját, ő pedig gentleman módon a kanapéra vonult pléddel. Mondtam nem oda buda, van hálózsákom, így visszaszolgáltattam a saját takaróját (én pl ragaszkodom a jól bevált takarómhoz, ne kérdezzétek miért).
Reggel 5-kor kelés, én faltam, ő nem, így tízórait kapott, aztán felcihelődtem a vasra, és a mélygarázs feljárón felúton jól ledadogott a horni. Kicsit elmélkedtem, hogy most felboruljak-e vagy sem, de végül segítség nélkül visszacsurogtam, nem kellett elkapni. Szerintem simán agyonütöm a Petit ha ráesek, de lelkesen a hátam mögött állt készenlétben. :)
Megköszöntem szépen a szállást, ő mondta milyen bátor vagyok - mondtam azért Afrikába nem indulnék el egyedül nőként. :D
Most itt vagyok az Őrségben, megettem a levest, megyek szép tájházakat nézni.
Este Nagykanizsa.
Szerdán Siófok Ritánál
Csütörtökön Toponár és Somogyország, csajok, aki Somogyban van és ráér, csütörtök este 6-kor Nagyberkiben a Pityóka vendéglő nevű műintézményben "kocsmázhatnánk" egyet, borzalmas kóla és kapucsínófogyasztással. :D Tagama is csatlakozik Sárvárról, jupijájé :D
Pénteken guriga Mihálomics Timivel, este meg Katona Szonjánál landolunk.
Szombaton Kaszta Tibinek lézeres filmforgatás (van az az építkezés és árajánlat, amikor meggyőznek hogy dolgozzak).
Ritust Jásszentlászlón vasárnap boldogítjuk, hétfőn Baénál fotóstúdióban alvás :D
Aztán Nyíregyháza, Balassagyarmat, Székesfehérvár :)